avatary 29.04.07, 18:40 Skwarka byłCHYBA radnym w kadencji, w której składany był łodzki wniosek o Euro ? ...Nieprawdaż ? Co wtedy w tym temacie zrobił ? gdzie był ? czyżby obecnie zajmował się nim czysto koniunkturalnie ? Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
brite Re: Łódź sypialnią Euro 2012 29.04.07, 19:48 Jestem laikiem w tych sprawach, ale wydaje mi się, że przy skali takiej długofalowej inwestycji jaką jest budowa gmachu hotelu, jedna dwutygodniowa impreza (nawet o takiej randze) raczej nie jest w stanie zaważyć na podjętej już decyzji o inwestycji. Ależ tupet mają te kmioty z partii, która urządziła sobie z Łodzi na wiele lat prywatny folwark, nie dbając o jej rozwój. Odpowiedz Link Zgłoś
hubar Panie Dariuszu Joński 29.04.07, 20:09 Kto był wojewodą łódzkim w czasie, kiedy składano wniosek o przyznanie stolicy województwa łódzkiego, prawa do organizowania meczów ME Euro2012? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: ag 5 mln kary mówicie? IP: *.acn.waw.pl 29.04.07, 20:40 Spółka która nabyła działkę ma kapitał 50 tys. zł. Odpowiedz Link Zgłoś
skodabodzio Re: 5 mln kary mówicie? 30.04.07, 08:25 I posiada akt wlasnosci na dzialke warta 18 mln. Spokojnie Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: barnaba Re: 5 mln kary mówicie? IP: *.lodz.msk.pl 30.04.07, 21:19 Poza tym- znacie może jakiś kibiców, którzy jadąc na mecze zatrzymują się w pięciogwiazdkowych hotelach? Ci, którzy przyjadą na ME, to zupełnie inna grupa klientów niż ci, na których liczy Hilton. Odpowiedz Link Zgłoś