Gość: duduś IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.05.05, 22:33 kolejny "sukces" płockiego ratusza i MM Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: duduś Re: Astigmatic w Gdyni IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.05.05, 22:33 i na forum Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: kąśliwy Re: Astigmatic w Gdyni IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.05.05, 23:07 Wiadomo - płocka impreza przegra z gdyńską - i to może być początek jej końca. Sądzę że organizatorom zależało na przeniesieniu tego festiwalu gdzie indziej. Nie znam się na muzyce elektronicznej - płocki festiwal pewnie będzie prezentował mniej 'komercyjne' oblicze, ciekawe jak liczna i jaki rodzaj publiczności zjawi się tu i tam,nie zdziwię się - że liczna rzesza płocczan będzie wolała być w Gdyni - w myśl zasady 'wszędzie dobrze gdzie nas nie ma' i 'byle dalej od Płocka'. Wolontariusze na złość miastu będą woleli popracować nad morzem - dokładając do interesu. Pewnie też będą lobbować za Gdynią i odradzać znajomym przyjazd na płocki festiwal. Trudno. Pozwolę sobie na pewną analogię - nie dziwię się że w Płocku już więcej nie wystąpi 1.8 L - nie chcieli wystąpić na starym rynku ostatnio - podobno spotkał ich afront ze strony naszej lokalnej publiczności podczas występów w zeszłym roku gdzieś tam w klubie Rytm - ludzie z Płocka podczas ich występu demonstracyjnie opuszczali salę,by potem powrócić. Przez analogię - płocczanie pojadą do Gdyni na festiwal. Tego można być pewnym. Chyba dobrze wyczaiłem klimat ? Odpowiedz Link Zgłoś
konrad_wp Re: Astigmatic w Gdyni 17.05.05, 23:11 Moim zdaniem nie "wyczaiłeś" go absolutnie. Nie wiem jak wypadną obie imprezy, spodziewam się , że ta gdyńska wypadnie lepiej ale na pewno tłumy płocczan na nią nie pojadą. A tak poza tym to coś z tym Astigmatikiem jest nie tak - miała być impreza w tej samej konwencji a teraz się okazuje, że jednak będzie w innej - bilety i to podobno "symboliczne". Co to znaczy "symboliczne"? 1 gr ? Odpowiedz Link Zgłoś