Dodaj do ulubionych

Konimpex i Ogrody Naramowickie

IP: *.icpnet.pl 25.09.06, 22:56
czy ktos wie kiedy planowane jest podpisywanie umow przedwstepnych oraz
ostateczny termin oddania 1 czesci inwestycji ??
Obserwuj wątek
            • Gość: Marzena Re: Konimpex i Ogrody Naramowickie IP: *.grace.com 16.10.07, 11:39
              Ja kupiłam. Współpraca jak na razie idealna. Kiedy bank ociągał się
              z kredytem nie było żadnych problemów z odroczeniem płatności w
              konimpexie. Przysyłają ciągle zdjęcia z postępów budowy, zaproszenia
              na koncerty itp itd (chociaż moim zdaniem zamiast tych gadżetów
              mogli by mieć tańsze mieszkanka ;-) Mieszkam blisko ich inwestycji i
              widzę, ze ciężko tam chłopaki pracują :-) Na dzień dzisiejszy
              zrobili więcej niż było zaplanowane ale nie liczę specjalnie na
              szybsze oddanie mieszkania. Osiedle z założenia ma wysoki standard,
              będzie od początku zamknięte, wideodomofony itd dlatego
              wykończeniówka zajmie im sporo czasu. Ostatnio obniżyli na jakiś
              czas cenę mieszkań, ale nie znam detali. W porównaniu z sąsiednim
              Triangulum i UWI mają rewelacyjne rozkłady mieszkań. No i pomysł z
              ogródkami na parterze genialny moim zdaniem. Szukałam mieszkania
              przez ponad pół roku i zdecydowałam się kupić tam. Pozdrawiam.
              • Gość: POznaniak Re: Konimpex i Ogrody Naramowickie IP: *.echostar.pl 18.10.07, 19:32
                Koleżanko Marzeno co jest pięknego w ogródkach znajdujących sie w
                blokowisku ( bo jak inaczej nazwać to co sie tam znajduje????Takiego
                zagęszczenia bloków nie budowano za komuny a to co teraz sie tam
                dzieje to naprawde woła o pomste do nieba!!!!!) Ze strony sąsiadow z
                góry zero intymności, ludzie rzucają różne rzeczy z balkonów ( np
                pety), a w dodatku Konimpex wybudowal sie pomiedzy starą Naramowicką
                a planowaną Nową Naramowicką a to chyba nie OAZA SPOKOJU hehehehehe
                POzdrawiam
                • Gość: Marzena Re: Konimpex i Ogrody Naramowickie IP: *.naramowice.com 19.10.07, 22:51
                  A to, że na dom w Poznaniu mnie nie stać, a w okolicznych
                  poznańskich wioskach po prostu mieszkać nie chcę. Mam kwadrans
                  autobusem w sobotni wieczór na stary rynek, pół godziny piechotą
                  przez las do rezerwatu meteorytów, pół godzinki w drugą stronę nad
                  Wartę, pół godziny PIECHOTĄ do pracy, 5 minut piechotą do
                  przedszkola, kilku znajomych którzy również będą tam mieszkać
                  wymieniać dalej? A 80 metrów ogródka wystarczy na zabawę dla mojej
                  córeczki. Przykro mi że nie udało Ci się zamieszkać w "spokojnym
                  blokowisku". Ale w "wielkich płytach" niestety tak jest :-)
                  Pozdrawiam
    • Gość: Marzena Re: Konimpex i Ogrody Naramowickie IP: *.naramowice.com 19.10.07, 22:55
      A i dodam tylko, że wiele osób na tym forum po prostu uwielbia
      krytykować. To smutne ponieważ każdy ma prawo do własnego wybory, a
      inni powinni SPOKOJNIE wyrażać swoje opinie. Są amatorzy mieszkania
      w mieści i tacy, którzy wolą wieś. Wiele osób decyduje się na
      koszmarnie drogie apartamenty w centrum miasta. Każdy lubi coś
      innego :-) Pozdrawiam ponownie
      • Gość: POznaniak Re: Konimpex i Ogrody Naramowickie IP: *.echostar.pl 21.10.07, 13:04
        Ja nie krytykuję Ciebie tylko pytam co pięknego jest w ogródku w
        blokowisku? Sama powierzchnia 80 m2 jest ok jak najbardziej. Nie
        mieszkam w bloku z płyty hehehhe tylko na tej samej ulicy....Widze
        Twoje blokowisko z okien....i stąd pytanie co w tym pięknego???
        Podobne mieszkanka z ogródkami są w Zielonej Podkowie Trusta i tam
        jest zdecydowanie spokojniej i intymniej. ( Nie zachwalam wlasnego
        ale koleżanka tam mieszka i nie narzeka na spokój tylko na nie
        zawsze kulturalnych sasiadów i ich gości, którym cos przez przypadek
        spadnie do jego ogródka -a tam tylko 3 piętra )
        Poza tym to Konimpex zmienił niedawno głównego wykonawce i budowa
        stanęła ( dotychczas pracowali 12-14 h dziennie 7 dni w tygodniu a
        teraz 8 h od poniedziałku do piątku )No znając tą firme ( Konimpex
        oraz spółki siostry w tym Konimpex Invest to znana w moim rodzinnym
        Koninie firma - radze uważać przy odbiorze mieszkania oraz
        podpisywaniu aktu notarialnego...)Już widze że zaczynają
        kombinować...zrezygnowali ze współpracy z kieleckim potentatem MITEX-
        em bo jak zwykle poszło o pieniażki. Ale pocieszam Cie obok jeszcze
        większa tragedia czyli TRIANGULUM TRUST-a ....a to już inna
        historia... ZA WAMI BUDUJE SIE PBR WYŻYSK I ZADAJ SOBIE PYTANIE
        DLACZEGO WSZYSTKIE LOKALE JUŻ MAJĄ DAWNO SPRZEDANE, A NIE JAK
        KONIMPEX.... Pozdrawiam i nie denerwuj sie już tak, nie zawsze
        człowiek podejmuje trafne decyzje, a to tylko mieszkanie ktore
        zawsze mozna sprzedać.Milego dnia
        • Gość: ania Re: Konimpex i Ogrody Naramowickie IP: 213.17.247.* 22.10.07, 11:06
          a jednak musiałeś wsadzić na koniec szpilę, co?? I na co ta kąśliwa
          końcowa uwaga. Nie ty będziesz decydować czy kupno mieszkania jest
          błędem (trafną decyzją hehe)tylko osoba, które je kupiła. Na
          szczęście gusta ludzi są rózne i niektórzy kupują działki w
          Siekierkach Wielkich gdzie nie ma nawet busa, a niektórzy w centrum
          miasta. A narzekać mogą ci, którzy nie sprawdzili planu
          zagospodarowania i teraz mają problem.
        • Gość: Monika Re: Konimpex i Ogrody Naramowickie IP: *.grace.com 02.04.08, 16:09
          1: No cóż - już kwiecień, a Konimpex nadal współpracuje z Mitexem.
          2: Wyobraź sobie, że pochodzę z okolic Konina, mam znajomych którzy
          kupili chatę od Konimpexu i są zadowoleni.
          3: Konimpex został wybrany najlepszym deweloperem w wielkopolsce (b7
          w kraju) (błagam nie pisz tylko, że prezes spółki przekupił
          komisję :-)
          4: Mieszkam w Howellu który swego czasu zbankrutował - czego ja się
          wtedy nie naczytałam na forach! Masakra! Niektórzy prorokowali
          oddanie mojego mieszkania wraz ze mną bankowi za długi dewelopera ;-
          ) Dzisiaj uważam, że kupno tam mieszkania było jedną z najlepszych
          inwestycji w moim życiu.
          4: Zgadzam się z Marzeną - jestem mieszczuchem, o wyprowadzce do
          głuszy pomyślę może za 30 lat :-)
          5: Marzena pisałaś, że mieszkasz, pracujesz i masz przedszkole na
          Naramowicach. Może nasze dzieciaki chodzą do tego samego :-)
          Pozdrawiam.
    • Gość: gosc Re: Konimpex i Ogrody Naramowickie IP: 195.95.182.* 16.01.09, 10:14
      Czy ktoś z mieszkańców może się wypowiedzieć na temat wrażeń
      dotyczącyh inwestycji? Mieszkania chyba już zostały oddane - jak
      wygląda sprawa wykończenia mieszkań i ew. naprawiania usterek przez
      dewelopera?

      Są jeszcze wolne mieszkania - czy warto według Was kupować, czy
      uważacie, że może gdzieś indziej znajdzie się coś lepszego?
      • Gość: Phantom Re: Konimpex i Ogrody Naramowickie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.01.09, 10:21
        Estetyczne, energooszczedne (vide lampy na klatce schodowej), ciche. Problemy z
        usterkami (porysowane szyby, zle polozone plytki na tarasach, podpiecie pod
        niewlasciwe liczniki), a dokladniej z wyegzekwowaniem ich usuniecia przez
        dewelopera. Zawiazana juz wspolnota, na zebraniu konkretni i rzeczowi sasiedzi.
        Osiedle chyba preferowane przez muzykow (przynajmniej blok A3) ;)) Cena na jaka
        w tej chwili obnizyl deweloper IMHO bardzo korzystna, inna sprawa, ze wolnych
        mieszkan juz malo. Suma summarum polecam.
    • szaroblada Re: Konimpex i Ogrody Naramowickie 21.03.09, 22:18
      Witam, zastanawiam się nad kupnem jednego z ostatnich mieszkań. Chciałabym
      zapytać, jak sprawuje się izolacja akustyczna w budynkach? zaniepokoiła mnie
      uwaga o "muzykach" zamieszkujących budynek a3 ;)
      Czy usterki zostały już naprawione? jestem troche niepewna, poniewaz mieszkanie,
      ktore chcialabym kupic ma swietny uklad, wychodzi na zachod i poludnie i
      zastanawia mnei po prostu, dlaczego jeszcze nie zostało sprzedane ;)

      będę wdzięczna za wszystkie rady na co zwracac uwage i informacje, jakie byly
      najczestsze usterki w mieszkaniach, zeby w pore je wylapac :) no i... jak sie
      mieszka?
        • Gość: Zrezygnowany Konimpex to firma nierzetelna - odradzam IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.05.09, 11:45
          Nie chce sie rozpisywac w temacie moich meganegatywnych przezyc jakie mialem (i
          nadal mam) z tym deweloperem juz po przekazaniu mi mieszkania i wskazaniu
          poprawek, ktore Konimpex mial usunac. Niech jako komentarz posluzy pismo wyslane
          przez moja kancelarie do dewelopera oraz do Polskiego Zwiazku Firm Deweloperskich.

          PS. Usterka dotyczaca tarasu i zle polozonych plytek (plytki nachylone w strone
          mieszkania - kuriozum! zamiast w strone balustrady i odplywow) dotyka
          najprawdopodobniej wiekszosc ich posiadaczy, tylko ze nie kazdy juz to zauwazyl...

          "WEZWANIE DO WYKONANIA ŚWIADCZEŃ GWARANCYJNYCH
          Działając w imieniu i na rzecz xxx, na podstawie załączonego pełnomocnictwa, w
          związku z brakiem wykończenia lokalu nr xx znajdującego się w budynku przy ul.
          Naramowickiej 219 C w Poznaniu, a stanowiącego własność xxx, wzywam Państwa do
          wykonania w terminie 2 tygodni od dnia doręczenia niniejszego wezwania
          następujących prac remontowych:

          1. wymiany płytek na tarasie;

          2. regulacji stolarki okiennej;

          3. wymiany szyby w oknie balkonowym.

          Konieczność dokonania ww. prac zgłaszana była Państwu wielokrotnie, co znajduje
          potwierdzenie m.in. w sporządzonych przez Państwa pracowników notatkach
          służbowych z dni 31.10.2008 r., 14.11.2008 r. oraz 17.11.2008 r. Pomimo Państwa
          zapewnień do dnia dzisiejszego wady dotyczące stolarki okiennej, szyb oraz
          płytek nie zostały usunięte. Nie można bowiem uznać za należyte wykonanie
          obowiązków gwarancyjnych bezskutecznych prób podjęcia napraw, za jakie należy
          uznać działania podejmowane przez Państwa pracowników.
          W tym miejscu należy podkreślić, iż celem Państwa działań powinno być
          doprowadzenia do pełnej funkcjonalności lokalu nabytego przez moją Mandantkę, w
          sposób wymagany od przedsiębiorcy mającego prowadzić działalność w profesjonalny
          sposób, a nie jak miało to dotychczas miejsce odwlekanie terminów napraw.
          Uzasadnieniem dla powyższych twierdzeń są m.in. odwoływanie wizyt osób mających
          dokonać prac remontowych w dniu, w którym prace miały zostać wykonane, brak
          telefonicznego kontaktu Państwa pracowników z wlascicielka, brak potwierdzania
          za pomocą poczty elektronicznej terminów wykonania i zakresów prac.
          Przy czym, odwoływanie wcześniej uzgodnionych wizyt remontowych następowało
          najczęściej w sposób nagły bez jakiegokolwiek usprawiedliwienia (np. w dniu
          08.05.2009 r. odwołanie wizyty umówionej na godz. 9.30 nastąpiło telefonicznie o
          godz. 9.20). Ponadto mimo wcześniejszego uzgodnienia terminu rozpoczęcia prac
          przez osoby mające dokonać remontu potrafili Państwo w dniu, kiedy takie
          rozpoczęcie miało mieć miejsce poinformować moją Mandantkę, iż do tego nie
          dojdzie, gdyż stwierdzili Państwo, że wynagrodzenie dla osób mających wykonać te
          prace jest jednak zbyt wysokie. W kontekście profesjonalnego charakteru Państwa
          działalności, takie postępowanie należy uznać za dalekie od wymaganego w obrocie
          prawnym standardu staranności.
          W związku z powyższym wzywam Państwa do prawidłowego wykonania robót remontowych
          w lokalu mojej Mandantki w terminie 2 tygodni od dnia doręczenia niniejszego
          wezwania (co nastąpi faksem w dniu 14.5.2009 r. a w ślad za tym listem
          poleconym), do których przeprowadzenia jesteście Państwo zobligowani z uwagi na
          udzieloną gwarancję (§ 8 umowy zawartej z moją Mandantką w dniu 03.11.2008 r.).
          Proszę przy tym o uwzględnienie, iż ze względu na przedłużające się nadmiernie
          prace remontowe, wlascicielka nie dysponuje już czasem wolnym (urlopowym)
          potrzebnym do towarzyszenia wyznaczonej przez Państwa ekipie remontowej. Biorąc
          także pod uwagę brak zaufania mojej Mandantki w stosunku do pracowników, którzy
          do tej pory niewłaściwie wykonywali zakres robót, przeto wlascicielka wyraża
          zgodę na wykonanie prac przez wyznaczoną przez Państwa osobę – Pana Marcina xxx
          w terminie z nim ustalonym.
          W przypadku niewykonania wskazanych robót w terminie lub ponownego ich wykonania
          w niewłaściwy sposób dalsze prace mające na celu usunięcie wskazanych wad lokalu
          nabytego przez moją Mandantkę, zostaną przekazane do wykonania profesjonalnym
          podmiotom zajmującym się wykonywaniem prac remontowo-wykończeniowych, których
          kosztami i niebezpieczeństwem wykonania zostaną obciążeni Państwo.
          Na zakończenie podkreślam, iż Państwa dotychczasowe działania należy uznać za
          naruszenie Kodeksu Dobrych Praktyk w relacjach Klient- Deweloper ustanowionego
          przez Polski Związek Firm Deweloperskich, którego jesteście Państwo członkiem."

          Reasumujac - zdecydowanie nie polecam tego dewelopera. Prawdziwego dewelopera
          poznajesz po tym w jakim stanie odda mieszkanie i jak zajmie sie usterkami.
          Usterki to rzecz ludzka, zawsze sie zdarzaja. O szybko i sprawnie poprawionych
          szybko sie zapomina. Niestety sztuka ta (podobnie jak szanowanie klienta) jest
          obca deweloperowi Konimpex...
          • Gość: Mariusz Olejniczak Re: Konimpex to firma nierzetelna - odradzam IP: 80.50.234.* 15.06.09, 10:18
            Reprezentując Konimpex-Invest S.A. chciałbym skomentować
            zamieszczony wpis. Od kilku tygodni firma Konimpex-Invest S.A. jest
            gotowa usunąć usterki opisane przez naszą klientkę. Pracownicy
            mający wykonywać prace mogą je rozpocząć praktycznie następnego dnia
            po uzgodnieniu terminu. Aby usunąć usterki konieczne jest jednak
            wejście do mieszkania. Do dnia dzisiejszego nasza klientka nie
            udostępniła nam mieszkania, mimo wielu naszych telefonów, maili i
            korespondencji listownej w tej sprawie. Bardzo chcemy być pomocni,
            ale obecnie termin usunięcia usterki zależy tylko i wyłącznie od
            naszej klientki. Oczekujemy nadal na możliwość rozpoczęcia tych prac.
            • Gość: Zrezygnowany Re: Konimpex to firma nierzetelna - odradzam IP: *.afekt.pl 24.06.09, 13:12
              Krotko i zwiezle odnosnie wypowiedzi p. Olejniczaka: na potrzeby wpuszczenia
              ekipy naprawczej z Konimpexu juz 3 razy w tym roku brany byl urlop, za kazdym
              razem ekipa sie nie zjawiala i urlop byl stracony. Po pismie z mojej kancelarii
              prawnej Konimpex zadeklarowal ponowna chec wejscia i usuniecia usterek. Ja nie
              dostane po raz czwarty urlopu, chcielismy wiec udostepnic robotnikom mieszkanie
              i pozostawic ich bez nadzoru w godzinach pracy.
              Poniewaz lokal jest w duzej czesci urzadzony (a przede wszystkim jest juz
              parkiet oraz kafelki na podlodze w lazience), zas naprawa usterki polega na
              zerwaniu plytek z 40 metrow kw. tarasu i ich wyniesieniu przez mieszkanie i
              wniesieniu nowych, wiec nauczeni doswiadczeniami z poprzednimi wykonawcami tego
              dewelopera chcielismy od Konimpexu pisemnej deklaracji, ze za wszystkie
              wyrzadzone przez dewelopera ewentualne szkody odpowie on finansowo - to chyba
              oczywiste. Po takim postawieniu sprawy deweloper nabral wody w usta...

              Ostatecznie dla swietego spokoju i warunkowo wyrazilismy zgode na wejscie
              robotnikow. Poniewaz Konimpex nie zgodzil sie poniesc ewentualnej
              odpowiedzialnosci za swoich ludzi, zmuszeni bylismy zmobilizowac cala rodzine,
              zeby caly czas ktos tych ludzi dozorowal w niezamieszkanym jeszcze lokalu...

              Sokoly Konimpexu wchodza w najblizszy weekend, oby tym razem doprowadzili sprawe
              do konca!
              • Gość: Mariusz Olejniczak Re: Konimpex to firma nierzetelna - odradzam IP: 80.50.234.* 26.06.09, 18:12
                Pozwolę sobie odpowiedzieć w imieniu Konimpex-Invest.

                Według mojej najlepszej wiedzy nie było takiej sytuacji, w której
                nasza klientka oczekiwałaby w mieszkaniu na naszych pracowników a
                oni nie przybyli.

                Tak jak wcześniej napisałem, aby usunąć usterkę musimy uzyskać
                dostęp do mieszkania. Zgadzam się z naszą klientką, że konieczność
                towarzyszenia pacownikom prowadzącym prace jest uciążliwa, tym
                bardziej, kiedy wiąże się to z koniecznością wzięcia urlopu.
                Dlatego, aby tą uciążliwość zminimalizować i aby wyjść naprzeciw
                oczekiwaniom naszej klientki, zgodziliśmy się prowadzić prace w
                sobotę i niedzielę.

                Nie jest prawdą, że dopiero po piśmie kancelarii prawnej
                zadeklarowaliśmy gotowość do usunięcia usterki. Tą gotowość
                wyraziliśmy znacznie wcześniej a angażowanie prawników nie było
                konieczne. Problemem było udostępnienie mieszkania a nie brak
                gotowości Konimpex-Invest do prowadzenia prac naprawczych.

                Nie jest też prawdą, że "Po takim postawieniu sprawy deweloper
                nabral wody w usta..."
                . Zajęliśmy pisemne stanowisko (wysłany e-
                mail), że oświadczenie, którego podpisanie zaproponowała nasza
                klientka wykraczało daleko poza naszą odpowiedzialność z tytułu
                gwarancji i rękojmi. Podpisując dokument, którego oczekiwała nasza
                klientka bylibyśmy odpowiedzialni nie tylko za skutki prowadzonych
                prac, ale również za wszelkie inne zdarzenia mogące wystąpić w
                mieszkaniu, również te nie zawinione przez naszych pracowników. Na
                taką szeroką odpowiedzialność nie mogliśmy się zgodzić.

                Konimpex-Invest nigdy nie twierdził, że nie ponosi odpowiedzialności
                za działania pracowników przez niego zatrudnionych. W tym miejscu
                powtórzę, że Konimpex-Invest ponosi odpowiedzialność za działania
                swoich pracowników (oczywiście w ramach wykonywanych przez nich
                obowiązków służbowych).

                Myślę, że angażowanie całej rodziny do pilnowania mieszkania nie
                jest konieczne, ponieważ pracownicy których zatrudniamy to ludzie
                uczciwi, dobrze wykonujący swoje obowiązki i dbający o powierzone im
                mienie, w tym wypadku mieszkanie naszej klientki.
                • Gość: mamdość Re: Konimpex to firma nierzetelna - odradzam IP: *.internetdsl.tpnet.pl 23.07.09, 10:13
                  U mnie reklamacja do Konimpexu to też droga przez mękę. Mam porysowane szyby w
                  oknach, zauważyłem dopiero po ich umyciu. Konimpex potwierdził przyjęcie
                  reklamacji 24 kwietnia i ... po 2 miesiącach i jednej odwołanej wizycie pojawił
                  się wreszcie ktoś żeby te okna obejrzeć.
                  Problem w tym, że od ponad miesiąca jest znowu cisza... ani pisma ani telefonu.
                  Naprawdę do wysyłania faktur z sufitu są pierwsi ale jeśli o reklamacje to odradzam.
                • Gość: Zrezygnowany Re: Konimpex to firma nierzetelna - odradzam IP: *.afekt.pl 05.08.09, 13:58
                  Nie chcialem juz kopac lezacego (Konimpexu), liczylem ze po moich poprzednich
                  postach zalatwia wreszcie sprawnie zalegle sprawy, ale niestety...

                  Na dzis nie dosc, ze prace nie posunely sie do przodu, to jeszcze to co zrobiono
                  wykonano wadliwie (razaco niedbale, co opisze ponizej) i zabawa zaczyna sie od
                  poczatku.

                  Zgodnie z ostatecznym harmonogramem przesłanym przez Prezesa M. Olejniczaka z
                  dnia 30.06.09 prace na tarasie miały zakończyć się 25.07.2009.
                  Do dnia dzisiejszego, taras jest niedokończony przez bezmyślne, rażące błędy
                  Państwa pracowników.

                  W dniach 07-11.07 (zgodnie z harmonogramem mail z 30.06.09) mieli Państwo: cytat:
                  „1. W dniu 7.07.2009 r. rozpoczniemy usuwanie warstwy betonowej;
                  2. Sprawdzenie i ustawienie odpływów z tarasu;
                  3. Położenie betonu ze spadkami do kratek odpływowych”

                  Pan Jerzy Bogdan potwierdził mi, że odpływy zostały sprawdzone i są drożne i nie
                  zabetonowane o co go wyraźnie pytałam. Wystarczy użyć Karchera i wszystko będzie
                  działało. Ekipa zalała betonem taras, po czym okazało się, że jednak rury
                  odpływowe nie są drożne (sic!). W taki oto sposób poinformowano mnie
                  telefonicznie (p. J. Bogdan), że trzeba zacząć zabawę od początku i na nowo skuć
                  zalany już beton wzdłuż rur odprowadzających wodę. Po tej informacji prosiłam
                  wielokrotnie Pana Jerzego Bogdana o przesłanie mi harmonogramu prac, którego
                  mimo zapewnień od 3 tygodnii nie otrzymałam.

                  Państwa kolejne niedotrzymanie terminu spowodowało, iż musiałam zmienić swoje
                  plany urlopowe, za co usłyszałam po raz tysięczny jedynie "przepraszam"

                  W dniu 04.08.2009 o godzinie 9.00 pojawiłam się po 2 tygodniowym urlopie w moim
                  mieszkaniu, gdzie zastałam płytkarza. Po oględzinach okazało się, że koszmar
                  współpracy z firmą Konimpex trwa nadal, a płytki, które zobaczyłam na tarasie
                  nie są tymi, które wybrałam i potwierdziłam telefonicznie w rozmowie z Panem
                  Jerzym Bogdanem w dniu 13.07.2009. Miały być najbardziej zbliżone do tych
                  ostanich (jasny popiel) natomiast te na tarasie są ciemnografitowe. Zadzwoniłam
                  do p. Bogdana jednak nie odbierał telefonów. W końcu oddzwonił i próbował mi
                  wmówić, że takie wybrałam, że byłam też w jakiejś firmie Cermax czy coś
                  podobnego, nazwy niestety nie kojarzę i to tam wybrałam (!?). Po tym zakończył
                  rozmowę. Moje wielokrotne próby telefonicznego kontaktu z P. Bogdanem nie
                  przyniosły skutku. Chciałam się spotkać na mieszkaniu, wysłałam więc SMS'a o
                  godz. 9.45 aby wyjaśnić sprawę, jednak zostałam zignorowana. Wysłałam drugiego
                  SMS'a o godz. 12.13 z informacją, że czekam na kontakt w sprawie dalszych prac
                  jakie mają mieć miejsce na moim mieszkaniu i do czasu aż się ktoś ze mną
                  skontaktuję zamykam swoje mieszkanie. Poczekałam, aż płytkarz skończył swoją
                  pracę, wszystko co mógł wykonać do momentu skucia betonu, nikogo innego na
                  mieszkaniu nie było, więc zamknelam mieszkanie i oczekiwałam na informację od
                  Pana Jerzego Bogdana, który jednak nie raczył się za mną skontaktować. Odpisał
                  tylko o godz. 12.15, że ma spotkanie i na tym mimo moich usilnych starań od rana
                  kontakt się zakończył.

                  Do tej pory nie wiem co ma się dziać na moim mieszkaniu, kto się w nim ma
                  znajdować i w jakim celu. Jak już wspomniałam czekam już 3 tygodnie na tą
                  informację od Państwa. Nie wiem więc, co ma znaczyć wmawianie mi uniemożliwienia
                  Panstwu prac, skoro o takowych nie miałam informacji, a nie chciano ze mną
                  rozmawiać.

                  Żądam więc natychmiastowej informacji co Państwo planują i w jakim terminie -
                  tak abym mogła udostępnić mieszkanie.

                  Podsumowujac:

                  1) Kafelki, które wybrałam to nie te które zaczęto kłaść na moim tarasie. Kiedy
                  więc zostaną położone kafelki, które wybrałam - konkretna data

                  2) Kiedy zostaną wykończone okna z obu stron.

                  3) Podczas ostatniego tygodnia zostały zamontowane niektóre szyby w oknach,
                  jednak jakość wykończenia silikonem jest niechlujny i nie do zaakceptowania.
                  Proszę o zrobienie tego w należyty sposób.

                  Nie musze dodawac, ze przedluzajace się prace na moim mieszkaniu, ponowna
                  koniecznosc korzystania z moich mediow przez ekipy naprawcze (chcoby z pradu do
                  ponownego skuwania betonu na tarasie) powoduje, ze po pierwsze ponosze dalsze,
                  nieuzasadnione koszty, a po drugie nie jestem w stanie zamieszkac w tym lokalu...

                  Dodam jeszcze tylko na koniec, ze o solidnosci wykonania swiadczy rowniez to, ze
                  wiekszosc tarasow w budynku bedzie skuwana...
                  • mko Re: Konimpex to firma nierzetelna - odradzam 06.08.09, 23:37
                    sorry zrezygnowana, ale po takich przeprawach brałbym od dewelopera
                    wszystko na piśmie z trzema pieczątkami (w ostateczności mail lub
                    choćby sms). A ustalenia na gębę są nic nie warte (nawet nie przez
                    brak dobrej woli, wystarczą zwykłe ludzkie pomyłki i przeinaczenia).

                    Ciekawe jaki kolor płytek jest wpisany w standardzie mieszkania?
                    pewnie żaden albo tak ogólny, że połowa płytek na rynku pasuje.

                    Napisz jak się sprawa rozwiązała. powodzenia i wytrwałości w
                    urządzaniu mieszkania.
                  • Gość: Mariusz Olejniczak Re: Konimpex to firma nierzetelna - odradzam IP: 80.50.234.* 12.08.09, 19:20
                    Podobnie jak wcześniej chciałbym w imieniu Konimpex-Invest
                    skomentować wpis naszej klientki.

                    Przygotowując harmonogram prac dla naszej klientki opieraliśmy się
                    na potwierdzeniu dostawy płytek przez hurtownię. Niestety już po
                    rozpoczeciu prac hurtownia wycofała się z uzgodnień argumentując, że
                    ten określony wzór (i kolorystyka) płytek nie są produkowane i miały
                    być dostarczone z magazynu innej hurtowni, co się nie udało. W tej
                    sytuacji zaproponowaliśmy naszej klientce wybór innych płytek, przy
                    czym zarówno wzór jak i kolorystykę nasza klientka mogła określić
                    samodzilenie, według swoich oczekiwań. Tak też się stało. Zarówno
                    nasz pracownik jak i nasza klientka poszukiwali płytek u różnych
                    dostawców i w końcu rodzaj płytek został umówiony i zaakceptowany
                    przez klientkę. Wybrane przez naszą klientkę płytki są wyższego
                    standardu niż te, które wcześniej były położone na tarasie.
                    Zgodziliśmy się również na prawie dwukrotnie wyższą cenę w
                    porównaniu ze standardem pierwotnym. Trudno jest mi wytłumaczyć
                    dlaczego po rozpoczęciu kładzenia płytek nasza klientka zmieniła
                    zdanie co do kolorystyki. Być może naszym błędem było ustne
                    ustalenie rodzju płytek a powinniśmy z klientką spisać krótką
                    notatkę i wtedy nie doszłoby do tej wymiany opinii. Harmonogram prac
                    nie mógł być dotrzymany, gdzyż poszukiwanie odpowiednich płytek
                    (które gotowa była zaakceptować klientka) zajęło około 2 tygodni.

                    Nie mogę się zgodzić z twierdzeniem, że "to co zrobiono, wykonano
                    wadliwie
                    ". Wszytskie dotychczas wykonane prace są wysokiej
                    jakości, zgodne ze sztuką budowlaną a płytki (tylko część zdążyliśmy
                    położyć) są położone bardzo starannie.

                    W chwili, kiedy chcieliśmy dokończyć prace w mieszkaniu klientka
                    zażądała, abyśmy je przerwali, twierdząc, że kolor płytek jest
                    niewłaściwy, z czym nie możemy się zgodzić. Od 4 sierpnia w
                    mieszkaniu nie możemy prowadzić żadnych prac mimo, że moglibyśmy je
                    już zakończyć.

                    Nie jest prawdą to co napisała nasza klientka, że "wiekszosc
                    tarasow w budynku bedzie skuwana...
                    ".

                    Powtórzę to, co już pisałem, że chcemy dokończyć usuwanie usterek,
                    ale bez dostępu do mieszkania nie jest to możliwe. Obecnie
                    oczekujemy na udostępnienie mieszkania, aby dokończyć to zostało
                    zaczęte. W tej sytuacji trudno również oceniać jakość wszystkich
                    prac, skoro ich jeszcze nie zakończyliśmy (obróbki okien, sylikon).

                    • Gość: mamdość Re: Konimpex to firma nierzetelna - odradzam IP: *.icpnet.pl 12.08.09, 21:32
                      To może i Pan Olejniczak ustosunkuje się i do mojego wpisu na temat procesu
                      wymiany szyb. Po dwóch miesiącach od potwierdzenia zgłoszenia reklamacji (24.04)
                      w końcu pojawił się ktoś, kto obejrzał stan szyb. Niestety od tego czasu dalej
                      mamy ciszę (a mamy już prawie połowę sierpnia) nie licząc telefonu do mojej żony
                      (spowodowanego naszym pismem ponaglającym) z obietnicą, że ktoś się z nami
                      skontaktuje i ustali termin usunięcia usterki. Ten ktoś miał się z nami
                      skontaktować w zeszłym tygodniu ale... niespodzianka ... nikt do nas nie zadzwonił.
                      W żadnym razie nie można tego nazwać profesjonalną obsługą klienta, nie widzę tu
                      również żadnej rzetelności ze strony Konimpexu. Być może jedynie zatrudnienie
                      prawnika spowoduje jakieś, minimalne chociaż zainteresowanie poprawieniem swoich
                      fuszerek przez Konimpex.
                      • Gość: Mariusz Olejniczak Re: Konimpex to firma nierzetelna - odradzam IP: 80.50.234.* 13.08.09, 09:50
                        W imieniu Konimpex-Invest mogę tylko stwierdzić, że trudno mi
                        cokolwiek wyjaśnić, gdyż nie znam tej konkretnej sprawy i autora
                        wpisu na forum. Mam prośbę o kontakt mailowy lub telefoniczny.
                        Oczywiście sprawdzę czy mamy zgłoszenie reklamacyjne dotyczące szyb
                        a którego jeszcze nie załatwiliśmy.

                        Chcę dodać, że otrzymaliśmy kilka zgłoszeń reklamacyjnych
                        dotyczących uszkodzeń szyb (zarysowania, pęknięcia, zmatowienie),
                        których rzeczywiście nie mogliśmy uznać, gdyż były to uszkodzenia
                        mechaniczne powstałe w wyniku prowadzonych prac wykończeniowych,
                        wykonywanych przez pracowników zatrudnionych na zlecenie naszych
                        klientów (po wydaniu mieszkań). Uszkodzenia mechaniczne nie są
                        objęte gwarancją i rękojmią.

                        • Gość: Zdziwiony Re: Konimpex to firma nierzetelna - odradzam IP: 80.87.33.* 16.09.09, 14:34
                          Co Pan za bzdury wypisuje? Człowiek pisze, że nie dostał żadnej informacji, a
                          Pan jakieś fanaberie o rzekomym uszkadzaniu szyb przez mieszkańców i ich
                          majstrów. Mówimy o obsłudze klienta, która jest u Was fatalna, a nie o tym kto
                          ponosi winę za takie czy inne uszkodzenia.

                          Ja wiem, że tak trudno jest przestawić się na filozofię "nasz klient nasz Pan",
                          a nie "Czego?!", jak to było w dobrych latach 2005/2006, ale niestety czasy się
                          zmieniły więc proszę się lepiej wziąć za robotę zamiast wypisywać bzdury
                          oderwane od tematu.
                    • Gość: Zrezygnowany Re: Konimpex to firma nierzetelna - odradzam IP: *.afekt.pl 01.10.09, 12:35
                      Nie chce odnosic sie do delikatnie mowiac mijajacych sie z prawda/naciaganych
                      argumentow przedstawiciela Konimpexu, jednak sprawe ze swojej strony zamykam, bo
                      mimo ze kontakt z nimi byl trudny, poziom prac poprawkowych rozny (i tak juz
                      zostanie), a podejscie do klienta dalece dyskusyjne - to jednak ostatecznie PO
                      4.5 MIESIACU UZYSKALAM WPROWADZENIE NALEZNYCH MI POPRAWEK W WYKONANIU MIESZKANIA!!!
                      Zycze pozostalym osobom, ktore zlozyly reklamacje rownie duzo cierpliwosci i
                      wolnego czasu - jedno i drugie bedzie potrzebne!

                      • Gość: Mieszkaniec Re: Konimpex to firma nierzetelna - odradzam IP: *.konin.cvx.ppp.tpnet.pl 23.09.10, 09:56
                        Pierwszy raz tutaj jestem na tej stronce o Konimpexie. Od niedawna mieszkam na osiedlu ogrody Naramowickie w mieszkaniu, które kupili rodzice i myśle, że poza małymi niedociągnięciami jest ok. Rodzice mówili, że na początku były usterki, jak w każdym nowym mieszkaniu, trochę trwało ich usunięcie ale teraz nie ma problemów. Ostatnio zgłosiłem mailem luźną płytkę na balkonie, to w kilka dni mi zrobili i spoko. Dzień dobry, do widzenia, dziękuję i jest zrobione. Może na początku coś nie szło, ale pewnie czytają to forum, bo nawet coś odpisali no i się poprawili. Ja uważam, że osiedle jest fajne, nowoczesne, szkoda, że nie ma parkingu dla gości a mieszkańcy parkują pod blokami, kiedy w garażu jest dużo wolnych miejsc. Co do wpisów na forum to nawiedzeni niezadowoleni zawsze się znajdą cokolwiek się robi i obrzucą człowieka bez sensu obelgami. My w Polsce tacy jesteśmy. Byłem na Wyspach i tam wszyscy życzliwi i się nawzajem nie obsmarowują z byle powodu. Mnie gość z zza ściany tu na osiedlu zjechał, że gram za głośno muzyke o 4 po południu a wcale głośno nie było. Ja mogę spokojnie polecić to osiedle a rozmawiałem z innymi, którzy tam mieszkają i też są zadowoleni.

                        • Gość: n Re: Konimpex to firma nierzetelna - odradzam IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.11.10, 15:21
                          Panie Mieszkaniec, jaka pogoda w Konimpexie, przepraszam w Koninie? Ładne bajki Pan piszesz. Konimpex co prawda niektóre reklamacje uwzględnia ale trwa to niekiedy, jak w przypadku mojej ostatniej usterki, ponad 8 miesięcy i wymaga mocnych nerwów. Proszę się przygotować na to, że będziecie Państwo traktowani przez biuro obsługi klienta jak powietrze (bo przecież już zapłaciliście za mieszkanie) a nie osoba z którą należy się porozumieć.
                          Szczerze polecam wyjazd na Wyspy (bo chyba nigdy tam Pan nie był). Kilka miesięcy szkolenia w zakresie tamtejszych standardów obsługi klienta z pewnością Konimpexowi by się przydało.
    • inspektor_budowlany Re: Konimpex i Ogrody Naramowickie 28.12.10, 21:19
      CHCESZ KUPIĆ - KUPIŁEŚ MIESZKANIE LUB DOM W POZNANIU OD DEWELOPERA.
      NIE WIESZ JAK SPRAWDZIĆ STANDARD - JAKOŚĆ WYKONANIA DOMU, A DEWELOPER WZYWA DO ODBIORU.
      POPROŚ O POMOC INSPEKTORA Z UPRAWNIENIAMI BUDOWLANYMI I PROFESJONALNYMI NARZĘDZIAMI, KTÓRY WYSZUKA USTERKI, NIEDORÓBKI. OCENI DOM ZGODNIE Z POLSKIMI NORMAMI ORAZ STANDARDEM TECHNICZNO-MATERIAŁOWYM DEWELOPERA.

      ZADBAJ O ODPOWIEDNIĄ JAKOŚĆ I WARTOŚĆ SWOJEGO MIESZKANIA.
      ZA NIEWIELKIE PIENIĄDZE OSZCZĘDZASZ TYSIĄCE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Umów się już teraz aby zarezerwować termin przeglądu.

      tel. 784 930 185
      e-mail: biuro@borabud.pl
      www.odbiormieszkaniapoznan.pl
    • Gość: Karell Re: Konimpex i Ogrody Naramowickie IP: *.adsl.inetia.pl 23.06.13, 22:04
      Proszę o informacje czy Konimplex dalej bawi się z klientami w kotka i myszkę po odbiorze przez klienta swojego wymarzonego M? Obawiam się, że po podpisaniu umowy klient dla nich schodzi na drugi plan a liczy się pieniądz. Ze wcześniejszych wpisów odniosłem wrażenie, że w kontaktach z tym developerem wszystko wydaje się być piękne na początku przed kupnem mieszkania - także podczas rozmowy z pracownikiem w biurze.
      • Gość: M Re: Konimpex i Ogrody Naramowickie IP: *.137.168.217-rev.hti.pl 21.03.14, 12:05
        Jak nikt nic nie narzeka to znaczy, że jest dobrze :) Kupiłem u nich mieszkanie i jak na razie jestem zadowolony ;) Z tego co wiem przy budowie Ogrodów Naramowickich B (czy jak kto woli Ogrodów Różanych) nie działy się takie akcje jak przy budowie tych pierwszych bloków przy Naramowickiej w 2008 roku. Teraz rozpoczęła się budowa kolejnego bloku przy Jasnej Roli bliźniaczego do tego który postawili rok temu.
        • Gość: nabiciwbutelke Re: Konimpex i Ogrody Naramowickie IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.05.14, 12:24
          hahaha ... nikt nie narzeka, radze pogadać z mieszkancami ich innych inwestycji, tam gdzie ludzie mieszkaja juz 2-3 lata i konczy sie gwarancja a napraw tego co mialo byc naprawione jak nie bylo tak nie ma... Jak juz kupisz od nich mieszkanie to zapomnij o jakimkolwiek standardzie obslugi. Wg ich filozofii klient ktory kupil (najczesciej niestety produkt nieodpowiadajacy oczekiwaniom) to frajer o ktorym można zapomieć.
          • ruffryderss Re: Konimpex i Ogrody Naramowickie 04.12.14, 23:22
            Witam serdecznie

            Mam w zasadzie dwa spostrzeżenia może więcej. Jak to jest że firma która należy do Polskiego związku firm deweloperskich robi sobie takie "jaja" ? Przecież ten związek ma być gwarantem dla przyszłych mieszkańców iż takich sytuacji nie będzie. Więc po pierwsze jeżeli taka firma faktycznie jest w związku i działa tak jak jest wyżej opisane to albo związek powinien wyciągnąć konsekwencje albo... no właśnie .. może ten polski związek to też "pic na wodę". Po drugie gdzieś z tyłu głowy wiem, iż ludzie niezadowoleni zawsze będą wylewać żale na forach a Ci zadowoleni nawet nie zaglądają tutaj więc i pozytywnych wpisów może brakować. Kolejna sprawa niezadowolonych doliczyłem się 3-4 osób a gdzie reszta mieszkańców ?
            Ja nie opowiadam się po niczyjej stronie - sam obecnie chce kupić mieszkanie i biorę pod uwagę firmę Konimpex jednak po trafieniu na to forum sam nie wiem co zrobić. Czasem może warto dopłacić za m2 300-400 zł ale mieć zaufanego dobrego dewelopera niż zaoszczędzić 300-400 zł na m2 ale stracić nerwy przy reklamacjach. kolejna rzecz - czy u innych deweloperów nie ma usterek ?

            fakt jest jeden skoro wydaje się na mieszkanie 300-400 tys które warte jest połowę tego (reszta to marza dla dewelopera) to powinni przy nas klientach skakać i ząłatwiać wszytsko a nie mieć klienta w poszanowaniu !!! Jeżeli to tylko 3-4 nawiedzonych klientów (proszę mi wybaczyc okreslenie) to moze nie ma tragedii ale co gdy takich klientów jest wiecej a na to formum trafiło tylko 3-4 ? Mooże jak nie sprzedadzą mieszkań to czegoś się nauczą !! pozdrawiam
    • inspektor_budowlany Re: Konimpex i Ogrody Naramowickie 28.11.14, 12:04
      Odbiór mieszkania porady na co zwrócić uwagę

      Odbiór nowego mieszkania to radość. Wymaga on też jednak od nas podstawowej wiedzy z zakresu budownictwa i niemałej dokładności. Pominięcie niewielkich usterek np. stolarki budowlanej może oznaczać koszt rzędu kilku tysięcy złotych.
      Ważna jest pora dnia, podczas której lokal zostanie poddany ocenie. Zgodnie z normami odbiór lokalu przeprowadza się przy świetle dziennym, a nie sztucznym. Łatwiej dostrzec niedoskonałości przy dobrym oświetleniu. Szczególną uwagę należy zwrócić na zarysowanie i trwałe zabrudzenia szyb, ram okiennych, usterki parapetów, zarysowania drzwi i istotne zarysowania ścian, sprawdzić mechanizmy i obsadzenie drzwi i okien (powinny się one otwierać i zamykać łatwo, bez tarcia elementów o siebie). Moment odbioru technicznego jest decydujący w kwestii ewentualnych roszczeń nowego nabywcy. Gdy usterki zostaną zauważone później, trudniej nam dochodzić swego. A usunięcie usterek może słono kosztować. Wymiana zarysowanej okleiny drzwi wejściowych to wydatek rzędu kilkuset złotych, nie wspominając o znacznie droższej wymianie okien czy szyb, które w nowoczesnych systemach okiennych wymienia się całymi połówkami. Odbiór techniczny należałoby więc zaplanować na dzień wolny od pracy.
      Do odbioru mieszkania warto się przygotować
      Na odbiór techniczny lokalu należy zabrać przyrząd do mierzenia kątów i miarkę oraz poziomnicę. Miarka posłuży do zmierzenia otworów drzwiowych, czy odległości między drzwiami i ścianą. Błędne usytuowanie otworu drzwiowego może uniemożliwić np. wstawienie pralki. Podczas odbioru mieszkania przydać się może także próbnik napięcia lub żarówka z oprawką i przewodami, dzięki której sprawdzimy działanie instalacji elektrycznej.
      Poprawność ułożenia tynków sprawdza się z użyciem dwumetrowej poziomnicy. Należy podkreślić, że stosowanego przez deweloperów tynku gipsowego nie należy mylić z gładzią gipsową. W efekcie na ścianach w nowym mieszkaniu dopuszczalne są niewielkie nierówności. Poziomnica będzie też potrzebna na balkonie. Jego podłoże musi mieć odpowiedni spadek, skierowany lekko na zewnątrz budynku. Przydadzą się też zapałki lub zapalniczka do sprawdzenia czy sprawnie działa instalacja wentylacyjna (płomień powinien zwracać się w kierunku kratki wentylacyjnej).
      Podczas odbioru technicznego trzeba pamiętać o tym, że jest on wykonywany głównie po to, aby sprawdzić czy deweloper oddaje nowemu nabywcy lokal zgodny z obietnicami. A więc czy jakość i standard poszczególnych elementów wykończenia jest zgodna z umową. Jeśli deweloper obiecał okna drewniane, mrozoodporne płytki na balkonie, a parapety z kamienia naturalnego, to rozwiązana gorszego rodzaju rodzą roszczenia ze strony nabywcy o wymianę zgodną z umową lub obniżenie ceny lokalu. Dobrym doradcą przy odbiorze technicznym jest też projekt budowlany mieszkania, dlatego należy zabrać go na odbiór. Trzeba, co może wydać się dziwne, sprawdzić metraże poszczególnych pomieszczeń.
      Usterki trzeba zapisać w protokole odbioru
      Uszkodzenia, uchybienia i niedoróbki muszą znaleźć się w protokole odbioru technicznego lokalu. Za odpowiednie obniżenie ceny mieszkania, nabywca może zrezygnować z wymagania zrobienia niektórych napraw i zająć się nimi później osobiście.
      Podpisanie protokołu odbioru nie sprawia automatycznie, że nowy nabywca traci prawo do zgłaszania usterek, które ujawnią się z czasem. Wtedy w grę wchodzi rękojmia, która nawet niepowołana w umowie działa z mocy prawa przez 3 lata na konstrukcję budynku i przez rok na wykończenie. Roszczenia z tytułu rękojmi muszą być zgłaszane w formie pisemnej. Gwarancja na mieszkanie praktycznie nie występuje, na poszczególne elementy wykończenia ? owszem. Warto, aby deweloper w trakcie odbioru przekazał klientowi dokumenty dotyczące gwarancji na przykład na drzwi czy okna, a także wszelkie instrukcje użytkowania. W przypadku stwierdzenia usterek w elementach objętych zarówno rękojmią jak i gwarancją, można domagać się ich wymiany, naprawy lub pieniężnej rekompensaty.
      Należy rozróżnić dwa pojęcia: ?odbiór techniczny" i ?odbioru lokalu". Pierwszy z nich polega na sprawdzeniu jakości wykonania mieszkania. Drugi wiąże się ze spisaniem stanu liczników, odbiorem kluczy, a co za tym idzie także płaceniem czynszu. ? Część deweloperów łączy oba odbiory, a część je rozdziela. Drugie rozwiązanie jest bardziej korzystne dla klienta. Nabywca odbiera bowiem klucze już po usunięciu usterek, a więc płaci czynsz dopiero od momentu, gdy bez przeszkód może zająć się wykończeniem lokalu. Ponadto dopóki klient nie odbierze kluczy koszty utrzymania lokalu ponosi deweloper, co dodatkowo mobilizuje go do szybszego usunięcia usterek. O tym czy odbiory będą przeprowadzone łącznie czy nie z reguły mówi umowa przedwstępna.
      Więcej informacji : elementy mieszkania jakie należy sprawdzić, podstawy prawne oraz narzędzia jakie są niezbędne do wykonania odbioru technicznego na stronie www.borabud.pl
      • pbialbud Re: Konimpex i Ogrody Naramowickie 01.07.15, 15:27
        Szukasz odpowiedniej osoby do sprawdzenia czy Twoje nowe lokum zostało wybudowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.
        Zgłoś się do nas!!!
        Szczegółowo określimy, czy Twoje lokum jest gotowe do odbioru, a jego wykończenie nie będzie wpływało na jego funkcjonalność i generowało w przyszłości dodatkowe koszty (np. te związane z naprawą ewentualnych usterek).

        tel. 507 435 582
        e-mail: biuro@pbialbud.pl
        www.odbiordomuimieszkaniapoznan.pl

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka