kfoka1 15.09.05, 17:57 jestem bardzo ciekawa, czy nauczycielka może pracować w bardzo krótkiej spódnicy? Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: I&I Re: UBIÓR NAUCZYCIELKI IP: *.tkdami.net / *.tkdami.net 15.09.05, 18:06 A dlaczego nie??????????? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: plastyki Re: UBIÓR NAUCZYCIELKI IP: *.udn.pl 15.09.05, 18:34 Nasza pani pedagog nosi takie krótkie sukięki, że wszystko jej widać, ale chłopakom to sie podoba. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: (B)Ania Re: UBIÓR NAUCZYCIELKI IP: 193.111.144.* 15.09.05, 18:41 A jej? ...mężowi. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: nauczycielka Re: UBIÓR NAUCZYCIELKI IP: *.radom.pl 15.09.05, 20:59 Niektórzy by chcieli zebyśmy nosiły prochwce przepasane sznurkiem. Nauczyciel ma prawo do ubioru według wlasnego gustu, ma prawo wygladac atrakcyjnie, modnie. Ubiór nie moze jednak obrazać uczuć religijnych, przekonań. Jesli jest dobry w tym co robi , to niech rodzice i uczniowie dziekuja, tam u góry,ze uczy ich dzieci. Pozdrowienia. Odpowiedz Link Zgłoś
mleczak1 Re: UBIÓR NAUCZYCIELKI 15.09.05, 21:21 nauczycielko nie pracujesz za friko ale to inna bajka, wiec nie narzekaj na rodziców.Muszę powiedziec że fajnie jest jak nauczycielka nosi krotkie spódnice i troszeczkę dekoldu pokaże.U nas w bursie mamy taką jedną co lubi prowokować chłopaków, spódniczka tylko tyłeczek zakrywa, nóżki ma zgrabne a majteczki prawie nic nie zakrywają tylko jest jeden problem,że w nocy pod kołdrą chlópcy walą konie. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: I&I Re: UBIÓR NAUCZYCIELKI IP: *.tkdami.net / *.tkdami.net 15.09.05, 22:25 "nauczycielko nie pracujesz za friko ..." A co może kokosy płacą nauczycielom???? "nauczycielko nie pracujesz za friko ..." A Ty śpisz z nimi, ze taki poinformowany jesteś?? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: I&I Re: UBIÓR NAUCZYCIELKI IP: *.tkdami.net / *.tkdami.net 15.09.05, 22:36 to miało być tak: "że w nocy pod kołdrą chlópcy walą konie." A Ty śpisz z nimi, ze taki poinformowany jesteś?? Odpowiedz Link Zgłoś