Dodaj do ulubionych

Od przedszkola do Opola

08.10.01, 12:55
Proponuję dyskusję, do której zapraszam szczególnie studentów pedagogiki. Co
sądzicie o programie TV "Od przedszkola do Opola"? Inicjując ten wątek,
przedstawie najpierw moją opinię. Mam negatywne zdanie o tym programie. Uważam,
że jest on niczym innym, jak tylko zaspakajaniem niespełnionych ambicji
rodziców, kosztem własnych dzieci, z których robi się kukiełki. Innym problemem
jest sposób oceniania poszczególnych piosenek wykonywanych przez dzieci.
Wybaczcie, ale nawet dla dorosłego jest to metoda wybitnie stresująca. Czy nie
powinno być tak, że organizatorzy powinni zrezygnować z klasyfikowania małych
wykonawców?
Obserwuj wątek
    • repo Re: Od przedszkola do Opola 08.10.01, 13:35
      Co prawda nie jestem studentem pedagogiki, ale mam brzdąca, który kiedyś chciał
      wziąść udział w tym programie. Lubię czasem oglądać dziecięce występy, ten
      program pokazuje to co dzieci uwielbiają i czego im czasem brak w domu:
      naśladują dorosłych i mają publikę. Dzieci pasjami i z niezmordowaną chęcią
      przebierają się za dorosłych, bawią się w szkołę(rola nauczycielki oblegana)
      lub inne instytucje budzące respekt, choć niezrozumienie małolatów. W tym
      programie widzę realizację tych właśnie upodobań, szczególnie, że rodzice
      często wykręcają się w domu i nie chcą ani się bawić ani podziwiać wyczynów
      milusińskich. Czasem wspomniane, chore ambicje opiekunów psują zabawę,
      narzucając swój scenariusz, swoje pomysły nie licząc się zupełnie z małą
      gwiazdą (wiadomo, że trochę narzucić trzeba), ale to już osobny temat i
      występuje nagminnie w innych sprawach również. Sprawa oceniania występów nie
      jest łatwa dla nikogo i kwestia sprawiedliwości może być podniesiona zawsze.
      • Gość: orange Re: Od przedszkola do Opola IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 08.10.01, 13:57
        to program, moim zdaniem, skandaliczny. Jak wybory małej miss w USA. Poza tym