itziar Re: No PIS. Make love 10.05.06, 07:59 Faktycznie, nic odkrywczego w tym, że studenci myślą i żywo reagują na zmiany polityczne Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Jurek A jak sie to ma do regulaminu GWniarstwa? Skoro IP: *.hsd1.ma.comcast.net 10.05.06, 08:03 "fuck" jest w porzadku, to zobaczmy czy opiekun forum przepusci "pyerdol michnika" Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: malazaba Re: No PIS. Make love IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 10.05.06, 08:33 SUPER !!!!!! POPIERAM CAŁYM SERCEM . SAMA TEŻ SKOŃCZYŁAM PWR. WPPT A WITTIGÓW ZAWSZE SŁYNĄŁ Z NIEKONWENCJONALNYCH POMYSŁAÓW JAK NP. ZRZUCANIE TELEWIZORÓW Z OSTATNICH PIĘTER PODCZAS WYŁĄCZENIA PRĄDU NA 3 GODZINY :))))) . PIĘKNE TO BYŁY CZASY . ZAKAZ KWAKANIA TO JEST TO Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Bartek IIIrTMS/EIT Wroclaw przeprasza za Sylwie i Marzene!!! IP: *.wroclaw.mm.pl 10.05.06, 08:38 Jestem studentem PWr, niestety poniewaz teraz studiuje bardzo duzo ludzi, nie udaje sie uniknac przyjmowania w progi uczelni (nawet tak dobrej jak PWr) holoty, stad takie transparenciki. Zreszta wystarczy przeczytac "Nie miałyśmy koncepcji na to, co namalować. Zaczęłyśmy od pacyfki." - studentki chemii, wiekszosc czasu spedzaja na myslenie jak by tu chlopa wyrwac bo same baby na wydziale to i wariuja od tego. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: 4.rinf-EIT Re: Wroclaw przeprasza za Sylwie i Marzene!!! IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 10.05.06, 09:22 Od zawsze wiadomo, ze mikrosystemowcy to, z drobnymi wyjatkami, pozbawione poczucia humoru keksy =] Tacy mlodzi, a jednak taaacy starzy, smiechu u nich nie uswiadczysz. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Bartek IIIrTMS/EIT Re: Wroclaw przeprasza za Sylwie i Marzene!!! IP: *.wroclaw.mm.pl 10.05.06, 14:55 Wlasnie sie smieje z Ciebie bo nie jestem mikrosystemowcem i smieszy mnie Twoje wnioskowanie bo nigdzie nie napisalem ze mam cos z mikrosystemami. A informatycy smierdza i maja odparzone tylki ;) Jak masz poczucie humoru to zrozumiesz ;) Odpowiedz Link Zgłoś