Dodaj do ulubionych

No PIS. Make love

• itziar Re: No PIS. Make love 10.05.06, 07:59
      Faktycznie, nic odkrywczego w tym, że studenci myślą i żywo reagują na zmiany
      polityczne
    • Gość: Jurek A jak sie to ma do regulaminu GWniarstwa? Skoro IP: *.hsd1.ma.comcast.net 10.05.06, 08:03
      "fuck" jest w porzadku, to zobaczmy czy opiekun forum przepusci "pyerdol
      michnika"
    • Gość: malazaba Re: No PIS. Make love IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 10.05.06, 08:33
      SUPER !!!!!! POPIERAM CAŁYM SERCEM . SAMA TEŻ SKOŃCZYŁAM PWR. WPPT A WITTIGÓW
      ZAWSZE SŁYNĄŁ Z NIEKONWENCJONALNYCH POMYSŁAÓW JAK NP. ZRZUCANIE TELEWIZORÓW Z
      OSTATNICH PIĘTER PODCZAS WYŁĄCZENIA PRĄDU NA 3 GODZINY :))))) . PIĘKNE TO BYŁY
      CZASY . ZAKAZ KWAKANIA TO JEST TO
    • Gość: Bartek IIIrTMS/EIT Wroclaw przeprasza za Sylwie i Marzene!!! IP: *.wroclaw.mm.pl 10.05.06, 08:38
      Jestem studentem PWr, niestety poniewaz teraz studiuje bardzo duzo ludzi, nie
      udaje sie uniknac przyjmowania w progi uczelni (nawet tak dobrej jak PWr)
      holoty, stad takie transparenciki. Zreszta wystarczy przeczytac "Nie miałyśmy
      koncepcji na to, co namalować. Zaczęłyśmy od pacyfki." - studentki chemii,
      wiekszosc czasu spedzaja na myslenie jak by tu chlopa wyrwac bo same baby na
      wydziale to i wariuja od tego.
      • Gość: 4.rinf-EIT Re: Wroclaw przeprasza za Sylwie i Marzene!!! IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 10.05.06, 09:22
        Od zawsze wiadomo, ze mikrosystemowcy to, z drobnymi wyjatkami, pozbawione
        poczucia humoru keksy =]
        Tacy mlodzi, a jednak taaacy starzy, smiechu u nich nie uswiadczysz.
        • Gość: Bartek IIIrTMS/EIT Re: Wroclaw przeprasza za Sylwie i Marzene!!! IP: *.wroclaw.mm.pl 10.05.06, 14:55
          Wlasnie sie smieje z Ciebie bo nie jestem mikrosystemowcem i smieszy mnie Twoje
          wnioskowanie bo nigdzie nie napisalem ze mam cos z mikrosystemami. A informatycy