bugmenot2008_2 Widzę, że PO tępi "burżujów" tak jak niechlubnej 24.07.09, 14:14 pamięci nieboszczka PZPR. Odpowiedz Link Zgłoś
restkila Bogatsi bez becikowego 24.07.09, 15:17 Właśnie w styczniu spodziewam się swojego pierwszego dziecka. Jestem nauczycielką, która aby godnie żyć usiłuje łączyć dwie prace. Mój dochód na jedną osobę w rodzinie, to jakeś 1700 zł. I cóż, jak się okazuje, wedle rządu należe już do najbogatszych. Zrównano mnie z prezesem banku. Owszem nie uważam za sprawiedliwe rozdawania pieniędzy ludziom, którzy zrabiają po kilkanaście tysięcy zl, ale "wrzucanie wszystkich średnio zarabijających do jednego worka" z naprawdę majetnymi ludzi, to... Odpowiedz Link Zgłoś
gabriellas Re: Bogatsi bez becikowego 24.07.09, 16:03 taaak... wychodzi na to, że ja też jestem bardzo bogatym człowiekiem. Zarabiam z mężem po 2 tyś zł co daje nam 4 tyś.Podzielić na 3 (+1 dziecko) to daje nam 1333 zł na osobę. Odjąć koszt kredytu ok 1400-1600 zł (w zależności od kursu) zaciągniętego w lepszych czasach na mieszkanie, wszak młodzi ludzie chcąc założyć rodzinę muszą albo wynająć albo wziąć kredyt, to zostaje nam ok 2200, 2400. Odjąć prąd, wodę, telefon etc ok 800 zł zostaje nam 1600-1800, odjąć koszt dojazdu do pracy (niestety kiepska lokalizacja więc komunikacja miejska odpada) 800 zl zostaje nam ok 800-600 zł na życie, odjąć koszt studiów, bo niestety zachciało mi się jeszcze studiować ok 400 zł, zostaje 200- 400 zł na życie, oj tylko poszaleć, człowiek musi się napocić do tego wszystkiego żeby dorobić, dorwać jakieś zlecenia, nie stać z wyciągniętą ręką a teraz słyszy,że jest jakiś gorszy czy co? Odpowiedz Link Zgłoś