Dodaj do ulubionych

korki-j.rosyjski

20.01.07, 22:55
Studiuję rosyjski na UW i chętnie pomogę w nauce j. rosyjskiego uczniom
podstawówki, gimnazjum, liceum oraz wszystkim innym chcącym podszkolić
język.Mieszkam w Legionowie-20zł za lekcję u mnie,25zl za lekcję u
ucznia,zapraszam:)proszę pisac na mail-ja0910@gazeta.pl
Obserwuj wątek
    • foamclene szczerze wątpie ;) 21.01.07, 00:54
      • foamclene Re: szczerze wątpie ;) 21.01.07, 00:55
        zeby pomagac innych w nauce tzreba umiec czytac ze zrozumieniem
        np. ZAKAZ SPAMOWANIA! niestety w bardziej wyrafinowanej formie e-legionowo jest
        dla wiekszosci niezrozumialy
        wiec moze czerwonymi wolami, w naglowku forum umiescic prosty komunikat
        perswazyjny...
        • polokokt Re: szczerze wątpie ;) 21.01.07, 15:21
          tia, a ja uważam że nawet jak sie napisze na czerwono i podkreśli trzy razy i da
          87 wykrzykników na końcu to oferty będą nadal się pojawiały. A to dlatego że
          jest to forum legionowa. A miejsce które jest przeznaczone do wrzucania ofert
          (wczesniej to sie nazywalo mazowieckie oferty, teraz jakos inaczej) jest
          ogolnowojewodzkim jak nie ogolnopolskim serwisem. Zapewne osoba ktora chce
          udzialac korepetycji w legionowie nie chce dojezdzac do Plocka, Otwocka czy do
          jakiejs innej "dziury", tylko chce ich udzielic w legionowie i do tych klientów
          chce trafic. Druga sprawa, ile osób z legionowa wchodzi na forum legiuonowa a
          ile osob z legionowa wchodzi na tamte oferty (mysle ze te statystyki beda
          druzgoczace) a dotarcie do klienta polega na tym aby natknal sie na nasze
          ogloszenie nawet jesli takowego nie szuka, byc moze cos go natchnie i postanowi
          skorzystac.
          Osobioscie gdybym mial jakas oferte to tez wrzucilbym ja tutaj bo jedyne czym to
          grozi to usunieciem ogloszenia ewentualnie zablokowaniem konta uzytkownika ale