-
To czemu nie sprywatyzują stratną spółke? PKP Cargo w moim uznaniu powinno być sprywatyzowane funduszom inwestycyjnym, aby spółka ta była przynajmniej w części Polska, a tak zgłoszą się Francuzi, Włosi, Niemcy i nie daj boże Czesi.
-
Blokowanie konkurencji, podkładanie świń - tak działa PKP Cargo. Tak samo
działa Telekomunikacja Polska, ale tu jest bat w postaci UKE. Dlaczego nie ma
takiego urzędu na kolei?
-
Dobrze byłoby, gdyby solidny dziennikarz porozmawiał z dyrektorem
Zakładu a nie prezesem. Dyrektorzy wyczyniają cuda, żeby związać
koniec z końcem i sprzecznymi decyzjami z góry.
-
-
Firma ta miala mi dostarczyc auto po wplaceniu 50% jednak gdy wplacilem owe
50% zazadala kolejnego 50% jednak odmowilem zaplaty wiedzac ze czyniac to
firma zwroci mi pierwsze 50% jednak nie odzywaja sie i nie wiem co robic:(?
Wyrazne napisali ze dostane 100% zwrot jesli odmowie kontynuacji przesylki.
Jest to firma angielska. In English - shipping company. NAzywa sie Pegasus
Cargo Express. Prosze o pomoc - w jaki sposob moge odzyskac pieniadze??
-
No i problem PKP ma zgłowy. Zatrudnić zwalnianych kolejarzy z Przewozów
Regionalnych na Cargo a najlepiej w Niemczech. Tam dostaną więcej kasy a i
polscy pasażerowie odczują korzyść. Raz, że wypierdki komuny nie będą
utrudniać życia tutaj a dwa, że zrobią to przyjaciołom zza Odry. Tam się
dopiero nauczą, że im się kurcze strajkować odechce. A ja kurcze nie będę
dotował ze swoich podatków tego czerwonego chłamu.
-
A czy PKP Cargo jest dochodowe?
Bo kto bedzie placil kary?
-
I co, polska kolej może być dochodowa, nie? Wystarczy nią dobrze zarządzać.
P.
-
Sprzedadzą całe PKP cargo jakiejś firmie zagranicznej a rok później będą się
dziwili, że mamy najdroższe koleje towarowe na świecie. Nie wolno powtórzyć
błędu z telekomunikacją polską, kiedy zastąpiliśmy sobie państwowego
monopolistę monopolistą francuskim (i to beznadziejnym) i koniecznie trzeba
rozbić to na kilka niezaleznych od siebie spółek i dopiero wtedy sprzedawać,
żeby była konkurencja
-
no i dalej można się zastanawiać - prywatyzować czy nie.
wk..jące są te wszystkie spółki, spółeczki gdzie "pan płaci, pani płaci,
społeczeństwo". z konfliktu z małym konkurentem wielka afera, bo pewnie w tym
mikroskopijnym w skali pkp przedsiębiorstwie ktoś ma swoje udziały i np.
właśnie rozgrywa jakąś swoją gierkę... ja nic nie mówiłem :)
ale dużo powazniej - na prawdę jest wkurzające, że w imię mikro (i często
bardzo mikro) skali myśli się o czymś, gdzie nie ma strategii makro.....
-
Ludzie przeciesz to parodia co robi PKP jak tu konkurowac gdy ten potwoz z pozycji siły bedie rzadzil , Nikt nigdy nie wyjdzie z pod tyrani cen PKP .
Najlepszym rozwiazaniem bylo by polozenie wlasnych torowisk i zejscie z cen tak aby PKP przestalo istniec lub tesz tak obnirzylo ceny aby klient mial do wyboru co wybiera czy jezdzic starymi pociagami czy tesz nowo powstala infrastruktura prywatnych przedsiebiorcow .
PKP to nieporozumienie " Aby ten tyran szybko UPADL "
Pozdrawiam
-
gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33211,2310385.html
-
Ostatnio złożyłem podanie o pracę w PKP Cargo w Katowicach na
stanowisko elektromontera. Zostałem wysłany na badanie lekarskie,
gdzie lekarz stwierdził drugą kategorię zdrowia z powodu słabego
wzroku oraz wpisał adnotację o pracy na wysokościach do 3 metrów .
Wyniki tych badań zaniosłem do kadr gdzie kobieta z którą
rozmawiałem stwierdziła że nadaje się do pracy i należy jeszcze
ustalić termin przyjęcia czy będzie to 1 listopad czy 5 listopad .
Po dwóch dniach zadzwoniłem żeby...
-
Moje najszczersze gratulacje! Dobić tę hydrę, niech zdechnie śmierdzący
potwór-moloch.
-
"...nie będzie natomiast prowadzić z konkurentami wyniszczającej
wojny cenowej jak do niedawna"
To znaczy ze zawrze z konkurentami kartel cenowy czy czy co? :-) Za
to dostaną jeszcze więcej ale tym razem od Komisji Europejskiej, he,
he
-
Fakt samochody to nie ludzie nie skomentują jazdy kolejami podlegającymi ministrowi Grabarczykowi.
-
tak zarobila , bo pracownicy od 4 lat nie maja podwyzek, a nawet na posilkach regeneracyjnych sa okradani, ubrania robocze trzeba samemu kupic bo nie ma , niewolnictwo 21 wieku
-
Problemem w Polsce jest infrastruktura kolejowa, tragiczny stan
torów, tysiące punktowych ograniczeń prędkości, brak rozdzielenia
ruchu pasażerskiego od towarowego, brak sieci torów równoległych na
głównych kierunkach transportowych, niska prędkość pociągów.
-
Rokita Ty za dużo nie pytaj tylko sie bierz do roboty bo zaraz stracicie cale
swoje poparcie...
-
To od nich podatki do budżetu nie wpłyną, a wręcz przeciwnie. Ale
jeżeli w partii rządzącej pierwsze skrzypce grają ludzie typu
Niesiołowski i Palikot, a człowiekiem do specjalnych poruczeń jest
Kazik Marcinkiewicz to czego drogi Polaku wymagasz.