Forum Komputery SAP R/3
ZMIEŃ
      dane

dane

(84 wyniki)
    • cześć jestem początkujący w SAPie, w skrócie - chciałbym utworzyć łącze danych z ACCESSa które będzie pobierało dane z SAPa przy użyciu sterowników ODBC. czy macie może doświadczenie w tej materii, zainstalowałem sterowniki i przy próbie utworzenia nowego źródła danych pojawia się błąd? z góry dziękuję za pomoc.
    • Witam, Proszę o podanie źródła danych zakładki "handel zagr./cło" widocznych w tr.VF03 - podgląd faktury. Zablokowane rachunki muszę odblokowywać ręcznie, poprzez uzupełnienie brakujących pól w zakładce "Handel zagr./cło" w tr. VF02 Jest to dosyć męczące - chciałbym brakujące dane uzupełnić raz na zawsze, ale nie mogę zlokalizować miejsca w systemie, gdzie to można zrobić. z góry dzięki za pomoc saj78
    • Mam pytanie, możecie podzielić się informacją jakie znacie stosowane koncepcje odnośnie danych na systemie developerskim, tzn. czy są to co jakiś czas kopiowane dane z sytemu produkcyjnego, czy też dane, które na własne potrzeby musi wprowadzić sam użytkownik systemu developerskiego, w moim przypadku generalnie chodzi o odpowiedź co lepsze: czy ułatwienie życia programistom i im podobnym - przeniesienie danych z produkcji czy kwestia bezpieczeństwa i oszczędności miejsca na dysku ...
    • jw. zalezy mi na raporcie (?), w ktorym moglabym wylistować wszystkie dokumenty stworzone /tez zmienione/ w konkretnym dniu. kryterium selekcji-> uzytkownik i data utworzenia. pomoze mi ktos?? z gory dziekuje.