Forum Gospodarka Gospodarka
ZMIEŃ
      gminy

    gminy

    (32 wyniki)
    • No a jak sobie wyobrażacie utylizację odpadów przez Wajdę, Tuska, czy Olejniczaka? Albo przeze mnie? Czy wyście się pochorowali?
    • I dobrze - gminy próbowały przez kreatywną księgowość obchodzić limity zadłużenia, to wprowadzono odpowiednie zabezpieczenia. Plus dla Ministra Finansów.
    • no to redaktor sloik naprawde sie popisal artykulem. Dzizas to ledwo na miare notki zasluguje. ale klikniecie zaliczone.
    • Do ku... nedzy, nie bardzo rozumiem,ktos wybudowal droge, bierze czy wzial pieniadze za to, a ktos musi placic bo to na jego terytorium jest?
    • ufffffffffffffffff Pozdrawiam
    • Minister z Platformy Obywatelskiej zauważył, że w większości wielkich miast rządzą prezydenci spoza tego ugrupowania, więc chce ograniczyć możliwości inwestycyjne. W ten sposób zmniejszy popularność tych prezydentów w społeczeńtwie i umożliwi postawienie zarzutu, że prezydenci nic nie robią. Kolejny raz rząd Platformy udowadnia, że ważniejsze są dla niego interesy partyjne niż interesy obywateli.
    • O co chodzi z tym czynszem użytkowania wieczystego?
    • Nie cieszmy się nadmiernie! Ta ustawa zawiera jeszcze trochę więcej wad. Wyobraźmy sobie sytuację, gdy w środku podwarszawskiej wsi (lub jakiejkolwiek innej)operator znajduje chętnego na dzierżawę gruntu pod inwestycję celu publicznego: maszt transmisyjny, 66 metrów. Działka ta ma kilku sąsiadów: zabudowa ok. 9 metrów. Dalsi sąsiedzi - też niskie, typowo jednorodzinne domki. Pod rządami dotychczas obowiązującego prawa obowiązkiem organu gminy wydającego decyzję o ustaleniu lokaliz...
    • To zbrodnia! Zbrodnicza działalność! Likwidują program "Rodzina na Swoim (Urzędzie)"? Co teraz zrobią te stada ciotek, kuzynów, siostrzeńców?
    • Biedniejsi przedsiębiorcy zapłacą, rekiny będą się prawować i .. w końcu wygrają. Jak zwykle, PO trzyma z rekinami, a biedniejszych oskubie na rzecz gmin. Paru świeżych bezrobotnych pokrzyczy w jakimś programie (bo skąd pieniądze wziąć na nowy podatek), ale do tego publika już przywykła, a parę gmin pochwali się chwilowymi sukcesami, medialny sukces murowany. zaiste "liberalizm" z ludzką twarzą, oczywiście upudrowaną do kamery...
    • Jak się chce to można-brawo Gdynia i Gdańsk! Przydałoby się porównanie kosztów m kwadratowego z innymi miastami.
    • a co z mieszkańcami duzych miast gdzie takze sa "białe plamy"?
    • Niech sadza Ciesielskiego.
    • Proponuje cele przez zasiedzenie. To moze nauczy znaczenia praw wlasnosci. Straznik wiezienny.
    • było miliony takich historii i miliony będą
    • Świetna wiadomość dla powiatu bielskiego i okolicznych :)
    • Jakie sobie wybieraliscie władze tak macie.. w takim np gó.wnianym Bardzie nie robi sie nic.. bo i po co skoro burmistrz konczy kadencje i idzie na emeryture a pozostali pracownicy UM sa z poprzedniej epoki i nie maja bladego pojecia ani o sieci www ani o pieniadzach z UE.. takie juz sa zadupia..
    • według posła SLD Sławomira Jeneralskiego - największe kontrowersje budzi fakt, iż autorem ustawy jest poseł Samoobrony Waldemar Nowakowski - współzałożyciel Lewiatana, jednej z największych sieci handlowych w kraju. ============== Zaraz zaraz, to jakość ustawy zależy od pomysłodawcy? Gdyby kto inny był autorem identycznej ustawy, to nie byłoby problemu? Mnie autor ani jego interesy nie obchodzą, ustawa jest do bani i to się liczy.
    • .
    • Witam serdecznie Pozwolę sobie dorzucić słówko do tego artkułu: wyborcza.biz/biznes/1,101562,8075249,Spalarnie_smieci_przegrywaja_wyscig_po_dotacje.html 1. art 5 dyrektywy składowiskowej narzuca ograniczenie składowania nie od roku 2013 ale od 31.12 2010 (o 25% ilości z roku 1995 ) Jeżeli więc mająą być unijne kary, to nie od 2013 oku ale od przyszłego. Wg profesora Jędrczaka niedobór mocy na przerób "bio" już dziś mamy ok 2,5 mln ( ste-silesia.org/prezentacje/wollny20100626.pdf fo...

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się