Dodaj do ulubionych

Gminy bite VAT-em

21.09.04, 03:25
Niech sadza Ciesielskiego.
Obserwuj wątek
      • Gość: hubert arimr ...... IP: *.internetdsl.tpnet.pl 21.09.04, 09:04
        otóż pracuję w takiej gminie, która musi zapłacić 80 tys. VATu!
        postepowanie Agencji jest lekko mówiąc żenujące - na 2 dni przed terminem
        płatności wysyłają faxem informacje że musimy dopłacic jeszcze do inwestycji
        niekwalifikowany vat...zajebiście....juz widzę jak wójt wyciąga z banku 80
        tysiączków i leci z nimi do arimr...
        1) taka "akcja" agencji spokojnie może zakończyć się brakiem absolutorium dla
        wójta (nie wywiązał się z uchwały budżetowej) o bieżących problemach
        budżetowych nie wspominając.
        2) jak to jest, że już w kwietniu przy okazji rozliczania innej inwestycji w
        naszym referacie meilismy wątliwości co do możliwości odliczenia przez gminę
        VAT - wystarczy poczytać Rozporządzenia Rady w sprawie funduszy strukturalnych
        by mieć słuszne wątpliwości. widać, że zwykli prości urzędnicy na prowincji
        czytać potrafią a wykształceni prawnicy w warszawce jenynie brać kasiorę.
        3) gmina jako jednostka samorządu nie może w ramach obecnego prawa prowadzić
        działności gospodarczej (jak firma) więc nie może być klasycznym vatowcem. tu
        trzeba nowej regulacji - zmieniającej o 180 stopni funkcjonowanie gmin.

        i sprawdzają się słowa mojej koleżanki - Unia zrobi z tym polskim burdelem
        porządek. i pomalutku robi...naszczęscie.

        • Gość: cysorz Re: arimr ...... IP: *.chem.cornell.edu 21.09.04, 16:18
          Brawo Kolego, pozdrowienia dla koleżanki. Rzeczywiscie tylko "cos" z zewnatrz
          moze z tym burdelem zrobic porządek, bo wprowadzili SOBIE prawo wyborcze tak,
          aby im wlos z glowy nie spadł: nawet jak do wyborów pójda tylko "oni", a
          rewszta społeczeństwa się na nich wypnie, to wybory bedą "ważne". Albo Unia albo
          Rewolucja.
    • r306 Tak sie zastanawialem... 21.09.04, 10:40
      Nie dawala mi wciaz spokoju mysl - jak rzadowi zlodzieje dossaja sie w koncu do
      funduszy celowych UE. Wszystko wskazywalo na to, ze tym razem do tego cyca sie
      nie dorwa. O naiwnosci moja... Juz sposob znalezli...
      I jak ja mam isc do wyborow? Glosowac na jednogo zlodzieja, bo kradnie mniej od
      drugiego? Zgroza...
    • Gość: Rekin Re: Gminy bite VAT-em IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.09.04, 22:18
      Gazeto, kurwa mać, kiedy zaczniesz brać w obronę gminy, w których każdy z Was
      mieszka i zrzędzi, że władze gminne nie budują drogi, albo nie kupują
      samochodów policji w sytuacji, kiedy politycy-złodzieje grzebią w kieszeniach
      samorządów, bo skradzionych pieniędzy brakuje w budżecie państwa? Drukujecie
      przykłady tego zjawiska jak ten właśnie, ale kiedy kurwa zrozumiecie ślizgacze,
      że szukanie w gninach tylko wierszówki z afer bije na przykład w Wasze dzieci
      żywione byle jak w przedszkolach, albo uczone przez tumanowatych nauczycieli?
      Wy tego nawet nie przeczytacie, lenie intelektualne.
    • Gość: voyteck Re: Gminy bite VAT-em IP: 5.5.* / 80.58.22.* 22.09.04, 01:34
      Zenujacy popis amatorki. Ktos powinien poniesc za ten burdel wreszcie
      odpowiedzialnosc. Przez tego typu urzednikow nic w Polsce nie mozna zaplanowac
      na dluzsza mete, bo ktos nagle moze zmienic reguly. I my chcemy miec
      inwestycje? Do tego potrzebna jest w miare okreslona perspektywa, a nie
      zaskakujace zmiany (zeby to jeszcze na lepsze). Moze by jakis protest zrobic..?
      Bo urzednikom pewnie sie wydaje, ze sa bezkarni (co gorsza - wiele sie nie
      myla).
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka