beta_18 21.02.05, 19:20 Pardonne moi s'il te plait (c'est tout). Je sais que ce n'etait pas tres bien - tout finnir de cette facon - alors, je te dois des pardonnements. Fin Odpowiedz Link Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
aga6000 Re: TLUMACZENIE!! 22.02.05, 10:35 beta_18 napisała: > Pardonne moi s'il te plait (c'est tout).- wybacz mi, bardzo cie prosze (to wszystko) Je sais que ce n'etait pas tres > bien - tout finnir de cette facon - zdaje sobie sprawe, ze to nieladnie tak konczyc wszystko w ten sposob alors, je te dois des pardonnements. Fin - zatem nalezy ci sie z mojej strony wybaczenie ? (tak naprawde nie ma slowa pardonnement, przynajmniej Robert go nie podaje, raczej powinno byc des pardons, des excuses) Odpowiedz Link
aburida Re: TLUMACZENIE!! 22.02.05, 11:37 ja bym powiedziała "należą Ci się przeprosiny" raczej. Odpowiedz Link
la_belle_au_bois_dormant Re: TLUMACZENIE!! 22.02.05, 19:39 Pardonne moi s'il te plait (c'est tout). Je sais que ce n'etait pas tres > bien - tout finnir de cette facon - alors, je te dois des pardonnements. Fin O rany, tak Cię załatwił! Ach Ci Francuzi!... Odpowiedz Link