Dodaj do ulubionych

studium češtiny pro cizince

20.01.07, 15:46
Witam!
Czy jest tu moze ktos, kto studiuje badz studiowal češtinu pro cizince w
Pradze albo w Brnie? Jak wrazenia? Warto rozwazac ten kierunek?
Obserwuj wątek
    • sieczu Re: studium češtiny pro cizince 20.01.07, 19:23
      Kilku moich znajomych studiuje w Brnie. Ogólnie są zadowoleni, aczkolwiek u
      kierowniczki kierunku prawie każdy egzamin trzeba poprawiać kilka razy. Ja rok
      chodziłem na zajęcia i były, moim zdaniem, gorsze niż na mojej polskiej
      uczelni. W Brnie studiuję inny kierunek, z którego jestem bardzo niezadowolony.
      Ale jak masz pieniądze to warto zastanowić się nad wybraniem tych studiów.
      • koala1981 Re: studium češtiny pro cizince 21.01.07, 21:09
        Na temat kierunku studiów nic nie wiem, ale byłam w Brnie na letnim kursie
        češtiny pro cizince. I uczyły tam panie, które normalnie wykładają na tym
        kierunku. Muszę przyznać, że duuuużo zależy od prowadzącego - moja grupa
        (zaawansowana) trafiła na przeraźliwie nudną lektorkę, za to grupa średnia była
        swoją lektorką zachwycona.
        Ale to był tylko letni kurs, więc niech wypowiedzą się bardziej zorientowani :)
              • sieczu5 Re: studium češtiny pro cizince 24.04.07, 10:00
                A czym mam mierzyc? Linijka? Sam jestes smieszny. Kazdy wie jaka "fajna i
                sympatyczna" jest pani R. Ale oczywiscie w srodowisku bohemistycznym zadna
                krytyka Czech i Czechow nie jest dozwolona. Liz jej dalej cztery litery.
                • barakmasaryk Re: studium češtiny pro cizince 24.04.07, 21:30
                  Lizanie to chyba jednak twoja specjalnosc... No coz. Bywa. Szkoda mi ciebie, na
                  kazdym forum musisz sie uaktywnic, niestety w taki marny sposob. Jak juz
                  bedziesz mial cos ciekawego do powiedzenia, z checia poczytam. A jesze jedno.