Dodaj do ulubionych

Nowy Sącz- fajne miasto?

28.12.05, 14:14
Czy Nowy Sącz to fajne miasto?? Czy jesteście zadowoleni, że w nim
mieszkacie??

Generalni chodzi mi o wszystko co jest związane z Sączem..bo
najprawdopodobniej przeprowadzę się do Sącza...i badam grunt :))))

Obserwuj wątek
      • majak_m Re: Nowy Sącz- fajne miasto? 29.12.05, 17:42
        Coz Ci poradzic. Kazdy swoje chwali. Ja nie bede wyjatkiem od tej reguly.
        Jednak fakty mowia same za siebie. Coraz wiecej osob chce Tu mieszkac.
        Pewnie dlatego, ze spokojnie plynie tu zycie.
        Blisko w gory a do Krakowa tez nie jest tak daleko.
        Jesli tylko znajdziesz prace, to juz luzik.
        Ja stad nie wyjezdzam, choc napewno w Krakowie nie mialbym problemow
        ze znalezieniem pracy po moich studiach.
        Ale sama musisz zdecydowac czy warto mieszkac w Saczu.
        Ja moge sluzyc rada, ale napisz
        czego konkretnie sie spodziewasz po przeprowadzce do Nas.
        • magdula_k Re: Nowy Sącz- fajne miasto? 30.12.05, 10:01
          Mój Narzeczony jest z Sącza i ma tam b. dobra pracę..ja mam dobrą u siebie (w
          Tranowie) i rozważamy co zrobić...N. Sącz ma dla mnie jedną ważną zaletę - jets
          blisko gór , które KOCHAM!! :)))))))) i to mnie kusi :)

          ale wiecie jak to jest..mieszkasz 25 lat w jednym miejscu a tu nagle masz
          decydowac o zmianie otoczenia i generalnie wszystkiego..:)))\

          A jak jest z fajnymi klubami czy knajpkami w Sącz??

          • majak_m Re: Nowy Sącz- fajne miasto? 03.01.06, 13:35
            Wiec jest kilka fajnych knajpek. Np. "Prowincjonalna" czy "JazzGot"
            W klubach to ja mam orientacje - Zadna ;)
            Jednak miasto tak po 23-ciej niestety zamiera.
            Glowny deptak, czyli Jagiellonska jest praktycznie pusty.
            Jezeli cos mi sie w miescie nie podoba to wlasnie to,
            ze nocnego zycia to praktycznie nie ma :( I tak jest niestety od lat.
            Trudno powiedziec czym to jest spowodowane.
            Mysle ze problem jest dosc skomplikowany.
            Brak nocnej komunikacji miejskiej,
            byc moze lekki strach przed chodzeniem wieczorami,
            a moze tez zwykle przyzywczajenia mieszkancow.
            Mysle, ze powoli sie to poprawia.
            Zwlaszcza, ze Sacz dazy do stania sie miastem studenckim.
    • 0kowita Re: Nowy Sącz- fajne miasto? 29.12.05, 18:34
      Nowy Sącz jest piękny.Nowy Sącz jest miastem w sam raz do zamieszkania.
      Miasto nie duze tak by się czuć nikim a nie małe tak by sasiedzi zagladali nam
      w garnki, Jest położony w najpiękniejszym miejscu w Polsce.... Tatry,
      Pieniny...tak blisko.
      Gdyby nie to, że jestem związana jak pies z budą z Jasłem mieszkałabym w Nowym
      Sączu....... albo może w Nowym Targu...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka