Dodaj do ulubionych

Duża ilość śluzu:(

26.08.04, 15:38
Obserwuj wątek
    • kattrin1 Re: Duża ilość śluzu:( 26.08.04, 15:41
      Cholender znowu za szybko, sorkisad
      Dzis mój 20dc i zauważyłam strasznie dużo sluzu, bez kolorowego zabarwienia,
      poprostu strasznie mokro sad((
      Biore dowcipnie macmiror, czy istnieje możliwość że to od niego takie
      wyolbrzymienie śluzu, cały czas czuje jakby cos wypływało sorki za sformułowanie
      Biore od 17dc luteinę, cz to moze tez być od niej??

      Jeśli cos wiecie, proszę pomóżcie...

      Pozdrawiam cieplutko, Kasia
      • gagat100 Re: Duża ilość śluzu:( 26.08.04, 17:29
        co do lekow ktore bierzesz to nie mam zielonego pojecia , a moze po prostu to
        sluz owulacyjny?? ja mialam w pop. mies mialam owu 23dc i malpa przyszla 36dc,
        a wydawalo mi sie ze owu byla 16dc tak nawet wykazaly testy owu, zostal mi
        jeden test i z ciekawosci zrobilam 22dc i tez wykazal owu hhmm
        • kattrin1 Re: Duża ilość śluzu:( 27.08.04, 08:32
          Dzięki Gagatku,
          mam nadzieje, ze to nie jest śluz owulacyjny, bo jeśli tak, to właśnie
          straciłam cykl sad(((((( biore luteinkę, co takim razie zaburzy mi wszystko
          buuuusad((((
          Tylko też chyba śluz owu jest ciagliwy a tu poprostu taki upławowy, no można
          troszke powiedzieć że białawy (z odcieniem żóltego - po globułkach macmiroru).

          Chyba musze wszystko wziąść pod uwagę, dziękuje za odpowiedźsmile
          Pozdrawiam cieplutko , Kasia
          • ewa.analityk1 Re: Duża ilość śluzu:( 28.08.04, 11:19
            ja tak miałam w ciąży, ale on był białawy
            • kattrin1 Re: Duża ilość śluzu:( 29.08.04, 13:40
              Ja niestety nie mogę wypowiedzieć sie o kolorze tych upławów...
              w związku z przyjmowaniem na noc globułek macmiror - wszelakie śluzy mam koloru
              żółtego, od tych golbułeksad(((

              a globułki odstawiam dopiero za 6 dni sad(((
              Dlatego zastanawiałam sie czy to przypadkiem nie od tego leku?
              Myślałam, ze może któraś z Was przyjmowała ten lek i miała podobnie???

              Ale i tak bardzo dziękuje za odpowiedzismile)))

              Oj Ewo jak ja bym chciała żeby tak było........

              Pozdrawiam cieplutko, Kasia
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka