Dodaj do ulubionych

Fabia czy Wagon R+

IP: *.pl 25.07.02, 12:18
Witam,
poradźcie kupić Skodę Fabię czy Suzuki Wagon R+.
Bardzo proszę o sugestie.
Jaką wersję wybrać.
Liczą się też wzgledy finansowe.
Pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • Gość: grogreg Re: Fabia czy Wagon R+ IP: 212.160.165.* 25.07.02, 14:32
      Przeciez to zupelnie inne segmenty.

Nie da sie ich porownac.

Wyroby Suzuki uchodza jako niezawodne (mam Swifta - 35 000km. zadnej znaczacej
      awarii). O skodach tak sie nie mowi.
      • Gość: Aga Re: Fabia czy Wagon R+ IP: *.pl 25.07.02, 15:31
        Wiem, że to inny segment.
        Jestem swieżo upieczonym kierowcą i szukam nowego samochodu do 35.000 zł.
        Może masz jakieś inne sugestie.
        • Gość: HauHau Re: Fabia czy Wagon R+ IP: 213.17.161.* 25.07.02, 16:36
          > Jestem swieżo upieczonym kierowcą i szukam nowego samochodu do 35.000 zł.

Pierwsze auto i tanie w eksploatacji... coś z półki Fiata? Punto?
          Fabia jest w sumie dobrym autem ale pod warunkiem że ma wspomaganie
          kierownicy... :-(
          Myślę że na Fabii nie zawiedziesz sie - w modelu Classic chyba jest już serwo i
          AirBag. Komfort jazdy utrzymuje sie do 100-110km/h a potem dzwoni (mi) juz w
          uszach :-)
          Z resztą na pierwsze auto nadaje sie - biegi i sprzęgło dobrze chodzą (nic sie
          nie blokuje).
      • Gość: Andre Re: Fabia czy Wagon R+ IP: *.pcplus.com.pl 25.07.02, 20:58
        Gość portalu: grogreg napisał(a):

> Przeciez to zupelnie inne segmenty.
        >
        > Nie da sie ich porownac.
        >
        > Wyroby Suzuki uchodza jako niezawodne (mam Swifta - 35 000km. zadnej
        znaczacej
        > awarii). O skodach tak sie nie mowi. Bo nie wypada.
        Skoda nawet gdyby miała jakość Rols-Royca to i tak jest be.
        Pzdr.
    • Gość: CzPW Re: Fabia czy Wagon R+ IP: *.lubin.dialog.net.pl 25.07.02, 18:33
      Pomyśl o fiacie Albea. Samochód z dużym bagażnikiem, nieźle wyposażony,