kocurbury2 i ja proszę o pomoc 17.02.11, 12:06 Witam, od kilku dni studiuję tu pilnie naukę pielęgnacji, ale się gubię. Zanim więc masz jeszcze cierpliwość, proszę o pomoc. Mam 35 lat, cerę z problematyczną strefą T, ale bez przesady, policzki z rozszerzonymi porami, ale raczej nie przetłuszczające się, bardziej skłonne do zaczerwienień. Odkąd bardzo skrzywdziła mnie moja kosmetyczka, odtąd nie pojawiam się w gabinetach, czyli od 12 lat. A ostatnio duży stres, pogoda i przypadkowo dobierane kosmetyki spowodowały, że zadowolona ze swojego wyglądu nie jestem. Mam cerę zmęczoną, szarą. No, chcę coś zrobić dla siebie dobrego. Kwasów nigdy nie stosowałam. NA podstawie Twoich rad w tym wątku : forum.gazeta.pl/forum/w,211,117779573,,Prosze_o_pomoc.html?v=2 stworzyłam sobie listę z kosmetykami dla siebie, ale mam kilka pytań. Rano: płyn mic (stosowałam Biodermę do tłustej cery, czy zamienić na tę do wrażliwej?), antyoksydant (Flavo C), krem z filtrem. W wątku, który podlinkowałam piszesz, ze po kilku miesiącach stosowania kwasów można zacząć stosować coś z vit. C. A przecież Flavo C jest z wit Ci używa się go od początku? PO południu: płyn mic. Cetaphil MD, ale linkowany przez Ciebie produkt wygląda mi na coś do mycia twarzy, a nie nawilżacz, czy się mylę, czy coś poplątałam? o, taki www.aptekaeskulap.pl/cetaphil-md-dermoprotector-balsam-nawilzajacy-250ml-p-565.html?osCsid=1ca80db4a9a3eaf22666aa39dd3f75bc Na wieczór: płyn moc. kwas, chyba Bandi ten AHA+PHA. No, i jeszcze potrzebuję coś pod oczy, bo tu skórę mam teraz wysuszoną i zmarszczki już dość wyraźne. Nastawiam się na długofalową pielęgnację, więc też poproszę o listę produktów, które polecasz. Aha, wiosna tuż, tuż (OBY), jakoś modyfikować tę pielęgnację jak będzie coraz więcej słońca? Z góry dziękuję i pozdrawiam. Odpowiedz Link Zgłoś