wiureczka 21.02.05, 11:11 Jestem początkującycm webmasterem i zrobiłam stronkę, ale nie wiem jak ją rozleklamowac i jak sprawdzić czy jest ona fajna. www.pieknecialo.republika.pl, to jest adres. Czekam na porady Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: Kamila Re: kult ciała IP: *.proxyplus.cz / *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.02.05, 11:16 Mi się nie łotwiera :-(, nawet jak wkleję adres. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: kata Re: kult ciała IP: *.warszawa.tktelekom.pl 21.02.05, 12:20 Po .pl nie wklejaj przecinka, to wejdzie. Mi osobiście się nie podoba. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Kamila Re: kult ciała IP: *.proxyplus.cz / *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.02.05, 12:46 aaaa, bez przecinka to wchodzi jak ta lala :-))). Czy można się przyczepić technicznego wykonania? Chyba była robiona na monitorze 17"? Ja teraz ją oglądam na 15" i w większej rozdzielczości i z prawej strony jest dużo pustego miejsca. Co do podziału strony na ramki to ta z tekstem jest zdecydowanie za mała, widać niewiele tekstu i trzeba przy czytaniu choćby jednego zdania suwakiem jeżdzić gora-dół, prawa-lewa. Co do treści, to trochę za ogólne artykuły, ale rozumiem że to początek :-). Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: madziarka Re: kult ciała IP: *.internetdsl.tpnet.pl 21.02.05, 12:30 troszke nie specjalna ta strona jak dla mnie,chociaz tematyka dobra.Nie zajmuje sie robieniem stron,ale jak masz ochote to moge ci pomoc w robieniu artykułow na strone. POZDRAWIAM Odpowiedz Link Zgłoś
justa_79 Re: kult ciała 21.02.05, 15:02 dodałabym więcej koloru i zmieniła czcionkę w menu. Odpowiedz Link Zgłoś