Dodaj do ulubionych

alergie i włosy

20.12.02, 11:51
kilka miesięcy temu zaczelam odczulanie, zauważyłam ze zaczeły mi bardzo
wypadać włosy. kiedyś miałam piękne, gęste loki a teraz lepiej nie mówic. Mam
pytanie czy te szczepionki odczulające moga mieć niekorzystny wpływ na włosy.
i czy włosy mogą odrosnąć, zgęstnieć itd.

Kasia Klang
Obserwuj wątek
    • oksana.zarewicz Re: alergie i włosy 27.12.02, 15:25
      Witam,
      Używanie szczepionek odczulających na ogół nie jest przyczyną nadmiernego
      wypadania włosów. Pragnę przypomnieć, że w okresie zimowym obserwujemy
      zwiększone wypadanie włosów, ale jest to zjawisko normalne, będące
      prawdopodobnie pozostałością rozwoju ewolucyjnego człowieka. Jeżeli jednak po
      zakończeniu terapii odczulającej to wypadanie będzie się nadal utrzymywało,
      należy osobiście skonsultować się z lekarzem dermatologiem.
      Jeżeli wypadanie włosów w Pani przypadku nie jest spowodowane żadną chorobą,
      włosy powrócą po poprzedniego stanu.
      Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka