Dodaj do ulubionych

Antybiotyki a opalanie

23.06.06, 01:47
WITAM.
PRZECHODZĘ TERAZ ANGINĘ ROPNĄ I ZAŻYWAM DALACIN C, ALE JUŻ MI LEPIEJ - CZY
MOGĘ JEDNAK PRZEBYWAĆ NA SŁOŃCU, OPALACAĆ SIĘ? NO ALBO PRZYNAJMNIEJ
POSIEDZIEĆ TROCHĘ NA LEŻAKU, NIE W STROJU NAWET. DZIĘKI Z GÓRY ZA WSZELIKE
ODPOWIEDZI, PA.
Obserwuj wątek
    • anemos Re: Antybiotyki a opalanie 23.06.06, 13:20
      Halo Zoey :)
      Lepiej nie ryzykuj. Przy antybiotykach i słoneczku niestety strasznie łatwo o
      szybką fotoalergię. Paskudnie szczypiące uczulenie i plamy - szyja, uda, dekold
      obrywają najbardziej. No i najgorsze że wcale nie jest trudno o to przy
      wystawianiu się na słoneczko w czasie antybiotykowej kuracji. Jestem ofiarą
      miłości do słonka w czasie leczenia antybiotykowego!
      Polecam kapelusz, półcień, wysokie filtry i płócienne koszule z długim rękawem.
      pozdrawiam
      A.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka