Gość: Angia IP: *.com.pl / *.abp.pl 24.03.05, 16:37 mam takie pytanie: Czy BROMERGON jest w jakims stopniu srodkiem antykoncepcyjnym??zapobiega ciąży?? Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
megi.1 Re: BROMERGON! 24.03.05, 16:44 Z tego co wiem to nie ma takiego działania, ale nie jestem lekarzem. Odpowiedz Link Zgłoś
ziyi Re: BROMERGON! 24.03.05, 16:49 Nie. Bromergon hamuje wydzielanie prolaktyny - hormonu przysadki. Ten lek na pewno nie dziala antykoncepcyjnie, wrecz przeciwnie, mozna nim leczyc bezplodnosc. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Aniaaaa Re: BROMERGON! IP: 62.29.138.* 25.03.05, 18:31 bromergon nie jest antykonc lekiem. po nim kobitki szybciej zachodza w ciaze, wierc raczej nie traktuj go jako cilest lub cos takiego :) acha, bardzo zle sie po nim czulam, mialam wymioty i zawroty, bo on bardzo obniza cisnienie. jak go wezmiesz to raczej przed snem i nie wstawaj gwaltownie z lozka. takich rad moja ginekolog mi udzielila jak go bralam. pozdr Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: maxi Re: BROMERGON! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.03.05, 09:03 Norprolac to lepszy lek. Drogi ale mniejsze działania niepożądane i krócej sie leczysz. W zadnym stopniu te leki nie działaja antykoncepcyjnie. Stosouje sie je przy podwyższonej prolaktynie gdy: są nieregularne miesiaczki lub jest mikrogruczolak przysadki lub jest mlekotok, jest niepłodnosć. Podwyższona prolaktyna to stan taki jak w trakcie karmienia piersią- zajście w ciążę niemożliwe. Jak przyjmujesz bromergon, obniżasz prolaktynę czyli wręcz ułatwiasz zajście w ciążę. Odpowiedz Link Zgłoś