Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Kancelaria notarialna

IP: *.rato.pl / *.rato.pl 07.05.04, 17:26
    pracuję od roku w kancelarii notarialnej, zajmuję się calą biurowością,
    pisaniem aktów, zestawień do urzędów itp. Zarabiam 850 zł. netto.
    Wg mnie to mało - a co Wy o tym myślicie ? Dodam, że szef jest zadowolony z
    mojej pracy.
    Obserwuj wątek
      • Gość: daria Re: Kancelaria notarialna IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 07.05.04, 19:20
        Wszystko zależy od miasta w jakim pracujesz. Od rozmiaru bezrobocia. Pewnie
        wiele osób chciałoby mieć taką pracę, ale na pewno trudno się z takiej kasy
        samodzielnie utrzymać.
        • Gość: Iwona Re: Kancelaria notarialna IP: *.net / *.net 07.05.04, 20:54
          To prawda, trudno. Nawet nie mam na to szans. Muszę jakoś ukończyć studia,a to
          nie jest tania impreza. Praktycznie pracuję tylko na to, plus jakieś dojazdy na
          uczelnię i do pracy. Nic więcej.
      • Gość: pn Re: Kancelaria notarialna IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.05.04, 11:29
        zwazywszy na przychody jakie daje taka kancelaria to dziadowsko malo ci placa, wstyd!!
        • ikropka Re: Kancelaria notarialna 08.05.04, 16:12
          A co powiesz na niewiele większe zarobki w kancelarii komornika? Podobno nie w
          każdej, ale w tej którą znam to jest to pazerność przechodzi wszelkie pojęcie.
      • Gość: grizelda Re: Kancelaria notarialna IP: *.skokarka.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 08.05.04, 16:21
        z tego co się orientuje to niestety regula b.marnie -po srtudiach w mieście
        wojewódzkim wcale nie 8h tyklko więcej 1500
        • Gość: Iwona Re: Kancelaria notarialna IP: *.net / *.net 15.05.04, 11:22
          widzisz 850 a 1500 to spora różnica. Ja również nie pracuję tylko godzin.
          Nadgodziny są na porządku dziennym. Nie pamiętam kiedy miałam wolną sobotę !!!!!
      • lilianka22 Re: Kancelaria notarialna 15.05.04, 17:53
        cześć!