Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Kobiety w branży IT

IP: *.opera-mini.net 26.01.14, 12:14
    > Ze względu na niedobór kandydatów na rynku IT, pracodawcy są otwarci również na działania tzw. "up-skillingu

Ahaahaaha :D
    Pracuję od wielu lat we wrocławskim światku IT, i każdy się tylko rozgląda, jak by tu zdobyć już gotowego kandydata "prosto z puszki" bez inwestycji choćby złotówczyny :)
    Upskiling owszem, ale dla kadry zarządzającej.
    Obserwuj wątek
      • kaskaz1 Re: Kobiety w branży IT 26.01.14, 12:48
        G.... prawda.
        Panie zatrudniane sa niechętnie i na gorszych warunkach.
        Jestem kobietą , 20 lat pracy w branży, doświadczenie na różnych etapach realizacji projektów it, i od roku jestem bez pracy.
        Jestem za stara, ot, co .
        Na moje cv patrzą z niedowierzaniem, sugerują ,że podkolorowane.
        50 -latka z doświadczeniem w branży it?- nie może być.
        • Gość: Assakari Re: Kobiety w branży IT IP: *.dynamic.chello.pl 26.01.14, 13:07
          Zgadza się. Mam dokładnie ten sam problem. Już w wieku 40-kilku lat dowiadywałam się że kwalifikacje i doświadczenie doskonałe, ale cytuję: "wie Pani, my tu mamy taki zespół młodych panów...". Znaczy co? Zdeprawuję młodzianków? Będą się krępowali głos zabrać? A może obawiano się, że jak panowie zobaczą panią, to zacznie się zaraz udowadnianie kto ma dłuższego informatycznego penisa? Owszem to się zdarza, ale bez przesady...
          • junk92508 Re: Kobiety w branży IT 26.01.14, 13:41
            Akurat po 40-ce to dotyczy też facetów...

Niestety - taka branża - najlepiej mieć 25 lat i być gotowym pracować za grosze...
            • Gość: mbpro07 Re: Kobiety w branży IT IP: *.2-4.cable.virginm.net 26.01.14, 14:27
              Tylko w Polsce. Potem sie dziwic ze ludzie masowo wyjezdzaja. Stereotyp = polska specjalnosc.
              • speedy_gonzo Re: Kobiety w branży IT 26.01.14, 15:09