Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Czy ja mam jakąś szansę na znalezienie pracy?

22.09.05, 18:53
    Mam 25 lat i jestem facetem. Interesuję się komputerami, koszykówką oraz
    matematyką. Studiuję matematykę i będę teraz na V roku. Muszę przyznać, że na
    uniwerku nieźle mi idzie bo za każdy semestr dostawałem stypendium naukowe.
    Jest tylko kilka problemów:
    - nie mam prawa jazdy
    Nie zależało mi aby to zrobić, a poza tym w ogóle "nie ciągnie" mnie do jazdy
    samochodem. Boję się, że mogę np. spowodować wypadek i co wtedy? O siebie tak
    bardzo się nie boję, gdyż i tak już raz próbowałem się zabić ale boję się, że
    mogę np. komuś coś zrobić.
    -boję się chodzić wieczorami po ulicy.
    Wieczorami tzn już po 16.00 niezależnie od tego czy to zima czy lato. Boję
    się, że ktoś mi może zrobić krzywdę, a nie jestem nadzwyczajnej postury.
    - nienawidzę chodzenia w garniturze.
    Owszem kilka razy w roku na specjalne okazje ( wyłącznie egzaminy )zakładam,
    ale nienawidzę tego.
    - nie lubię rozmawiać z ludźmi.

Nie wiem, może znajdzie się tu ktoś podobny do mnie i powie mi gdzie pracuję,
    bo w ogóle nie mam pojęcia, gdzie mógłbym pracować po studiach.
    Obserwuj wątek
      • Gość: gogo W spółdzielni inwalidów IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.09.05, 18:57
      • Gość: aqq Re: Czy ja mam jakąś szansę na znalezienie pracy? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.09.05, 19:13
        na stacji kosmicznej krążącej wokół ziemi
      • marsob80 A może jakieś poważniejsze odpowiedzi bym dostał? 22.09.05, 19:14
        • Gość: dzinek Re: A może jakieś poważniejsze odpowiedzi bym dos IP: 217.153.80.* 22.09.05, 19:46
          moim zdaniem powienieś szukac stanowiska samodzielnego z małą ilosćia kontaktów
          z ludźmi np. kierpwca tira na trasy międzynarodowe, jedziesz sobie tydzień dwa
          na tarsie sam w szoferce i jest lux, to mi pzryszło do głowy dlatego bo sam