Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Telepraca dla młodych mam

IP: *.msk.pl / 80.50.253.* 06.11.05, 19:28
    Jestem mama 9-miesięcznej córeczki. Nadszedł czas pójścia do pracy. Wiadomo,
    że w dzisiejszych czasach inaczej się nie da... Przez dłuższy okres
    próbowałam znaleźć dla siebie telepracę, wykonywaną w domu, by z wiadomych
    przyczyn móc przebywać z dzieckiem i jednak cos dorzucić do domowego
    budżetu.. I fiasko... Jestem sfrustrowana. Nie jestem informatykiem,
    tłumaczem, nie chce klikać w banery, wypełniać ankiet i mamić się
    kilkutysięcznymi zarobkami na miesiąc.Chcę uczciwie i sumiennie pracować.
    Jakie macie doświadczenia? Może jednak komuś udało się to zrobić?
    Obserwuj wątek
      • Gość: Marek Re: Telepraca dla młodych mam IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.11.05, 20:01
        Oki, to kim jesteś z zawodu? Najważniejszej informacji nie podałaś, bo to że
        nie jesteś informatykiem nie mówi nic o Tobie.
      • tsunami05 Re: Telepraca dla młodych mam 06.11.05, 21:07
        Ale to co byś chciała robić? Co umiesz? Czego możesz się douczyc ewentualnie?
        Ja sama będę mamą - dorabiam teraz tłumaczeniami i chciałbym poszerzyć grono
        zleceniodawców. Tłumaczę dla gazet (sport, fotografia, turystyka) z
        angielskiego i francuskiego. Robię to po kilkanascie godzin dziennie,
        codziennie, w weekedny tez. Po porodzie pozostanie mi tylko dorabianie, bo
        stała praca mi odpadnie. Nie wiem już gdzie szukac, tez jestem sfrustrowana.
        dodatkowo jestem dziennikarzem i od czasu do czasu marketingowcem...
        • Gość: działaczka Re: Telepraca dla młodych mam IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.11.05, 21:26
          Tsunami, poszerzaj grono zleceniodawców przez wspólpracę z biurami tłumaczeń.
          Stawki są na pewno wyższe niż wierszówka w gazecie czy stawki w wydawnictwach.
          Wiem z doświadczenia.

Tę pracę da się pogodzić nawet z posiadaniem maciupeńkiego szkraba - bywało