Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Do filologów: jak potoczyła się wasza kariera?

IP: *.acn.waw.pl 25.04.06, 10:41
    Ukończyłam Anglistykę, od wielu lat uczę, ale chyba wypaliłam sie jako
    nauczyciel i lektor. Chciałabym zająć się czymś innym, być może skończyć
    jeszcze jakieś studia. Skończyłam trzydzieści lat, więc mam świadomość że to
    trochę póżno, nie mam też doświadczenia w pracy biurowej. Czy warto się
    przekfalifikować? Jak wam się ułożyło życie zawodowe?
    Obserwuj wątek
      • Gość: działaczka Re: Do filologów: jak potoczyła się wasza kariera IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.04.06, 12:37
        Nie jestem filologiem (skończyłam lingwistykę), ale powiem tak: jesli nie masz
        ochoty zaczynać czegoś zupełnie nowego, to może pomyśl o podyplomowych studiach
        dla tłumaczy - coś takiego proponuje ILS w Warszawie.

Jak dobrze poszukasz na tym forum, to pewnie znajdziesz nie tylko moje debaty o
        tym, jak można poradzić sobie w zawodzie tłumacza.
        • Gość: pleple Re: Do filologów: jak potoczyła się wasza kariera IP: *.acn.waw.pl 25.04.06, 13:11
          Działaczko, z tego co sie orientuję są to studia przygotowujące do pracy z
          tekstami prawnymi i prawniczymi.
          • annajustyna Re: Do filologów: jak potoczyła się wasza kariera 25.04.06, 13:13
            I szczerze powiedziawszy w pierwszej kolejnosci powinni sie nimi zajmowac
            prawnicy-lingwisci, a nie filolodzy = znawcy literatury i kultury danego
            kraju...A moze podyplomowka z ekonomii (wiem, ze to banal, ale zawsze dobrze
            podbudowac studia bez tzw. fachu jakims "konkretem")...
            • Gość: pleple Re: Do filologów: jak potoczyła się wasza kariera IP: *.acn.waw.pl 25.04.06, 13:29
              Tak można powiedziec o każdych tłumaczeniach specjalistycznych :) Wiem o tym.
            • Gość: Nika Masz rację AnnoJustyno :) Ja dlatego jestem IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.04.06, 01:32