Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Po co studiujecie?

IP: *.adsl.inetia.pl 03.08.08, 00:44
    Jestem aktualnie studentem "tego i śmego" jak niektórzy na tym forum pisują. Niemniej jedank owo "to i śmo" okazuje się dosyć ciekawą nauką. Wybrałem zreszrą "ten i śmen" kierunek ponieważ interesuje mnie rozwijanie się w tą stronę i widzę praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy w wykonywaniu "tego i owego". Niemniej jednak dobija mnie fakt że jest masa osób (na moje oko jakieś 95% - dla staromodnych dziadków : 95 od sta) które wybrały "to i śmo" bo nie wiedzą co chcą robić w życiu, a coś trzeba studiować przecież... Zabija mnie to na wejściu... Więcej Was jest takich?
    Obserwuj wątek
      • Gość: plipli Re: Po co studiujecie? IP: *.crowley.pl 03.08.08, 01:34
        studiuję /kończę/ to i śmo, z tym, że dodatkowo z 2-letnią przerwą,
        bo próbowałam też innego śmego.
        Nie wiedziałam, co chcę robić - wiedziałam, czego chcę się uczyć.
        No i nie uczą robienia czegoś konkretnego, a ja nie taka znów
        kombinatorka, więc mam śmieciową pracę żeby zarabiać. Problem, co
        dalej. Gdybym mogła cofnąć czas, wybrałabym tamto.
        • mojekontolalala Re: Po co studiujecie? 03.08.08, 11:09
          po co studiowałem ? bo liczyłem że wykształcenie wyższe, którego wymagają w prawie każdym ogłoszeniu, to gwarancja wyższych zarobków niż zarabiają koledzy co w tym czasie grali na playstation lub siedzieli z piwem w pubie lub na ławce przed blokiem
          po to studiowałem
          • annajustyna Re: Po co studiujecie? 03.08.08, 13:20
            Ja studiowalam, by wykorzystac pewne uzdolnienia i aby docelowo miec
            satysfakcjonujaca, w miare dobrze platna prace. Nie przewidzialam tylko, ze
            generalnie wazniejsza od dyplomu bedzie moja plec;).
                • Gość: Kari Re: Po co studiujecie? IP: *.ists.pl 03.08.08, 15:11