Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Do pielęgniarek

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.01.04, 13:33
    Zwracam się do tych pielęgniarek, które nie pracują już w zawodzie (nie
    chodzi mi o rencistki czy emerytki). Ja również jestem pielęgniarką, mam
    wyższe wykształcenie i chciałabym podjąć pracę w innym zawodzie. Niestety,
    kiedy wysyłam swoje CV do różnych firm wszyscy sugerują się uczelnią, którą
    ukończyłam i zawodem jaki posiadam. Najwięcej ogłoszeń w prasie dotyczy pracy
    w charakterze przedstawiciela medycznego. Chętnie podjęłabym pracę jako
    rejestratorka bądź sekretarka medyczna. Mam pytanie w jaki sposób Paniom
    udało się załatwić pracę?
    Obserwuj wątek
      • Gość: Iza Re: Do pielęgniarek IP: *.gostyn.com / *.gostyn.com 04.01.04, 18:49
        witaj
        mysle, ze dobrze bys skladala podania w przychodniach ( kiedy juz je rodzinni
        otworza :( a w podaniu mozesz zasugerowac jakim stanowiskiem jestes
        zainteresowana, bo pielegniarka moze byc takze rejestratorka jesli taka Twoja
        wola. Polecam www.mp.pl/praca/show.php?
        dzial=1&_tc=E696A1F1F8AC423D8D60E70A8DDB34E4 . Nie wiem skad jestes, ale moze
        cie to zaintersuje. Czasem sa tam tego typu ogloszenia.
        POWODZENIA i pozdrawiam cieplo :)
        • Gość: MM Re: Do pielęgniarek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.01.04, 22:53
          Dziękuję bardzo za odpowiedź i wskazówki. Jestem z Poznania, więc może uda mi
          się coś znaleźć.
          Pozdrawiam
          • Gość: camelia Re: Do pielęgniarek IP: *.bydgoszcz.sdi.tpnet.pl 04.01.04, 23:37
            Witaj MM,
            tak sie składa, że jestem piel. Przez 11 m-cy szukałam pracy w zawodzie i na
            innych stanowiskach. Z mojego doświadczenia, mogę powiedzieć, że posada
            rejestratorki czy wogóle piel. w przychodni jest posadą nie do zdobycia.
            Osobiście odwiedziłam wszystkie nzoz-y w moim miescie i zastałam następującą