Dodaj do ulubionych

Resocjalizacjab

IP: *.crowley.pl 21.04.06, 10:21
witam,

szukam dobrej resocjalizacji w Warszawie, przegladałem strony UW, Pedagogium
Wyzszej SzkoŁy Pedagogiki resocjalizacyjnej w Warszawie i APs i nie wiem na
która uzelnie się zdecydowac. Nie wiem która ma naprawde dobra
resocjalizacje. Która mozecie mi polecic
pozdr

kamil
Obserwuj wątek
    • Gość: maja Re: Resocjalizacjab IP: *.internetdsl.tpnet.pl 21.04.06, 12:00
      zadna
      • Gość: m Re: Resocjalizacjab IP: *.adsl.inetia.pl 21.04.06, 13:57
        Ja studiuję w PEDAGOGIUM. Jeśli naprawdę interesuje Cię resocjalizacja, to
        polecam. Proponuję Ci poczytać sobie o szkole na gronie.
        • Gość: kamil Re: Resocjalizacjab IP: *.crowley.pl 21.04.06, 14:27
          Maja dleczego tak zniechęcona jesteś do resocjalizacji podobno to fajny
          kierunke studwiów wiele ciekawych rzeczy mozna po tym robic
          • Gość: maja Re: Resocjalizacjab IP: *.internetdsl.tpnet.pl 21.04.06, 15:17
            wiele ciekawych reczy...hmmm własnie koncze resocjalizacje i jest mega nudno!!!
            pierwsze 2 lata są straszne!!nie uczysz sie nic poza sucha teorią.pozniej sa
            niby ciekasze przedmioty ale interesujące to sa one jedynie z nazwy.osobiscie
            załuje że zmarnowałam tyle mojego cennego czasu na studia które mnie nic nie
            nauczyły.z praca tez jest baaardzo cieżko...dobrze że studiuje jeszcze 2
            kierunek bo przynajmniej mam szanse na jakis zarobek i satysfakcje.pozdrawiam
            maja
          • natixb Re: Resocjalizacjab 21.04.06, 17:13
            to super kierunkek-jestem na 2 roku(licencjat) na uamie!nie zaluje ze wybralam
            ten kierunek bo naprawde bardzo wiele mozesz sie dowiedziec
    • Gość: ggggg Re: Resocjalizacjab IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.04.06, 18:30
      Jesli chodzi o UW to trzeba pamietac, ze jest to specjalizacja na politologii,