Dodaj do ulubionych

europeistyka

18.07.05, 23:16
hej czy jest ktoś kto sie dostał? szukam przyszłych znajomych:)
Obserwuj wątek
    • mazarini Re: europeistyka 22.07.05, 08:41
      ja tez ! ja też! dostalam sie :)
    • aviviah Re: europeistyka 22.07.05, 18:03
      no i ja też :D
      • olcialz Re: europeistyka 22.07.05, 19:12
        O ciesze sie ze wreszcie kogos znalazłam! miło wiedziec ze nie jestem sama , bo
        takie wrazenie mialam:)jesteście z krakowa? wiecie cos wiecej o tych studiach
        tzn np. jakie jezyki sa do wyboru? wiecie cos o jakims obozie adaptacyjnym-
        jest coś takiego?( fajnie by było pojechac) no i pytanie najwazniejsze- JAK
        ZAMIERZACIE TAM DOJERZDZAC? aa i jeszcze jedno -pani w sekretariacie mówiła mi
        że w czasie studiów jest duzo wymian, wyjazdów itp. - myslicie że to prawda?
        przepraszam ze tak was zawalam pytaniami ale ogolnie nie bardzo sie
        orientuje...
        • mazarini Re: europeistyka 22.07.05, 19:20
          ja jestem z Krakowa,co do dojezdzania tam to jezdzi tam taki specjalny
          autobusik 409 ktory wyjezdza pod sam instytut:) w zimie tylko moga byc
          problemy, ale do tego czasu to jeszcze daleko. Ja zdawalam na to drugi i drugie
          podejscie na szczescie okazało sie szczesliwe:) a Ty? jestes stara czy nowa
          matura? o tych wymianach i wyjazdach to szczezze piszac nie slyszalam, ale
          byloby bardzo milo. a Ty skad jestes?
          • olcialz Re: europeistyka 22.07.05, 19:32
            ja jestem po trochu z krakowa a po trochu nie, no bo mam tu rodzinkę i sie
            nawet tu urodziłam ale mieszkam w kotlinie kłodzkiej, wiec bedzie to dla mnie
            powrót do korzeni:) słyszałam coś o tym autobusiku ale sie zastanawiam z jaka
            czestotliwoscia on jeździ no i własnie jak to w zimie bedzie ,no ale narazie sa
            wakacje wiec nie ma sie co zamartwiac:)jestem nowa maturzystką ale oczywiscie
            nie mam nic przeciwko starym. naszczescie na tym kieruku ładnie i w miare
            sprawiedliwie miejsca podzielili... ja próbowałam sie w tym roku jeszcze na
            prawo dostac ale zabrakło mi paru punkcików,ale europeistyka tez jest spoko i
            mam nadzieje ze bardziej "lajtowa" niz prawo. a co do tych wyjazdów to mam
            nadzieję ze bedzie ich bardzo duzo bo wtedy studia sa fajne, ale nawet bez nich
            bedzie fajnie bo mało osob jest na roku -to sie pewnie ładnie zintegrujemy!
            • mazarini Re: europeistyka 22.07.05, 19:43
              autobusik jest dostosowany podobno do rozkladów zajec czy jakos tak, a jak
              ucieknie to zawsze mozna czymkolwiek z salwatora i pozniej na bucikach pod
              gorke:)a miejsce jest niesamowite :)i ta niewielka ilosc osob rzeczywiscie jest
              plusem - latwiej sie bedzie poznac i polubuc. Bedziesz mieszkac z rodzina ,czy
              w akademiku, czy jeszcze jakos inaczej?
              • olcialz Re: europeistyka 22.07.05, 19:53
                bede w mieszkaniu mieszkac- studenckim czy jak to sie nazywa-
                najprawdopodobniej na azorach ze sprawdzonymi ludzmi ale niestety z innych
                wydziałów, ale napewno fajnie bedzie. a ty zdawałeś troche inny egzamin...-
                trudny był? bo nasz jak dla mnie był całkiem całkiem :)wiesz cos wogole o tych
                studiach? tzn. znasz kogos kto to studiuje lub masz jakies info na temat tego
                jak ogolnie tam jest- czy sa fajni wykładowcy i czy jest ciezko (ja wolałabym
                sie nie przemeczac no ale chciałabym zeby tez interesujaco było) P.S. i znowu
                przepraszam za lawine pytan:)
                • mazarini Re: europeistyka 22.07.05, 20:03
                  moj egzamin byl ok-teraz tak po fakcie sadze, choc wydaje mi sie ze za duzo
                  bylo pytan ze wspolczesnej polityki,ale to moze tylko moje wrazenie . nie znam
                  nikogo kto tam studiuje- aczkolwiek slyszalam ze trudno z tych studiow wyleciec
                  i atmosfera jest raczej luzna:) mnie przez miejsce tego instytutu atmosfera sie
                  wydaje luzna -ze niby tak na uboczu itd:)ja sie nastawiam do tych studiow
                  bardzo pozytywnie - mozna powiedziec ze to moj wymarzony kierunek,ale
                  wyobrazenia zweryfikuje rzeczywistosc:) ale jestem przekonana ze bedzie super :)
            • aviviah Re: europeistyka 22.07.05, 20:01
              Qrcze dobrze wiedzieć, że nie jest się samej :D I jeszcze jedna osoba po trochu
              :P z Dolnego Śląska. Fajnie :D Wiecie co, ten autobus to niby jest ale rozkład
              ma po prostu cudny. Jedzie jakoś po 7, 8, 9 ale po 10 to już chyba nie, potem
              jest jakoś po południu. Ale na piechotkę albo rowerem też chyba można :P
              Aha własnie jak z tymi obozami integracyjnymi. Macie zamiar jechać? Bo własnie
              ja się nad tym zastanawiam. Troche było na ich temat na forum, na
              www.campusakademicki.pl/index.html jest o obozie nad Soliną.Tak sobie
              myśle, że to może być całkiem niezła sprawa. Podobno informacje na tematy obozów
              przychodzą w listach z uczelni, no ale nie jestem pewna.
              • mazarini Re: europeistyka 22.07.05, 20:05
                a propos tych obozow to ja nie dostalam kurcze zadnej informacji-a list dzis
                przyszedl ze zostalam przyjeta:) ale te oferty ktore ktos przedstawil na forum
                sa faktycznie fajne i z checia bym sie na taki oboz wybrala :) a Ty Aviviah
                skad dokladnie jestes?
                • aviviah Re: europeistyka 22.07.05, 20:08
                  Ze Zgorzelca. A do mnie jeszcze żaden list nie dotarł. Za daleko mieszkam :P
                  • olcialz Re: europeistyka 22.07.05, 20:16
                    do mnie tez nic jeszcze nie przyszło a to czy bedzie tam ulotka to zalezy od
                    tego co zaznaczyłyscie na koncie erk- jak sie podanie drukowało to był taki
                    pkt. czy zgadzasz sie na rozpowrzechnianie twoich danych osobowych w celach
                    informacji itd. i ja zaznaczylam ze nie bo mnie kolega nastraszył że mi tony
                    ulotek do domu beda przychodziły i teraz nie wiem przez to nic o tych obozach.
                    co do soliny to byłam tam kiedys i jest naprawde fajnie tylko jesli chodzi o
                    kąpanie w jeziorku to kicha ale moze sie zmieniło bo dawno tam bylam...tzn nie
                    ma fajnego kąpieliska. ale po tym co wyczytałam z innych postów to to jest
                    ogolny oboz i beda tam ze wszystkich kierunków i nawet podobno z sgh... ja sie
                    zastanawialam czy nie ma czegostakiego z naszego kierunku ale wyglada na to że
                    nie bałdzo. a kolezanka z dolnego śląska gdzie bedzie mieszkać?
                    • olcialz Re: europeistyka 22.07.05, 20:24
                      moze jak wiecej osob znajdzie tego posta to sie umówimy na który oboz pojechac,
                      bo nie jest taki drogi a fajnie moze byc:)
                      • mazarini Re: europeistyka 22.07.05, 20:26
                        o dobry pomysl bardzo:) a jak to zrobic zeby znalezli?:P podaje swojego maila
                        jakby kos cos ode mnia zechcial chciec :D - malutka.20m@interia.pl
                      • aviviah Re: europeistyka 22.07.05, 20:30
                        Świetny pomysł. Moj mail taki jak w nicku.
                    • aviviah Re: europeistyka 22.07.05, 20:26
                      Ja chyba zaznaczyłam tak więc jak coś do mnie przyjdzie to podziele sie
                      informacjami tam zawartymi. Moze jednak pojawi sie jakiś obóz jak nie konkretnie
                      dla naszcego kierunku to przynajmniej dla wydziału. W moim odczuciu to o wiele
                      lepsze niż spęd ze wszystkich możliwych uczelni. A jeżeli chodzi o mieszkanko to
                      chyba akademik tak przynajmnej na początek.
                      • olcialz Re: europeistyka 22.07.05, 20:37
                        no ja maila tez mam na gazecie wiec jak cos to piszcie:) a tak wogole to chyba
                        sie w poniedziałek wybiore do tego instytutu to sie dowiem czegos konkretnego.
                        (o ile tam dojade) nie wiem czy tylko ja mam takie wrazenie ale wydaje mi sie
                        ze to jakby na końcu świata jest ten instytut... bardzo mi sie podoba ten zamek
                        i wogole ale troche dziwnie że jest tam tez hotel i restauracja chociaz pewnie
                        i jedno i drugie nie raz sie przyda:) a i tak mamy lepiej od innych pod tym
                        wzgledem ze wszystko oprocz wf mamy własnie tam.
                        • aviviah Re: europeistyka 22.07.05, 20:49
                          Rzeczywiście zameczek jest świetny. A jaki mamy widok z tarasu.... Tylko te
                          korytarze takie wąskie, no i pod górkę trzeba się wspinać. Ale tym to się
                          będziemy przejmowac dopiero za jakiś czas :P
      • quille Re: europeistyka 26.07.05, 23:41
        ja też - coprawda rok temu, ale nadal mnie cieszy :P
    • mazarini Re: europeistyka 22.07.05, 20:54
      Olcia to daj znac jakbys sie dowiedziala czegos nowego na temat tych obozow
      adaptacyjnych - moze kiedy trzeba pieniadze wplacac itp.
      • olcialz Re: europeistyka 22.07.05, 21:46
        pewnie ze dam znac o ile mi sie uda czegos dowiedzieć:)
        • aviviah obóz adaptacyjny 25.07.05, 22:18
          Dostałam dziś ulotkę z ofertą obozu. Jest on rzekomo przeznaczony dla studentów
          politologii, stosunków i pokrewnych.
          Troche info jest na www.moa.republika.pl/index.html
          I jak??
    • aviviah forum europeistyki 26.07.05, 20:46
      euforum.go.pl/
      • olcialz Re: forum europeistyki 26.07.05, 22:56
        ten oboz jest w miare spoko- przynajmniej tematyka zblizona. ja jestem za. nie
        byłam w instytucie narazie niestety bo praca mi na to nie pozwala ale jutro tam
        bede dzwonic i poprosze pania w sekretariacie zeby wszystkich zainteresowanych
        informowała- chociaz mysle ze wszyscy ta ulotke dostali bo ja podobno tez (mama
        mi tak mówiła, bo teraz w krakowie siedze)a forum spoko! jeśli należysz do
        grono.net to tam tez jest takie podgrono niestety narazie tylko 2 osoby tam sa
        ale wiadomosc pozytywna znalazłam pierwszego chłopaka europejczyka:)
        • olcialz Re: forum europeistyki 26.07.05, 23:10
          a i jeszcze jedno tam jest tylko 100 miejsc i to moze byc mały problem... ale
          jak to nie wypali to mozemy sie sami zorganizowac i gdzies pojechac bo w końcu
          to chyba chodzi o poznanie sie a nie udział w warsztatach i spotkania z jakimiś
          tam ciekawymi postaciami:)a jestesmy juz wszyscy dorośli wiec trza działać:)
        • jsq Re: forum europeistyki 27.07.05, 15:33
          chłopak europejczyk pozdrawia :))

          Link do grona: grono.net/user/pubcomm-showone.jsp?id=22124 (reklama
          dźwignią handlu, może nas więcej niż dwie osoby będzie;)

          i do zobaczenia na jakims obozie (najlepiej zeby nie byl 1-2 wrzesnia to bym
          sie z wami zabral...). i przed wspinaczką zaprawę robimy, ja już na siłowni
          działam :)

          autobusik jeździ co pół godziny chyba (mieszkam opodal początkowego przystanku
          i widuję dość często). spoko jest. pozdr.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka