Forum Dom Dom
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

wziąć kredyt czy sprzedać auto?

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.03.06, 11:03
    nagła sprawa - mieszkanie po okazyjnej cenie po znajomym małżeństwie, które wyjeżdza za granicę (też nagle). Brakuje mi do szczęscia 20 tys - pytanie jak w temacie - kredyt czy sprzedaż auta za które dostałbym też ok 20 tys. Samochód na gwałt nie jest mi potrzebne, do pracy i tak chodzę pieszo, ale wiadomo: coś wyskoczy zawsze się przyda. Więc kredyt? W tej sprawie jestem jednak zielony do kwadratu, a jak słysze kredyt to wyobrażam sobie śliniących się pracowników banku, którzy mnie wydoją jak mogą. Co byście radzili?
    Obserwuj wątek
      • Gość: safi Re: wziąć kredyt czy sprzedać auto? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.03.06, 22:17
        kredyt
      • andrzej.sawa Re: wziąć kredyt czy sprzedać auto? 14.03.06, 22:20
        Jak nie używasz samochodu,to go sprzedaj.Raz na rok weź taxi,albo wynajmij.
      • Gość: sowa Re: wziąć kredyt czy sprzedać auto? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.03.06, 22:55
        Oczywiście że sprzedać samochód.
      • Gość: antysciema Re: wziąć kredyt czy sprzedać auto? IP: *.c.wavenet.pl 14.03.06, 22:55
        Zdecydowanie sprzedaj auto - a oto powody:
        1) napisales ze malo z niego kozystasz
        2) auto traci na wartosci i za rok kupisz takie samo za 15 tys - do tego koszty
        przegladow (co roczny powyzej 5 lat), serwisu ( co rok powinienes wymienic
        olej, filtry...itp) i ubezpieczenia (obowiazkowe OC).
        3) za kredyt zaplacisz slona prowizje + masa kosztow(podatki, odsetki,
        prowizje) a ponadto mieszkanie bedzie mialo obciazona hipoteke co przy
        ewentualnej jego zamianie (lub sprzedazy)troche komplikuje caly proces.
        4) potrzebne zaswiadczenie z pracy, oraz "czyste" konto kredytowe.
        5) zawsze gdy bedziesz potrzebowal kasy to mozesz wziac pozyczke z banku pod
        zastaw mieszkania.