Dodaj do ulubionych

Widzieliście, kiedyś MM na żywo?

20.04.05, 20:53
Widzieliście, kiedyś MM na żywo? Bo ja nie, ale mało brakowało, bo była u nas W Krakowie na Targach Książki, ale ja nie zauważyłem, że będzie w sobotę i poszedłem w niedziele, ale mam nadzieje, że jeszcze będe miał okazje
Obserwuj wątek
    • gawronka Re: Widzieliście, kiedyś MM na żywo? 21.04.05, 17:41
      julus_d napisał:

> Widzieliście, kiedyś MM na żywo? Bo ja nie, ale mało brakowało, bo była u nas
      W
      > Krakowie na Targach Książki, ale ja nie zauważyłem, że będzie w sobotę i
      posze
      > dłem w niedziele, ale mam nadzieje, że jeszcze będe miał okazje

ja studiuję z jej córką na roku :)
      • monikate Re: Widzieliście, kiedyś MM na żywo? 22.04.05, 17:50
        Ja! parę lat temu wprosiłam się na 5 min. do niej do domu po autograf.
        • teklat Re: Widzieliście, kiedyś MM na żywo? 22.04.05, 18:02
          a ja miałam okazję zamienić z nią parę słów - poprosiłam o autograf na jednej
          ze wszystkich części Jeżycjady, które zamierzałam podarowć mojej chrześnicy na
          Pierwszą Komunię.
          Przemiła pani.
      • agisek Re: Widzieliście, kiedyś MM na żywo? 11.05.05, 17:33
        A można wiedzieć gdzie studiujecie? A jest ona trochę Borejkowa? Bo tak sobie
        dzieci MM wyobrażam...
      • magawaniewska Re: Widzieliście, kiedyś MM na żywo? 18.05.05, 21:56
        a co studiujecie?
        a mila jest ta corka?
    • parapluie Re: Widzieliście, kiedyś MM na żywo? 22.04.05, 20:02
      widziałam, rozmawiałam,bardzo ciepła osoba.
      • nogatka Re: Widzieliście, kiedyś MM na żywo? 05.05.05, 19:37
        Dziesięć lat temu zapukałam do dzrzwi Musierowiczów. Pani Małgorzaty nie było niestety- pojechała do Krakowa. Za to otworzył mi jej syn, Adrzej- wówczas 23-letni, lekko zaspany przystojniak. I już wiedziałam, kto jest Tomkiem Kowalikiem :-)
    • agisek Re: Widzieliście, kiedyś MM na żywo? 11.05.05, 17:35