Gość: Gołonóg
IP: 213.17.138.*
18.10.16, 16:55
Witam.
Jestem mieszkanką budynku zarządzanego przez nieodpowiedzialną
administrację czy ktoś z forumowiczów ma doświadczenie, czy taką
administrację można w jakiś skuteczny sposób zmobilizować do działań,
ewentualnie wymienić na lepszy model?
Problem polega na lekceważeniu lokatorów i oszustwach.
Każde zgłoszenie awarii, problemy techniczne, trzeba się upominać i dzwonić po kilka razy a i to rzadko przynosi skutek. Zgłoszenia o starszych lokatorach bez opieki bądź stanowiących zagrożenie dla pozostałych lokatorów pozostają bez odzewu, dopiero po interwencjach w MOPsie i na Policji była kontrola i próba kontaktu co było już po fakcie.
Notorycznie doliczane są koszty z nieba wzięta np. wymiana drzwi w piwnicach choc nie mialo nic takiego miejsca lub faktura za okno balkonowe na strychu przy modernizacji bloku?!
Pisma do administracji pozostają bez odpowiedzi. Skargi czy zażalenia też nic nie dają.