oreganoboy
17.06.05, 11:11
Miałem wątpliwą przyjemność zadebiutowania zakupem w jednym z największych w
kraju sklepów internetowych branży komputerowej Komputronik. Obsługa handlowa
w świetle której przysługują klientowi dwaj handlowcy do dyspozycji jest
fikcją. Podane numery telefonów stacjonarnych, komórkowych, jak również gg
poporstu nie odpowiadają lub nie są aktywne. Dlatego też w razie wątpliwości
sugeruję dzwonić od razu to kierownika, który jako jedyny odbiera telefony.
Nieniejszą opinię opieram na trzykrotnej próbie nawiązania kontaktu werbalnego
z obsługą. Księgowanie przelewu elektronicznego za towar i kuriera 3 dni, no i
sam kurier.... wysłany z paczką, którą da klientowi... za pobraniem! No i
teraz walka, próby nawiązania kontaktu z komputronikiem (kierownik odbiera
komórkę), telefon do DHL i oczekiwanie. Tragedia, kumulacja fuckupów i moja
frustracja. Tydzień mija od zamówienia, a pani w DHL mówi mi dzisiaj, że
jeszcze nie wpłynęła decyzja o zmianę statusu przesyłki. No normalnie nie mam
siły.