Dodaj do ulubionych

www.komputronik.pl - przestroga

17.06.05, 11:11
Miałem wątpliwą przyjemność zadebiutowania zakupem w jednym z największych w
kraju sklepów internetowych branży komputerowej Komputronik. Obsługa handlowa
w świetle której przysługują klientowi dwaj handlowcy do dyspozycji jest
fikcją. Podane numery telefonów stacjonarnych, komórkowych, jak również gg
poporstu nie odpowiadają lub nie są aktywne. Dlatego też w razie wątpliwości
sugeruję dzwonić od razu to kierownika, który jako jedyny odbiera telefony.
Nieniejszą opinię opieram na trzykrotnej próbie nawiązania kontaktu werbalnego
z obsługą. Księgowanie przelewu elektronicznego za towar i kuriera 3 dni, no i
sam kurier.... wysłany z paczką, którą da klientowi... za pobraniem! No i
teraz walka, próby nawiązania kontaktu z komputronikiem (kierownik odbiera
komórkę), telefon do DHL i oczekiwanie. Tragedia, kumulacja fuckupów i moja
frustracja. Tydzień mija od zamówienia, a pani w DHL mówi mi dzisiaj, że
jeszcze nie wpłynęła decyzja o zmianę statusu przesyłki. No normalnie nie mam
siły.
Obserwuj wątek
    • Gość: Jarecki Re: www.komputronik.pl - przestroga IP: 81.219.102.* 22.06.05, 16:20
      Mialem podobną przyjemnosc, z tym ze o wiele gorszą.
      Jako firma zakupilem u nich pewna czesc towaru, niestety jeden z odtwarzaczy mp3 player, okazal sie uszkodzony.
      Co ciekawe po odeslaniu odtwarzacza do reklamacji, komutronik przyslal mi ten sam z tekstem ze to ja go uszkodzilem.
      Niestety sprawa przeciągała się i weszla na drogę sądową (zaocznie) gdzie przegralem niestety . Nie radzę nikomu robić tam zakupów, stronka przyciąga oko, ale z obslugą jest beznadziejnie.
      J.
    • torrencik Re: www.komputronik.pl - przestroga 22.06.05, 16:50
      > Gość portalu: Jarecki napisał(a):
      >
      > >...stronka przyciąga oko...
      >

      I wystarczy :)
      Ja nie kupuję z tego sklepu internetowego,ale korzystam czasami z ich
      cenników,aby zorientować się: co ile kosztuje.

      Kupuje w normalnych sklepach komputerowych,gdzie towar mogę wziąć do ręki a w
      razie ewentualnych kłopotów z reklamacją - mogę chociaż...obić mordę
      sprzedawcy :)))

      Co do UCZCIWOŚCI portalu KOMPUTERONIK.PL to mam taką oto uwagę.

      Kupiłem kilka rzeczy w sklepie (innyjm niż w/w !)i na stronie w/w portalu można
      napisać własny KOMENTARZ do sprzedawanych przez nich wyrobów.

      Napisałem kilka KRYTYCZNYCH komentarzy do sprzętu,który przetestowałem
      osobiście i...nie ukazały się !!! :(

      A krytyki moje były racjonalne i raczej chciałem rpzestrzec ewentulanych
      klientów,żeby nie zostali nabici w butelkę.

      A tu DUPA BLADA :(

      Krytyki nie umieszczają !

      Pochwały - jak najbardziej :(
      • mbucz Re: www.komputronik.pl - przestroga 22.06.05, 17:08
        Mnie też się odechciało od nich kupowac. Sytuacja wygląda tak:
        Jestem sobie w ich sklepie w Wawie, zasięgnąć rady i porównać ceny. W końcu
        znalazłem coś co mi odpowiadało i już zabieram się za kupowanie, gdy sprzedawca
        z sąsiedniego stanowiska nachyla się i mówi (cytat niemal dosłowny):
        - "Tylko proszę się dobrze namysleć, zanim Pan kupi, bo żadnych zwrotów u nas
        nie ma",
        To ja pytam - leko zaskoczony, że go źćle zrozumiałem - "Ale jak to: przecież
        jest taki przepis w prawie, że towar można zwrócić z paragonem w ciągu ileś tam
        dni."
        - "Przepis może jest, ale w naszym sklepie nie przyjmujemy i już"
        (takim tonem, serio) - odpowiedział. Podziękowałem więc, wyszedłem i już się w
        tej sieci więcej nie pojawiam.
        • Gość: niktabc@vp.pl Re: www.komputronik.pl - przestroga IP: *.toya.net.pl 22.06.05, 22:39
          zawsze tak było i będzie - ja musze widzieć towar i sprzedawce!!

          a po 2 nic paczką - wszystko osobiście
          • torrencik Re: www.komputronik.pl - przestroga 23.06.05, 07:44
            Gość portalu: niktabc@vp.pl napisał(a):

            > zawsze tak było i będzie - ja musze widzieć towar i sprzedawce!!
            >
            > a po 2 nic paczką - wszystko osobiście

            TO powinni przeczytać rozentuzjazmowani czciciele aukcji typu ALLEGRO czy
            EBAY :)
            Niestety oni NIE CZYTAJĄ niczego krytycznego tylko...LICYTOWAĆ, LICYTOWAĆ,
            LICYTOWAĆ =:O
            Byle co...aby tanio.
            Szczyny zapakowane w buteleczkę po prefumach DIOR kupią bo 10X taniej niż w
            perfumerii.
            ZGROZA :(
        • Gość: Genox Re: www.komputronik.pl - przestroga IP: *.ipartners.pl / *.ipartners.pl 22.07.05, 12:34
          Ale jak to: przecież jest taki przepis w prawie, że towar można zwrócić z
          paragonem w ciągu ileś tam dni."

          To wierutna bzdura, od ponad 10 lat nie ma przepisu umożliwiającego zwrócenie
          towaru kupionego w normalnym sklepie, co innego w sklepie internetowym.
        • Gość: tomek Re: www.komputronik.pl - przestroga IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.07.05, 11:17
          nie ma takiego przepisu

          można towar zwrócić ale za zgodą sprzedawcy
    • sqark nie straszcie mam tam zrobic zakupy... 21.07.05, 13:00
      Ludzie nie straszcie mam tam kupic notebooka za ok 4 tys! Ale teraz naprawde
      zaczynam sie zastanawiac... Naprawde jest tak żle?
      • m.gregor Re: nie straszcie mam tam zrobic zakupy... 21.07.05, 15:39
        Tego akurat bym sie nie bal bo gwarancja na notebooka jest producenta a nie Komputronika.
      • Gość: Genox Re: nie straszcie mam tam zrobic zakupy... IP: *.ipartners.pl / *.ipartners.pl 22.07.05, 12:37
        Ja kupuję w Komputroniku od lat, są solidni, czasem pewnie, jak każdemy, zdarza
        się jakaś wpadka. Komentarze w tym wątku wydają się być zdecydowanie
        jednostronne i pachną po prostu prowokacją "kręgu konkurencji".

        W jaki sposób jakiś sklep mógłby być numer 1 w Polsce, jeżeli robiłby w balona
        swoich klientów ?
        • m.gregor Re: nie straszcie mam tam zrobic zakupy... 22.07.05, 16:55
          Osiedli zapewne na laurach z racji tego ze sa najwiekszym sklepem komputerowym w
          Polsce. A to co sie dzieje to zapewne poczatki konca dobrej obslugi klientow.
    • Gość: Konrad Re: www.komputronik.pl - przestroga IP: *.core.lanet.net.pl / *.core.lanet.net.pl 21.07.05, 13:12
      Jakies 2 lata temu kupilem na komputroniku router i 4 karty sieciowe. I musze
      przyznac ze nie mialem zadnych problemow. Rozmawialem z kims nie pamietam z kim
      przez gg w strawie przyjecia zgloszenia. Przesylka dotarla po kilku dniach.
      Chyba 4-5 dni. Sprzet byl sprawny (dziala do dzisiaj)i bezpiecznie zapakowany
      oraz tanszy o takiego samego sprzetu, ktory lezal w sklepach komputerowych.
      Takze ja polecam ale to bylo 2 lata temu i moze teraz sytuacja ulegla zmienie...
      • Gość: ppp Re: www.komputronik.pl - przestroga IP: *.centertel.pl 21.07.05, 14:52
        A dlaczego nie kupujecie w normalnych sklepach lub na giełdach komputerowych w
        większych mistach ? . Ceny w Komputroniku są wysokie ,ryzyko duże , polecam sieć
        sklepów SFERIS , miła obsługa i tanio - i na nic NIE TRZEBA CZEKAĆ i zamawiać -
        większość towaru jest do kupienia od ręki.
        • darek12345 Re: www.komputronik.pl - przestroga 23.07.05, 10:34
          > sklepów SFERIS , miła obsługa i tanio - i na nic NIE TRZEBA CZEKAĆ i
          zamawiać -
          > większość towaru jest do kupienia od ręki.

          Chyba żartujesz, że w SFERISie jest miło? A od ręki to prawie nic nie mają, ja
          np. w W-wie chciałem dokupić 256 RAM DDR jakieś 2 m-ce temu, pytałem w ich
          sklepach (m.in. w Galerri Mokotów, na Jana Pawła i gdzieś jeszcze), to albo nie
          mieli, albo tylko Kingston. A złożenie komputera na zamówienie to trwa u nich
          co najmniej tydzień. W tamtym roku miałem z nimi przygodę w sklepie na ul.
          Dolnej w W-wie (niby centrala). ODRADZAM.
          A jeśli chodzi o Komputronik to miałem niemiłą przygodę z dostawą, czyli firma
          DHL mnie olała jako klienta. A w W-wie w sklepie na Marszalkowskiej też mi
          powiedzieli, że u nich zwrotów nie przyjmują.
          • k_r_m Re: www.komputronik.pl - przestroga 25.07.05, 12:50
            jak to nie przyjmuja?

            sklep.komputronik.pl/html.php?e=sklep:zwrot
    • Gość: BOLO Re: www.komputronik.pl - przestroga IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.07.05, 14:50
      Ja też zamawiałem u nich - potwierdzenie, a jakże, natychmiast. Dostawa za 2-3 dni. Po tygodniu pytam co z towarem? Wysłany, numer przesyłki jest, proszę czekać. Po następnym tygodniu - sprawdzę, odezwę się. Oczwiiście cisza.
      Części kupiłem gdzie indziej, ale jeszcze przez parę tygodni prowadziliśmy ożywiona korespondencję.
    • Gość: Arek Re: www.komputronik.pl - przestroga IP: *.trustnet.pl 23.07.05, 10:14
      Komputronik to dno cenowe-w byle jakim sklepie w Czestochowie jest dużo taniej,w
      innych miastach pewnie podobnie,a do tego koszty przesyłki,lepiej zapłacić za
      dojazd i kupić na miejscu niż potem mieć problemy-cenowo to samo,każdy szanujący
      się sklep przyjmie zamówienie telefoniczne i wystarczy tylko odebrać towar,ale
      to wtedy jak sie mieszka w kompletnej głuszy,bo normalnie idzie sie do sklepu i
      kupuje ,a jak czegoś nie ma to ci ściągną,ze sklepów internetowych polecam
      proline.pl,a dla zimków z Czewy-X-KOM na Wolności-z taka obsługą się nie
      spotkałem,np.dadzą ci sprzęt do przetestowania,ze zwrotem nie ma żadnych
      problemów,a do tego odkupili kiedyś ode mnie pamięci żebym mógł kupić sobie
      większe kości-straciłem ok.10 zeta na tym interesie,ale w sumie i tak mi sie
      opłacało-pozdrawiam chłopaków i dziewczynę!
    • kanka77 Re: www.komputronik.pl - przestroga 23.07.05, 12:51
      A ja przestrzegam przed firmą Jarkom - www.cyfrowe.pl. Jedyną ich zaletą są ceny
      natomiast realizacja zamówienia trwa kilka tygodni a pracownicy nie są w stanie
      odpowiedzieć na żadne pytanie, odsyłają tylko do strony. Najgorsza sprawa to ta,
      że nie można zwrócić towaru chociaż na stronce deklarują co innego. Ja zamówiłam
      towar promocyjny - zestaw a przyslali mi tylko jedną część, ktora sama w sobie
      nie jest użyteczna, po kilku telefonach (nikt nic nie wie) otrzymałam
      informację, że się mogę cmoknąć bo takiej promocji nie było. Chciałam kupić 2
      część, powiedzieli mi, że nie ma. Wyrzuciłam kilkaset złotych do śmieci. Nie
      muszę dodawać, że przed zakupem dzwoniłam i pytałam czy jest to zestaw.
      Znowu się okazało, że co tanie to drogie....
      • Gość: niktabc@vp.pl Re: www.komputronik.pl - przestroga IP: *.toya.net.pl 23.07.05, 20:33
        a ja mówie!!1

        sprawdź ceny w internecie!! i tego samego lub następnego dnia idź po małych
        okolicznych sklepach (tych które działają długo lub polecą ci znajomi) i
        wynegocjuj sobie ceny!!!
        Nie raz może być taniej niż na komputroniku!!
        nie czekasz na przesyłke i masz GWARANCJE i pomoc techniczną na miejscu
    • maciejpoczta Re: Nie popadajmy w paranoję 23.07.05, 21:48
      wypowiedzi wcześniejsze, to są indywidualne uprzedzenia poszczególnych klientów.
      Ja średnio w miesiącu dokonuję około 50 zakupów części komputerowych przez sieć,
      z tego ponad połowa w komputroniku. Nigdy nie miałem jakichkolwiek zastrzeżeń
      ani co do dostawy, ani co do serwisu. Wręcz przeciwnie, uważam ich za solidnych
      kupców. Nie jest to jakaś szczególna forma reklamy, tym bardziej, że niektóre
      podzespoły są u nich droższe, niz gdzie indziej. Ja wybrałem komputronik właśnie
      z uwagi na terminowość dostaw i wiarygodny serwis.
      • darek12345 Re: Nie popadajmy w paranoję 23.07.05, 23:19
        > Ja wybrałem komputronik właśnie
        > z uwagi na terminowość dostaw i wiarygodny serwis.

        No tak, może i szybko działają, ale jeśli trafi Ci się taka sytuacja jak u
        mnie, że kurier DHL nie zastanie klienta w domu/firmie to potem taka przesyłka
        jeździ sobie po świecie i przyjedzie do Ciebie za parę dni. A czas czasami się
        liczy. Ja chciałem odebrać u nich potem z magazynu pod W-wą w Raszynie, ale jak
        pojechałem to przesyłka była nie wiadomo gdzie, chociaż miła pani na infolinii
        DHL twierdziła, że już jest w magazynie. Czekałem sobie wtedy w Raszynie 2 h, a
        czasu nie miałem, bo do roboty musiałem tego dnia pędzić. Poskarżyłem się
        jeszcze na infolinii i maila napisałem (poważnego), żeby DHL zwrócił mi za 2 h
        zmarnowanego czasu (zażądałem symboliczne 8 zł). Nie odpowiedzieli mi, olali
        mnie jako klienta. To oczywiście wina DHL, ale Komputronik powinien za to też
        odpowiadać. Dodam jeszcze, że z kurierem dokładnie nie da się umówić, tylko +-,
        ten + w moim przypadku był duży.
        • maciejpoczta Re: Nie popadajmy w paranoję 24.07.05, 00:15
          Akurat do mnie zawsze w dniu planowanej dostawy kurier dzwoni i pyta o której ma
          przywieźć przesyłkę. Nie sądzę, żebym akurat ja był traktowany w jakiś
          szczególny sposób. Ale oczywiście, wszędzie pracuja tylko ludzie, a z ludźmi,
          jak wiadomo, różnie bywa.
    • jakub.kb Coś o DHL - szkoda gadać... a jednak napiszę 01.09.05, 21:24
      Witam,
      Co myślicie o jakości usług DHL, który przesyła dokumenty z jednej dzielnicy do
      drugiej tego samego miasta (Warszawa - nie Nowy Jork) w ciągu 72 godzin!!!!!,
      przesyłką kurierską miejską, a być powinna jeszcze tego samego dnia u
      odbiorcy!!!!! i jeszcze każe sobie zapłacić za tę usługę PEŁNĄ OPŁATĘ!!!!???
      Czy z każdym kurierem tak jest?
      A co najlepsze w przesyłce jest paszport - najchętniej bym nie odbierał
      przesyłki, jednak z uwagi na jej zawartość muszę to zrobić, a tym samym też
      zapłacić za FUSZERKĘ!!!
      Mogę poruszyć kwestię u nadawcy (Ambasada) jednak jest to trochę delikatna
      sprawa... nie odbiorę przesyłki - zapłaci ambasada i mogą anulować mi wizę...
      Jak wyegzekwować zwrot pieniędzy za nienależycie wykonaną usługę przez DHL? To
      już Poczta Polska jest szybsza i za 3,50 zł a nie 30 zł. Pozdrawiam wszystkich
      listonoszy i dziękuje z góry za porady!
      Nie polecam DHL - i nie chodzi w tym wszystkim o kasę - tylko o to, że mógłbym
      nie wylecieć do Stanów, gdybym miał bilet zabukowany na np. dziś (termin im
      minął wczoraj - a będą u mnie dopiero jutro...). Potraktowanie oraz olanie
      sprawy (bo inaczej się tego nie nazwie) przez ludzi tam pracujących przy
      składaniu reklamacji telefonicznej również nie najlepiej świadczy o jakości i
      profesjonalizmie firmy kurierskiej...
      Skoro mają problem z dostarczeniem przesyłki parę ulic dalej to nie wyobrażam
      sobie jak powierzyć im towar, który ma zostać dostarczony na drugi koniec
      Europy...
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka