Dodaj do ulubionych

Rozwój Katowice - Śląsk Wrocław 2:1

IP: *.pop.e-wro.net.pl 07.09.03, 21:13
A kibice Śląska mają to do siebie, że kochają swój klub nawet
gdy drużyna przegrywa ;)
HEJ ŚLĄSK!

A te kartki to jakieś przegięcie.
Obserwuj wątek
    • Gość: Coperfild Re: Rozwój Katowice - Śląsk Wrocław 2:1 IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 07.09.03, 22:39
      Jebać czarną mafie, pierdolonych sędziów, i Michała
      Listkiewicza, który z kurwami nie potrafi sobie poradzić, bo sam
      był czarną kurwą.Jebać PZPN i frajerów w czarnych strojach,
      powiem krótko CHUJ WAM W DUPE, a na 3 lidze sędzia może nie
      zdążyć spierdoić do budynku klubowego i zostanie zajebany.Szkoda
      jego rodziny, która będzie musiała iść na pogrzeb CHUJA.
      • Gość: kibicWKS Re: Rozwój Katowice - Śląsk Wrocław 2:1 IP: *.pop.e-wro.net.pl 07.09.03, 23:31
        Gość portalu: Coperfild napisał(a):

        > Jebać czarną mafie, ...

        Ostro ale prawdziwie :)))
    • Gość: oszukany Re: Rozwój Katowice - Śląsk Wrocław 2:1 IP: *.lubin.dialog.net.pl 08.09.03, 06:02
      ojej oszukali slask!!!!kartki byly z kapelusza ojej biedny
      slask!ha ha ha
      • Gość: eljan_k Re: Rozwój Katowice - Śląsk Wrocław 2:1 IP: 80.51.36.* 08.09.03, 07:41
        Chociaż jestem mieszkańcem Katowic i byłem na tym meczu,to
        muszę obiektywnie przyznać rację p.Kowalskiemu.Sędzia mylił się
        jakoś zawsze w jednym kierunku Karał wrocławian natomiast
        przymykał oczy na takie same faule miejscowych.Nawet miejscowi
        kibice przyznawali w czasie meczu ,że sędzia nie musi aż tak
        pomagać .
        • Gość: kurator Re: Rozwój Katowice - Śląsk Wrocław 2:1 IP: 80.48.97.* 08.09.03, 08:17
          Cóż ... wydało siękto rządzi 3 ligą i to nie tylko "piłkarsko".
          Sosnowiec chce być pewien awansu...
          • Gość: OXY Re: Rozwój Katowice - Śląsk Wrocław 2:1 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.09.03, 08:52
            Gość portalu: kurator napisał(a):

            > Cóż ... wydało siękto rządzi 3 ligą i to nie
            tylko "piłkarsko".
            > Sosnowiec chce być pewien awansu...
            PRZYPOMINAM,WSZYSTKIM JESZCZE RAZ !!!!!!!!!!!!!!TYLKO
            ZAGL.SOSNOW. BEZPOSREDNIO WEJDZIE !!!!!!!!!!!!!!!!! SLASK MOZE
            TYLKO W BARAZACH WYWALCZYC AWANS !!!!OCZYWISCIE JAK PRZESKOCZY
            SULME ZIELONA GORE[ I ROZLICZY DLUGI Z CZARNA SOTNIA-ONI
            CZEKAJA I NIE ODPUSZCZAJA-CO WIDAC I CZUC ???? ,BO M0OZE OKAZAC
            SIE,ZE 3LIGA NA OPOROWSKIEJ TO TEZ ZA DUZO I 4LIGA W POLU
            WIDZENIA] . DLUGI ZA 1 I 2 LIGE TRZEBA SPLACIC-CZ.SOT.-
            HOWK !!!!!!
            • jacek.erazmus Re: Rozwój Katowice - Śląsk Wrocław 2:1 08.09.03, 09:38
              Gość portalu: OXY napisał(a):

              > Gość portalu: kurator napisał(a):
              >
              > > Cóż ... wydało siękto rządzi 3 ligą i to nie
              > tylko "piłkarsko".
              > > Sosnowiec chce być pewien awansu...
              > PRZYPOMINAM,WSZYSTKIM JESZCZE RAZ !!!!!!!!!!!!!!TYLKO
              > ZAGL.SOSNOW. BEZPOSREDNIO WEJDZIE !!!!!!!!!!!!!!!!! SLASK MOZE
              > TYLKO W BARAZACH WYWALCZYC AWANS !!!!OCZYWISCIE JAK PRZESKOCZY
              > SULME ZIELONA GORE[ I ROZLICZY DLUGI Z CZARNA SOTNIA-ONI
              > CZEKAJA I NIE ODPUSZCZAJA-CO WIDAC I CZUC ???? ,BO M0OZE
              OKAZAC
              > SIE,ZE 3LIGA NA OPOROWSKIEJ TO TEZ ZA DUZO I 4LIGA W POLU
              > WIDZENIA] . DLUGI ZA 1 I 2 LIGE TRZEBA SPLACIC-CZ.SOT.-
              > HOWK !!!!!!


              Nie dosyć, że capslocka wyłączyć nie potrafisz to głupoty
              piszesz. Widzewowi, Poloni , Legi oraz większości drużyn w I
              lidze długi nie przeszkadzają. Legia nie zapłaciła jeszcze za
              zdobycie mistrza w sezonie 2001-2002 a mimo to gra w I lidze i
              wcale nie tak źle. Jeśli chodzi o mecz to Śląsk nie wykorzystał
              że miał rywala na łopatkach w I połowie a że w II sędziemu
              odbiło to niestety fakt. Na układy nie ma rady - trzeba teraz
              pilnować 2 miejsca i grać swoje.

              Podziękowania dla trenera Kowalskiego za umożliwienie kibicom
              powrotu do domu klubowym autokarem

              Czy wygrywasz czy nie ja i tak kocham Cię. W sercu moim to Śląsk
              najwspanialszym klubem jest.
        • Gość: oxy Re: Rozwój Katowice - Śląsk Wrocław 2:1 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.09.03, 08:55
          Gość portalu: eljan_k napisał(a):

          > Chociaż jestem mieszkańcem Katowic i byłem na tym meczu,to
          > muszę obiektywnie przyznać rację p.Kowalskiemu.Sędzia mylił
          się
          > jakoś zawsze w jednym kierunku Karał wrocławian natomiast
          > przymykał oczy na takie same faule miejscowych.Nawet
          miejscowi
          > kibice przyznawali w czasie meczu ,że sędzia nie musi aż tak
          > pomagać . CHLOPIE !!! BZDURY KOCOPOLISZ !!! , ZE BYLES NA
          MECZU !!!
          • Gość: eljan_k Re: Rozwój Katowice - Śląsk Wrocław 2:1 IP: 80.51.36.* 09.09.03, 19:38
            Gość portalu: oxy napisał(a):

            > Gość portalu: eljan_k napisał(a):
            >
            > > Chociaż jestem mieszkańcem Katowic i byłem na tym meczu,to
            > > muszę obiektywnie przyznać rację p.Kowalskiemu.Sędzia mylił
            > się
            > > jakoś zawsze w jednym kierunku Karał wrocławian natomiast
            > > przymykał oczy na takie same faule miejscowych.Nawet
            > miejscowi
            > > kibice przyznawali w czasie meczu ,że sędzia nie musi aż tak
            > > pomagać . CHLOPIE !!! BZDURY KOCOPOLISZ !!! , ZE BYLES NA
            > MECZU !!!
            Nie mam zamiaru z tobą dyletancie dyskutować
    • Gość: malinowe nosy malinowy klub he Rozwój Katowice - Śląsk Wrocław 2:1 IP: *.chocianow.sdi.tpnet.pl 08.09.03, 14:10
      pajace 4 liga
    • Gość: 4a Re: Rozwój Katowice - Śląsk Wrocław 2:1 IP: *.library.ucsf.edu 08.09.03, 19:40

      Znowu niesprawiedliwa porazka, znow Slask lepszy na boisku, choc
      sedziowie znowu po raz kolejny 4 rok z rzedu naszego Slaska
      krzywdza. Czyzby szykowal sie spadek do 4 ligi ?
      • Gość: kibicWKS Re: Rozwój Katowice - Śląsk Wrocław 2:1 IP: *.pop.e-wro.net.pl 08.09.03, 20:34
        Gość portalu: 4a napisał(a):

        >
        > Znowu niesprawiedliwa porazka, znow Slask lepszy na boisku, choc
        > sedziowie znowu po raz kolejny 4 rok z rzedu naszego Slaska
        > krzywdza. Czyzby szykowal sie spadek do 4 ligi ?

        4a czy ty jesteś antykibicem Śląska? Bo tylko widzę twoje wpisy na forum w
        wątkach o Śląsku i zawsze piszesz o nim negatywnie. Jakieś kompleksy?
        • Gość: 4a Re: Rozwój Katowice - Śląsk Wrocław 2:1 IP: *.library.ucsf.edu 09.09.03, 19:23

          Kompleksy ?? do kogo ??

          nieee, po prostu mnie to smieszy wasze wroclawskie bayer(n)owanie. tutaj
          pokazane jest praktycznie wasz talent, kiedy nie ma waszych ludzi przy korycie.
          • Gość: kibicWKS Re: Rozwój Katowice - Śląsk Wrocław 2:1 IP: *.pop.e-wro.net.pl 09.09.03, 19:41
            Gość portalu: 4a napisał(a):

            > Kompleksy ?? do kogo ??
            To po co się czepiasz? Czy w Twoim regionie kraju nie ma problemów do
            rozwiązania?

            > nieee, po prostu mnie to smieszy wasze wroclawskie bayer(n)owanie.
            To się śmiej ale u siebie. Czy ja wchodzę na Twoje podwórko aby śmiać się z
            Ciebie?

            > tutaj pokazane jest praktycznie wasz talent, kiedy nie ma waszych ludzi przy
            > korycie.
            Nie rozumiem

            Wprowadzasz tylko nerwowy nastrój wśród kibiców a później mordują się po
            ulicach. Po co jątrzyć? Że inni też tak robią? Bierz przykład z tych
            mądrzejszych.
            Pozdrawiam!

            • Gość: 4a Re: Rozwój Katowice - Śląsk Wrocław 2:1 IP: *.library.ucsf.edu 09.09.03, 21:24
              reagujesz typowo po wroclawsku: butnie i bez pomyslunku - spokrzenia na wlasne
              dokonania. tlumaczylem jednemu z twoich krajan, dlaczego tak slabo
              przedzie "wroclawski" sport po wyborach 2001. coz, slaby jest odzew, bo fakty
              sa niestety nie do ukrycia. wymieniam panow Grzegorza W. i Wladyslawa J. jako
              te osoby ktore wtlaczly duze pienidze w kabzy wroclawskich pseudosportowych
              bonzow. kasa sie skonczyla i jak reka odjal wyniki sie skonczyly. smieszne to,
              ale jakiez prawdziwe. ale przeciez cala polska w cieniu slaska hehe ;)
              • Gość: kibicWKS Re: Rozwój Katowice - Śląsk Wrocław 2:1 IP: *.pop.e-wro.net.pl 10.09.03, 16:52
                Gość portalu: 4a napisał(a):

                > cala polska w cieniu slaska hehe ;)

                A mi się jedank wydaje, że chyba tak(cala polska w cieniu slaska) skoro tacy
                jak ty wchodzą do wątków o III-ligowym klubie i wpisują komentarze. Skąd takie
                zainteresowanie III-ligowym klubem? Śląsk jest chyba jednak ważnym klubem dla
                reszty Polski skoro wzbudza takie zainteresowanie.
                • Gość: 4a Re: Rozwój Katowice - Śląsk Wrocław 2:1 IP: *.library.ucsf.edu 10.09.03, 18:47

                  wiesz, 3 liga to dla mnie klasa podworkowa. moje zainteresowanie przejawia sie
                  z powodow ktore wymienilem powyzej. jak widac nie ma zainteresowania nawet z
                  twojej strony, to wnioskuje jakie jest zainteresowanie innych kibicow. jest
                  zalosnie mizernie.
                  • Gość: kibicWKS Re: Rozwój Katowice - Śląsk Wrocław 2:1 IP: *.pop.e-wro.net.pl 10.09.03, 19:12
                    Gość portalu: 4a napisał(a):

                    > jak widac nie ma zainteresowania nawet z
                    > twojej strony,

                    Fajnie się gada ale gdybyś mógł trochę precyzyjniej się wyrażać bo nie wiem o
                    co chodzi z tym brakiem zainteresowania
                    • Gość: 4a Re: Rozwój Katowice - Śląsk Wrocław 2:1 IP: 64.161.220.* 11.09.03, 05:48
                      Ja mowie o przekretach na lini spolka panstwowa - pseudosportowi dzialacze z
                      Wroclawia bedacy rownoczesnie politykami. Te przekrety wiwindowaly czyjes
                      mniemanie o sobie.Tylko tyle i juz. Te same osoby lub osoby z tego towarzystwa
                      reprezentowaly nasz kraj w plebiscycie pod nazwa Expo Wroclaw zdaje sie 2010.
                      Jasno sie chyba wyrazam. Jest ktos tutaj na tym forum kto podejmie rzeczowo
                      rekawice?
                      • Gość: kibicWKS Re: Rozwój Katowice - Śląsk Wrocław 2:1 IP: *.pop.e-wro.net.pl 11.09.03, 16:19
                        Jeśli już coś wymyśliłeś to podaj nazwiska, na forum można. Ja nie znam żadnego
                        działacza Śląska, który brałby udział w przygotowaniach EXPO. Może nikt nie
                        podjął rozmowy, bo piszesz bez sensu? Jeśli znasz takiego działacza to podaj
                        jego nazwisko.
    • Gość: DG Re: Rozwój Katowice - Śląsk Wrocław 2:1 IP: *.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl 08.09.03, 19:58
      Ciekawe do której ligi ?sędziowie? chcą zdegradować Śląsk??
      • Gość: nenad Re: Rozwój Katowice - Śląsk Wrocław 2:1 IP: *.kom / 10.104.36.* 08.09.03, 21:26
        a czemu tak krotko gral Struzik? Przeciez strzelil juz 5
        bramek...
        • jacek.erazmus Re: Rozwój Katowice - Śląsk Wrocław 2:1 08.09.03, 22:01
          Gość portalu: nenad napisał(a):

          > a czemu tak krotko gral Struzik? Przeciez strzelil juz 5
          > bramek...

          Michał jest bez formy . To młody zawodnik i takie rzeczy się
          zdarzają ...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka