Gość: Polarny IP: *.bsk.vectranet.pl 29.06.03, 21:08 Bardzo ciekawe muzeum i jego eksponaty, polecam również obejrzenie grodziska w Surażu! Wszystko dla miłośników historii regionu podlasia Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: Beata Ołtarzewska Re: Suraż. Prywatne Muzeum Archeologiczne IP: *.piasta.pl 03.10.03, 22:28 Jestem nauczycielką historii w Szkole Podstawowej w Surażu i bardzo często odwiedzam muzeum pana Litwińczuka. Każda wyprawa do muzeum jest dla moich uczniów ciekawą lekcją historii. Są tam eksponaty od czasów prehistorycznych do dnia dzisiejszego, a każda opowieść pana Litwińczuka pobudza wyobraźnię dzieci. Każdemu, kto będzie w okolicy Suraża, polecam to miejsce. Pan Wiktor Litwińczuk opowie historię muzeum każdemu, bez względu na to czy zwiedzać go będzie duża grupa czy pojedyńczy turysta. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: kokuś Re: Suraż. Prywatne Muzeum Archeologiczne IP: 212.244.108.* 02.03.04, 06:24 Miałem przyjemność obejrzeć wczoraj na TV Polonia sympatyczny program z Suraża, także o Muzeum. Stąd dziś moja wizyta na tej stronie. Bardzo spodobało mi się Wasze miasteczko i muzeum, napewno Was odwiedzę w czasie moich wakacyjnych wyjazdów, tym bardziej że już od dawna planowałem ujrzeć Podlasie. A zatem do zobaczenia.. Odpowiedz Link Zgłoś
aanneett Re: Suraż. Prywatne Muzeum Archeologiczne 02.03.04, 11:54 wszystkim zainteresowanym Surażem i jego przeszłością polecam wystawe "Archeologia na gazie" prezentowaną w Muzeum Historycznym przy ul. Warszawskiej. jestam kilka exponatów znalezionych w Surażu. wystawa czynna do kwietnia... warto obejrzeć:) Odpowiedz Link Zgłoś
aanneett a propos Suraża.... 02.03.04, 12:06 czy przypadkiem film "Osiemnascie" nie był kręcony w Surażu? :) Odpowiedz Link Zgłoś