Dodaj do ulubionych

telepraca-internetowa

16.05.12, 14:44
mam pytanie do mam które pracują przez internet czy są jakies sprawdzone prace może jakies konkretne linki? nie mam doświadczenia w takiej pracy ale orientuje sie po necie,prostą pracę potrafiłabym wykonywac. da sie to pogodzic z wychowywaniem malucha mam takiego 4 miesięcznego w domu...
Obserwuj wątek
    • gazeta_mi_placi Re: telepraca-internetowa 16.05.12, 14:48
      Na początek może opchnij to co Ci zalega w domu na Allegro?
      Ja kiedyś jak się zawzięłam to w ciągu miesiąca na samych używanych książkach zarobiłam około 1000zł.
      • madziora14 Re: telepraca-internetowa 16.05.12, 15:50
        to juz przechodziłam sprzedaje na alegro ale szukam jakies pracy bardziej stałej...
    • broceliande Re: telepraca-internetowa 16.05.12, 15:58
      Poszukaj i podowiaduj się, na przykład na zdalniej.pl.
      Dziwne, ale nawet etat czasem proponują.
      Można sobie wybrać godziny, są też informacje, że masz być do dysozycji na przykład 4 godziny dziennie.

Żeby było śmieszniej (ale nie chcę zniechęcać) odpowiedziawszy na pewne takie ogłoszenie, dowiedziałam się, że szukają osób mieszkających w obwodzie do 50 km od pewnego miasta i odpadłam. A myslałam, że w takiej pracy nie liczy sie odległość...
    • deszcz.ryb Re: telepraca-internetowa 16.05.12, 16:16
      Co umiesz robić? Czy robisz jakieś rękodzieło, które mogłabyś sprzedawać w internecie? Czy znasz jakieś języki i mogłabyś tłumaczyć? Czy znasz się na redakcji i korekcie tekstu? Czy umiesz programować? W internecie tak jak w realu - jest zapotrzebowanie na ludzi, którzy coś umieją i są w tym nieźli.

Bo jeżeli niczego takiego nie potrafisz, to jak chciałabyś pracować zdalnie?
      • broceliande Re: telepraca-internetowa 16.05.12, 16:21
        Nie przesadzaj, mowa o telepracy.
        Nieładnie tak zniechęcać kogoś, kto chce cos robić w mimo ograniczonych (małe dziecko) możliwości.
        • madziora14 Re: telepraca-internetowa 16.05.12, 16:28