Dodaj do ulubionych

Partia Razem

21.10.15, 10:50
Nick jednorazowy, bo będę podawać kwoty, nie chcę tego robić pod stałym nickiem.

Zarabiam miesięcznie średnio 20 tysięcy z małym hakiem. Na działalności gospodarczej wykonywanej jednoosobowo. Po odliczeniu PIT-u liniowego (19%) i ZUSu zostaje mi do dyspozycji ok. 15 tysięcy. Z tego utrzymuję 5-osobową rodzinę.

Po wprowadzeniu w życie pomysłów partii Razem jest tak: nie mam już podatku liniowego, tylko obowiązuje mnie - uwaga - podatek 55% (lekko przekraczam poziom 250 tys. rocznie). Nie mam też ZUSu w kwocie tysiąc, tylko proporcjonalnie do dochodu. Przyjmuję to na poziomie 30% kwoty po opodatkowaniu. W efekcie zostaje mi z moich pieniędzy na 5-osobową rodzinę - tadammmm!!! - około 6 tysięcy złotych.

Osoby chętne do głosowania na Razem błagam o litość.
Dziękuję.
Obserwuj wątek
    • nienapiszebosieboje Re: Partia Razem 21.10.15, 10:55
      Aha, jeszcze jedno - żeby tyle zarabiać, pracuję od świtu do zmroku i od zmroku do świtu, sypiam po 3 godziny na dobę i często nie mam czasu się wykąpać, zjeść i skorzystać z toalety. Nie mam tej kwoty za 40 godzin tygodniowo, tylko za trzy razy tyle.
      • kaz_nodzieja Re: Partia Razem 21.10.15, 11:02
        Nie kłam, pracodawca pieniądze po prostu , a nie zarabia na nie w pocie czoła, tylko udręczeni etatowcy ciężko harują od rana do zmroku na tego krwiopijcę czyli Ciebie/
        • nienapiszebosieboje Re: Partia Razem 21.10.15, 11:03
          Ale ja nawet nie jestem pracodawcą. Całkiem sama samiutka robię sad
          • kaz_nodzieja Re: Partia Razem 21.10.15, 11:09
            To jeszcze gorzej bo nawet nie dajesz innym miejsc pracy, a jako pracodawca sama się byczysz, wstajesz o której chcesz, robisz co chcesz, a pieniądze praktycznie same wskakują Ci do kieszeni, zresztą prawdopodobnie je nakradłaś.
            • nienapiszebosieboje Re: Partia Razem 21.10.15, 11:10