Dodaj do ulubionych

Liceum Autonomiczne w Sopocie

12.05.08, 14:51
Czy ktoś może zna tę szkołę z własnego doświadczenia? Interesuje
mnie poziom, atmosfera, relacje uczeń-nauczyciele. Będę wdzięczna za
szczere komentarze.
Obserwuj wątek
    • Gość: L.O Re: Liceum Autonomiczne w Sopocie IP: 81.190.126.* 12.05.08, 17:50
      Witam, moja córa w ciągu 4 lat chodziła do Szkoły Autonomicznej w
      Sopocie, Liceum jest w tym samym domu więc widziałam i slyszałam
      bardzo dużo o nim. Powiem tak, jeżeli stac was na tą szkolę to
      śmiało posyłaj tam dziecka, jest super, czysto, zadbanie, mają
      wszystko nawet ściankę wspinaczkową, poziom nauczania jest bdb. Do
      szkoły nikt obcy nie wejdzie, żadnych dragów albo awantur tam nie
      ma, nauczycieli dbają o porżądek w szkolę. Nauczyciele są bardzo
      sympatyczni, zadzwonią i poinformują co i jak jest w szkole, dzieci
      często jeżdżą na wycieczki. Po 4 latach zabrałam corkę do szkoły
      publicznej ze wzgedu na kasę oczewiście, moja córka jak przyszla do
      szkoły pierwszy dzień to powiedziała: że Auszwic wygląda lepiej od
      nowej szkoły. Więc połecam Autonomiczne szkoły w Sopocie. Opieka
      logopedy, psychologa, basen, świetni nauczyciele, cała nasza klasa
      idzie tam od pierwszej kłasy i teraz juz jest w gimnazium, wiem ze
      pójdą póżniej do liceum też w tej samej szkole.
      • Gość: Fasolka Re: Liceum Autonomiczne w Sopocie IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.05.08, 18:23
        Serdeczne dzięki za informacje, szczególnie, że nie każdy będąc w Twojej sytuacji (tj. po zabraniu dziecka ze szkoły) będzie o niej mówił w samych superlatywach. Zdarza się słyszeć, że rodzice, których przestało stać na płatną szkołę, zaczynają źle o niej mówić.
        Swoim postem zwróciłaś mi uwagę, na bardzo ważną rzecz, że jeśli dzieciaki przechodzą z podstawówki do gimnazjum a potem do liceum to są raczej bardzo zgraną jedną grupą. W sytuacji gdy mój syn doszedłby tam, jako "nowy" to może ciężko byłoby mu się zaklimatyzować, a mój młody nie jest zbyt przebojowy. Musimy to przemyśleć.
        A może jeszcze ktoś ma doświadczenia związane z SLA?

        • Gość: L.O Re: Liceum Autonomiczne w Sopocie IP: 81.190.126.* 12.05.08, 21:22
          Mówisz że obawiasz sie że Twoje dziecko przyjdzie do nowej klasy i
          bedzie czuło sie obco. Powiem tak, podczas nauki mojej córki w tej
          szkole, każdego roku do naszej klasy dolączał jakis nowy dzieciak
          albo ktoś też chyba jeden raz odszedl, i nigdy nie bylo problemow z
          zaakceptowaniem tego dzieciaka przez klase, nauczyciele bardzo
          pomagają. Do tego wiem że z 15 dzieciaków nie 100% idzie do liceum,
          więc szkoła dobierże nowych dzieciaków, więc Twój dzieciak nie
          będzie sam nowy w tej szkole. Mam nadzieje że niedługo bedzie mnie
          stac na to zeby moja córka tam powróciła bo ta wizja państwowego
          liceum mnie przeraża, tym więcej ze corka nie bardzo dobrże sie uczy
          więc trafi do nie aż tak dobrej szkoły. :(

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka