edyta263 21.10.08, 21:28 Zamierzam nauczyć malca picia z butelki oprócz z cyca - pytanie tylko jaki laktator polecacie-ręczny czy elektryczny? Nie mam w tym doświadczenia... Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
milkablabla1 Re: Laktator ręczny czy elektryczny?? 21.10.08, 21:30 Ja z elektrycznym nie miałam styczności, a ręcznym czasem ściągam. Idzie marnie, tzn. butelkę 125 ml ściągam na kilka rat. Odpowiedz Link Zgłoś
mniamumniamu Re: Laktator ręczny czy elektryczny?? 21.10.08, 21:52 Ja mam reczny Avent, 100 ml ściągam na jeden raz, ale więcej w żaden sposób nie daje rady. Odpowiedz Link Zgłoś
kawusia111 Re: Laktator ręczny czy elektryczny?? 21.10.08, 23:25 już było kilka postów na ten temat . Jestem zdecydowanie za laktatorem elektrycznym. Wczesniej miałam ręczny ale musiałam się nieźle napracować żeby coś ściągnąć natomiast przy elektrycznym siedze sobie na kanapie i w jednej ręce laktator, a w drugiej np: gazeta, książka lub laptopik . Niestety elektryczny ma jedną wadę - jest głośny - ale można do tego się przyzwyczaić. Odpowiedz Link Zgłoś
2122joan Re: Laktator ręczny czy elektryczny?? 21.10.08, 23:48 Oczywiscie ze elektryczny!!!Mam Medela Swing cicha w miare.Wczesniej mialam Medela Mini Electric i ta to glosna jak kosiara.Sciagam trzy miesiace non-stop //bo maly piersi nie tknie// i zciagam kolo 1 litra na dzien.Jest naprawde dobra. Odpowiedz Link Zgłoś
rooms Re: Laktator ręczny czy elektryczny?? 21.10.08, 23:53 elektryczny! Mam Medelę Mini Electric, fakt buczy dosyć głośno, ale ściąga bezboleśnie (ważne szczególnie na początku laktacji i przy pogryzionych brodawkach). Naoglądałam się na położniczym, jak dziewczyny ściągały mleko Isis Aventu (ręczny) i bolało!... Odpowiedz Link Zgłoś