Dodaj do ulubionych

Rzym się rozpada...

03.11.05, 11:26
Od pewnego czasu irytuje mnie odkrywanie na ścianach mojego mieszkania (blok
41a) kolejnych rys i pęknięć. Trochę żałuje wydanych pieniędzy na
szpachlowanie i malowanie - na szczęście malowałem tylko na biały kolor.
Zazdroszczę znajomym w "Paryżu", którzy z rezygnacją w głosie pokazali mi
jedną maleńską rysę w łaziencie. Z lekkim niepokojem odkrywam natomiast plagę
szczelin jakie pojawiają się na klatkach schodowych - wygląda to jakby każda
ściana i sufit postanowiła oddzielić się od całości.
Oczywiście całą sprawą zgłaszałem do NM, ale oni spokojnie twierdzą że tak
będzie... nawet chcą naprawiać - ale już z doświadczenia wiem, że nieskutecznie...
Nie znam się na budownictwie, ale czy rzeczywiście ilość peknięć może być aż
tak duża? Może należy poczynić jakieś kroki zbiorowe wyjaśniające taką
fuszerkę... Napiszcie proszę jak w Waszych mieszkaniach wygląd sytuacja ze
ścianami? Czy pęknięcia mogą być tak duże, że w niektórych miejscach można
szpilkę włożyć? Jak sobie radzicie z tym problemem?

Pozdrawiam

PT
Obserwuj wątek
    • paika Re: Rzym się rozpada... 03.11.05, 13:46
      tfu tfu zeby nie zapeszyc ;) u mnie w mieszkaniu (blok 39a) narazie bylo tylko
      jedno pekniecie naprawione zreszta przez novomaar. na klatce tez nie zauwazylem
      zadnych pekniec. oby tak dalej, choc pekniecia moga sie zdarzyc, bo blok osiada
      • gilu9986 Re: Rzym się rozpada... 03.11.05, 15:15
        u nas tylko trochu w kuchni....
      • pt123 Re: Rzym się rozpada... 04.11.05, 09:20
        Cześć!

No to chyba coś nie tak z blokiem 41a - w środkowej klatce pęknięcia wyglądaja
        tak jakby powstały w trakcie trzęsienia ziemi (jak dla laika ;-) )

Życzę jak najmniej pęknięć i pozdrawiam
        PT
    • kasiek27 Re: Rzym się rozpada... 03.11.05, 16:05
      My mieszkamy na 7 piętrze i właściwie w każdym pomieszczeniu mamy popękane
      ściany:( Jesli chodzi o naprawianie to peknięcia pojawiły sie dokładnie w