Gość: twisster IP: *.smgr.pl / 195.136.126.* 31.07.05, 18:24 dostalam sie na geografie specjalnosc ksztaltowanie srodowiska przyrodniczego...kto studiuje ten kierunek?? jak tam jest?? Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: corn Re: geografia na UAM!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.08.05, 01:05 ja studiuje ten kierunek, ale nic ci nie powiem, bo dopiero mnie przyjeli na 1. rok:P Odpowiedz Link Zgłoś
voiceofamu Re: geografia na UAM!!! 14.08.05, 10:29 Gość portalu: corn napisał(a): > ja studiuje ten kierunek, ale nic ci nie powiem, bo dopiero mnie przyjeli na 1. > > rok:P Więc studentem będziesz najwcześniej 30 września, gdy otrzymasz indeks i legitymację studencką. Odpowiedz Link Zgłoś
asiczek21 Re: geografia na UAM!!! 14.08.05, 17:09 co ty gadasz!"studentem"jest sie dopiero jak sie zaliczy pierwszy rok-tak sie przynajmniej mowi;))) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: corn Re: geografia na UAM!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.08.05, 14:31 ja mowie ze jestem studentem poki moge:D kto wie co bedzie za rok:P moze wojsko? :D Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: twisster Re: geografia na UAM!!! IP: *.smgr.pl / 195.136.126.* 18.08.05, 16:56 heh...no to witaj w klubie;) mam nadzieje ze bedzie nam sie miło studiowalo:) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: maciek Re: geografia na UAM!!! IP: *.icpnet.pl 22.08.05, 20:17 czy wie ktos czy sie jakies miejsca zwolnily z KSP ? Odpowiedz Link Zgłoś
macey Re: geografia na UAM!!! 05.09.05, 17:58 uff.. z odwolania.. ale sie dostalem hehe :] poczatkowo 1pkt do tylu bylem.. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: twisster Re: geografia na UAM!!! IP: 158.75.241.* 05.09.05, 21:36 macey: no to gratulacje;) mam nadzieje ze fajnie bedzie ale ten nasz wydzial to juz koniec swiata...tak daleko;P chociaz ladny jest:)a nie wiesz ile osob sie dostalo z odwolania? jestem ciekawa ile nas tam bedzie na 1-szym roku:P Odpowiedz Link Zgłoś