Gość: tom Re: Dziekan prawa wykorzystał prawo IP: *.kom / *.kom-net.pl 25.02.04, 15:26 Biedny taki ten RAFALEK CHMIELEWSKI,ze...trafil akurat na dziekana(czlowieka z pozycja, a do tego jeszcze zdecydowanego ).Przeciez powinien trafic na wlasciciela,ktorego moglby spokojnie okradac miesiacami,nie otwierac mu drzwi gdy ten przychodzi na rozmowe,i mieszkac sobie za darmo do czasu wyjasnienia sprawy (sadowo pewnie z rok).SKANADAL...ale jak dla mnie to w Gazecie Wyborczej- tania sesnsacja dotyczaca publicznych osob(myslalem,ze to typowe dla brukowcow).A jak dziennikarz ZIEBA jest tak zaangazowany w obrone praw zlodziei to mogl po prostu zlozyc doniesienie do prokuratury.ALE zdaje sie,ze gazeta realizuje po prostu jakas misje psucia wizerunku prawnikow(wydzialu).Jestem studentem tego kierunku,nie lubie swojej uczelni i atmosfery tam panujacej-ale to co robi wyborcza takimi artykulami zaczyna mnie irytowac(jednostronne osady,ktore maja stworzyc negatywny obraz prawa) Odpowiedz Link Zgłoś
inga_iga Re: Dziekan prawa wykorzystał prawo 25.02.04, 15:47 swoja drogą ciężko mi uwierzyc w to, z bojarski mogłby sie tak zachowac. co prawda znam go jedynie z wykładów, ten facet zrobił na mnie wrazenie poprzadnego, kulturalnego i na poziomie i ciezko mi uwierzyc zeby nagle uciekał sie do rozwiazan opisanych w artykule. Ps. nawet jesli to prawda, w co wątpie to i tak uważam ze bardzo dobrze sie stało.niech takie pasożyty wiedza ze mimo chorego prawa nie są bezkarne. Odpowiedz Link Zgłoś