IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 12.12.02, 13:04
rozczarowanie
Obserwuj wątek
    • Gość: dublin Re: F3 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.12.02, 14:32
      rozczarowanie? ZWARIOWAŁEŚ?!!! No stary chyba Ci sie słowa
      pomieszały. Najlepsza polska płyta jaka wyszła w tym
      roku.Smaczek. Magia i lekkość. Zerwanie ze standardowym chłamem
      blokersów! Piękna baza instrtumentów, ciekawe aranżacje i
      płynące podkłady.Superfrajer, dynamit...przeboje! Muzyka dla
      kazdego!!!
    • xpert Re: F3 16.12.02, 14:39
      Gość portalu: bzik napisał(a):

      > rozczarowanie

      No tak swietnie uzasadniles swoja opinie. Jak F3 to rozczarowanie to Iron
      Maiden sobie kup.
      • Gość: petero Re: F3 IP: *.man.polbox.pl 17.12.02, 18:26
        ktos kto pisze o plycie fisza "rozczarowanie" pochodzi chyba z
        tych kregow ktoremaja umysly pokryte betonowym nalotem i patrza
        na hiphop przez pryzmat blokowych meczennikow ,ktorzy jako
        podklad uzywaja sentymentalnych nut made by atari albo amiga a
        caly przekaz koncetruje sie na glupich radach i w ogole glupocie
        *****/*****
        • Gość: Malaga Re: F3 IP: *.wlop.ppp.polbox.pl 18.12.02, 18:10
          Hej chłopaki, nie wiem, o czym mowa- płytka świetna, świeża,
          poprostu coś fantastycznego. Pierwszego dnia, jak sobie
          kupiłam, utknęłam na pierwszych piosenkach (superfrajer,
          dynamit) i ciągle tylko słuchałam ich od początku smile))
          Gratulacje dla Fisza, że promuje granie tak wysokich lotów w
          pozornie mało "rozszerzalnej w pojęciu" muzyce.
    • dziewczyna_mickiewicza Re: F3 18.12.02, 18:16
      qrcze, człowieku, chyba nie tej samej płyty słuchaliśmy, chociaż moja też się
      f3 nazywa, heh... zawsze mi się wydawało, że fisz ma potencjał muzyczny i jest
      w stnie podnieść poprzeczkę, którą hip hopowi polskiemu niestety wciąż zaniżają
      produkty bloko-wychowanków i ich filozofowanie, przeplatane (nie będę
      cytować...) mięchem co drugi wyraz... do tego oczywiście niezbyt wyszukany
      podkładzik, żeby za ambitnie nie było... a u fisza, zawsze coś nowego. koleś
      szuka - świeżych rozwiązań, nowych dróg, inspiracji... i bardzo dobrze. cenię
      tych muzyków, którzy cenią swoich słuchaczy, proponując im coś ponad
      przeciętniactwo i zestaw ograniczonych dźwięków.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka