Dodaj do ulubionych

Długi weekend

28.04.05, 13:36
Kto spędza w Ełku lub okolicach? Komu pozazdrościć?
Obserwuj wątek
    • lapusz Re: Długi weekend 28.04.05, 13:47
      Możesz pozazdrościć mi.
      • ralston Re: Długi weekend 28.04.05, 14:09
        Niniejszym zazdroszczę, bo ja akurat w przeciwną stronę się wybieram...
        • luego Re: Długi weekend 28.04.05, 14:10
          A gdzie jest przeciwna strona, Rals?
          • ralston Re: Długi weekend 28.04.05, 14:12
            Przeciwna strona, czyli rewers jest w tym przypadku na Dolnym Śląsku (prawie).
      • luego Re: Długi weekend 28.04.05, 14:09
        Zazdrosc to podobno brzydkie uczucie... :PP
        Lu-lubiaca caly swiat (no, bez przesady, z pewnymi wyjatkami)
        • ralston Re: Długi weekend 28.04.05, 14:36
          luego napisała:

          > Zazdrosc to podobno brzydkie uczucie... :PP

          Co nie zmienia faktu, że zazdraszczam. No ale skoro nie mam daru bilokacji, to
          nie mogę być i tu i tu...

          > Lu-lubiaca caly swiat (no, bez przesady, z pewnymi wyjatkami)


      • mrozosia Lapuszeniusz... 28.04.05, 15:12
        Ja Ci zazdroszcze, z checia bym sie z Toba zimnego pifka napila , gdzies nad
        jeziorkiem lub w innym sympatycznym miejscu, i spotkala z reszta znajomkow,
        ech, bol serca... I nie mam dlugiego weekendu, ech!!! ( moze trza wracac?!)

        Pozdrawiam
        mro
        czerwona z zazdrosci;-?
    • horny7 Re: Długi weekend 28.04.05, 15:06
      ralston napisał:

      > Kto spędza w Ełku lub okolicach? Komu pozazdrościć?

      Tez sie wybieram... I to, dzieki Bogu, juz jutro :-)

      Ehhh... Majoweczke czas zaczac :)

      &
      • lapusz Re: Długi weekend 28.04.05, 15:41
        Mrozosia - łap najbliższy rejs, w sobotę mamy zamiar zacząć od dwóch
        bułgarskich Sofiji na łeb. Potem się zobaczy. Taka odmiana, hehe
        • mrozosia Re: Długi weekend 28.04.05, 16:37
          Fiu Fiu!!! Co ja slysze, toz to rzeczywiste "odchamienie" i skok na wyzyny...
          Hehe i podobno od alku mozg rosnie jak na drozdzach ;-P
    • mrozosia Juz lece;-D 28.04.05, 16:39
      A wedkowanie na Suchym Rogu w planach?? czy jeszcze nie wolno???
      • lama_83 Re: Tylko co tu robić? 29.04.05, 09:47
        No właśnie jak wykorzystać te 4 dni? Na grillowanie? No dobra to jeden... A co
        z resztą trzech dni? Do Stanczyk jechac... -Ble, znam kazdy kamien, gdzies sie
        przejechac? gizycko? -Co tam robić? Do kanjpy isc? -Moge jak bede miala i jeden
        dzien wolnego... No kurcze nie wiem!!!
        A pogoda za ładna, aby siedziec w domu. Podpowiedzcie coś? Moze są w okolicy
        jakies fajne miesca czy cuś?
        • eee0 Re: Tylko co tu robić? 29.04.05, 10:12
          grilowanie odpada, bo twój cudmiód boy będzie miał gazy i co poczniesz z jego
          jelitami? wypad za miasto autkiem tez odpada, juz to przerabialiście ale wam
          policja przeszkodziła ...
          • ralston Re: Tylko co tu robić? 29.04.05, 10:40

            A ten palant znowu swoje...
            Co Pan Ordynator wychodząc zapomniał drzwi zamknąć?
            • lama_83 Re: Tylko co tu robić? 29.04.05, 10:53
              ktoś się jakoś tak dziwnie lubi zabawiać...
              • ralston Re: Tylko co tu robić? 29.04.05, 11:02
                Nie ktoś, tylko nasz adaśko, vel harry, vel. wiesiekt i wszystkie inne kolejne
                wcielenia...
                • lama_83 Re: Tylko co tu robić? 29.04.05, 11:13
                  A skąd wiesz, ze to on? On tak zawsze?
                  • ralston Re: Tylko co tu robić? 29.04.05, 11:20
                    Un tak od zawsze... Chiba jakom nerwicę seksualną ma, albo insze natręctwo. Co
                    gorsza Pan Ordynator czasem (chyba przez nieuwagę) daje mu dostęp do
                    klawiatury...
                    • pacynka4 Re: Tylko co tu robić? 29.04.05, 12:41

                      Nie przejmowac sie prostakiem to raz.
                      Ja tez mam zawsze problem z tyloma dniami wolnymi - jak je najlepiej
                      zagospodarować, i wiesz co? Nie mysl o tym, po prostu odpoczywac, odpoczywac i
                      nie planowac wszystkiego z gory

                      --
                      Zycie to nie tylko smiertelna choroba prznoszona drogą płciową
                    • horny7 Re: Tylko co tu robić? 29.04.05, 13:11
                      ralston napisał:

                      > Un tak od zawsze... Chiba jakom nerwicę seksualną ma, albo insze natręctwo. Co
                      > gorsza Pan Ordynator czasem (chyba przez nieuwagę) daje mu dostęp do
                      > klawiatury...

                      Moja diagnoza jest zgola odmienna. To raczej alkohol. Przeciez
                      to wyglada na typowy belkot pijaczyny :-)))

                      A przez jakis czas udawalo mu sie nie pic i mielismy wzgledny spokoj...

                      &
                      • ralston Re: Tylko co tu robić? 29.04.05, 13:46
                        Coś Ty Horny? Ja tam nawet po alku tak nie bełkoczę...
                        A poza tym, według najnowszych badań od alkoholu zwiększa się mózg. :)
                        • horny7 Re: Tylko co tu robić? 29.04.05, 14:06
                          ralston napisał:

                          > Coś Ty Horny? Ja tam nawet po alku tak nie bełkoczę...

                          Moze po prostu nie jestes w stanie tyle wypic :-)))

                          > A poza tym, według najnowszych badań od alkoholu zwiększa się mózg. :)

                          he, he... moze w tym przypadku osiagnal takie rozmiary, ze juz nie
                          miesci sie w czaszce i za bardzo uciska :-))))

                          &

                          • ralston Re: Tylko co tu robić? 29.04.05, 14:17
                            Taaa... ta koncepcja może być bliska prawdy. Coś mu tam ten mózg uciska z
                            pewnością...
                • horny7 Re: Tylko co tu robić? 29.04.05, 13:09
                  ralston napisał:

                  > Nie ktoś, tylko nasz adaśko, vel harry, vel. wiesiekt i wszystkie inne kolejne
                  > wcielenia...


                  spoko, spoko :) postaram mu sie za to "odwdzieczyc" he, he...

                  &
                  • ralston Re: Tylko co tu robić? 29.04.05, 13:46
                    Niby jak?
                    • horny7 Re: Tylko co tu robić? 29.04.05, 14:10
                      ralston napisał:

                      > Niby jak?

                      poki co, tajemnica :)

                      &
        • horny7 Re: Tylko co tu robić? 29.04.05, 13:16
          lama_83 napisała:

          > No właśnie jak wykorzystać te 4 dni? Na grillowanie? No dobra to jeden... A co
          > z resztą trzech dni? Do Stanczyk jechac... -Ble, znam kazdy kamien, gdzies sie
          > przejechac? gizycko? -Co tam robić? Do kanjpy isc? -Moge jak bede miala i jeden
          >
          > dzien wolnego... No kurcze nie wiem!!!
          > A pogoda za ładna, aby siedziec w domu. Podpowiedzcie coś? Moze są w okolicy
          > jakies fajne miesca czy cuś?
          >

          A moze...:

          www.elk.pl/pl/miasto/?info=144
          &
          • lama_83 Re: Tylko co tu robić? 29.04.05, 13:25
            no dzięki, bardzo dobrze wiedzieć, ale zaraz zaraz.... 29 to dziś!!! Moze sie
            wyrobie po pracy, bo ten temat kulinarny bardzo mi odpowiada. A Wy co
            planujecie robić?
            • horny7 Re: Tylko co tu robić? 29.04.05, 13:36
              lama_83 napisała:

              > no dzięki, bardzo dobrze wiedzieć, ale zaraz zaraz.... 29 to dziś!!! Moze sie
              > wyrobie po pracy, bo ten temat kulinarny bardzo mi odpowiada. A Wy co
              > planujecie robić?
              >

              Hmmm... na pewno jakis grill, moze jakies kajaki (tu warunki podyktuje
              pogoda). Myslalem tez o przejazdzce EKW, bo ostatnio zem jezdzil
              kilkanascie lat temu ;-), moze zobacze meczyk Mazura.
              Ehh... za krotki ten dlugi weekend :-)

              BTW, a czy elcka lewica, nawiazujac do tradycji, organizuje w Elku
              jakis pocho 1-szo majowy???? :-)))))

              &
              • ralston Re: Tylko co tu robić? 29.04.05, 13:48
                Pochód 1 majowy... już zapomniałem jak coś takiego wygląda...
                • horny7 Re: Tylko co tu robić? 29.04.05, 14:04
                  ralston napisał:

                  > Pochód 1 majowy... już zapomniałem jak coś takiego wygląda...


                  A we stolycy nie przygladales sie w ostatnim czasie
                  takim pochodom? Jest zabawnie :-)

                  &
                  • ralston Re: Tylko co tu robić? 29.04.05, 14:21
                    Czasem w telewizorze. Na żywo ostatni raz widziałem w I klasie liceum chyba...
                    • lama_83 Re: Tylko co tu robić? 29.04.05, 14:28
                      IMHO to fajnie by było takie coś zobaczyć. Pamietam jak bylam mala dziwczynka,
                      te pochody zawsze kojarzyly mi sie z cieplem(nakladalo sie juz wtedy krotkie
                      letnie sukienki), oranzada, ktora kupywał mi tata, takimi smiesznymi kwiatkami -
                      nie pamietam nazwy, ale juz ich teraz nie widac w sklepach... I w ogole fajnie
                      wspomnienie, dla dziecka to znaczylo cos innego :)
                      • ralston Re: Tylko co tu robić? 29.04.05, 14:34
                        Te śmieszne kwiatki, to nie były czasem goździki?
                        • lama_83 Re: Tylko co tu robić? 29.04.05, 14:49
                          nie. Goździki znow można kupić, stają się coraz modniejsze... To byly takie
                          małe, krótkie, bordowe, jakby puszyste kuleczki...
                          • ralston Re: Tylko co tu robić? 29.04.05, 15:48
                            Takich nie pomnę. Puszyste kuleczki, to była wata cukrowa - ale ta nie miała
                            koloru bordo.
    • marcotills Miiiiiiłeeego, dłuuuugieeeego, życzę ! 29.04.05, 17:22
      odezwę się we wtorek wieczorkiem...
      Pozdrav!
      • nikolettajasnowlosa Re: Miiiiiiłeeego, dłuuuugieeeego, życzę ! 30.04.05, 16:17
        ja chociaz w Anglii tez mam miec dlugi weekend bo 2 maja jest bank holiday ale
        wpadne do pracy na 4 godzinki (to z pazernosci bo podwojnie placa) a potem bede
        sie wystawiac do slonca na molo. ale juz za 2 tygodnie zobacze polska wiosne w
        pelni - w Elku!!
        • mrozosia Re: Miiiiiiłeeego, dłuuuugieeeego, życzę ! 30.04.05, 16:20
          U mnie choc krotki, ale mam nadzieje ze tez bedzie mily. Pojezdzilabym moim
          rowerkiem po okolocach Elku, ech!!! Nic to , pojezdze autkiem po sikagowie , i
          moze pospaceruje po tutejszym molo ;-D
          • ralston Re: Miiiiiiłeeego, dłuuuugieeeego, życzę ! 03.05.05, 21:52
            Wróciłem. Już nie wiosna ale lato w pełni pod Wrocławiem. Wczoraj i dzisiaj było
            po blisko 30 celsjuszów. I jak tu wystać przy grill-u w takich warunkach?
            Dobrze przynajmniej, że chłodzenie było włączone. Płyn chłodniczy Żywiec
            organizm przyjmował bez sprzeciwów :)
    • mrozosia Długi weekend i po 04.05.05, 21:12
      Zyjecie ?????????????? Widze len poweekendowy na maksa!!!!!!!!!!!!!
      Pobudka!!!!!!Pisac!!!!!!!!!
      • horny7 Re: Długi weekend i po 05.05.05, 08:04
        mrozosia napisała:

        > Zyjecie ?????????????? Widze len poweekendowy na maksa!!!!!!!!!!!!!
        > Pobudka!!!!!!Pisac!!!!!!!!!

        To szok poweekendowy, zwiazany z wyjazdem z Elku...
        Musimy dojsc do siebie :-)

        &
      • ralston Re: Długi weekend i po 05.05.05, 11:33
        Jak tu się nie lenić, kiedy organizm ciągle jeszcze przerabia wchłoniętą
        karkówkę?
        • lama_83 Re: Długi weekend i po 05.05.05, 12:49
          jak to dobrze, ze jeszcze tylko polowa czwartku, piatek i znow dwa dni
          wolnego...
          • mrozosia Re: Długi weekend i po 05.05.05, 15:23
            Racja! Juz tydzien mija z goreczki , a od jutra wieczor weekendzik, zapowiada
            sie cieply i sloneczny. Moze na rolki trzeba wypasc?! Poruszac sie;-D
            • lama_83 Re: Długi weekend i po 06.05.05, 09:23
              mrozosia, w ełku przed samą 9 spojarzalam na zegarek i bylo - o zgrozo! - 6 'C
              Rewelacja co?
              • ralston Re: Długi weekend i po 06.05.05, 10:21
                lama_83 napisała:

                > mrozosia, w ełku przed samą 9 spojarzalam na zegarek i bylo - o zgrozo! -
                6 'C
                > Rewelacja co?
                >
                Kurde - ja spojrzałem na zegarek w Warszawie tuż przed 9 i u mnie było 8:58.
                Nie umiem szybko dzielić w pamięci, ale to było mniej niż 6...
                • luego Re: Długi weekend i po 06.05.05, 15:41
                  Hehehehheh! :)))) Sie usmialam w popoludnie. Jest 15.41!
                  • mrozosia Re: Długi weekend i po 06.05.05, 15:52
                    hahahahaha, u mnie 8.51 i jak to podzielic........
                    • ralston Re: Długi weekend i po 06.05.05, 16:09
                      mrozosia napisała:

                      > hahahahaha, u mnie 8.51 i jak to podzielic........


                      Wyjmłem karkulator i se podzieliłem - wyjszło 0.16 'C
                      • lama_83 Re: Długi weekend i po 06.05.05, 23:29
                        ot przejezyczenie zwykłe, przeciez to jasne, ze chodzi o termometr...
                        • ralston Re: Długi weekend i po 09.05.05, 08:56
                          lama_83 napisała:

                          > ot przejezyczenie zwykłe, przeciez to jasne, ze chodzi o termometr...
                          >
                          >
                          To nie było zwykłe przejęzyczenie. To było bardzo fajne przejęzyczenie.
    • ralston Re: Długi weekend 06.05.06, 13:21
      A w tym roku cholerka we Warszawie przyszło spędzać...
    • viki1976 Re: Długi weekend 09.05.06, 11:01
      Spędziłam aż 10 ni w Ełku...było super:-)jak zawsze!!!
      • mobb Re: Długi weekend 09.05.06, 19:16
        cos Viki mam nieodparte wrazenie ze to jakies Twoje historie sercowe tak nagle
        poprawily nastawienie do Elki
        • mobb Re: Długi weekend 09.05.06, 19:16
          do Elku oczywiscie :)
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka