Dodaj do ulubionych

Zamknięta trasa na Nosalu. Przez konflikt właśc...

28.11.09, 14:34
Nikt nie zarobi
Obserwuj wątek
    • wolny_czlek Tacy są Polacy 28.11.09, 14:36
      dlatego śmigam na Słowację, tam brak idiotów
      • mlasskacz [...] 28.11.09, 17:29
        Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
    • senny A kogo to obchodzi!? 28.11.09, 14:39
      Jeżdżę w Alpy od 15 lat. Na Zakopane mnie nie stać.
      • peter.fox Re: A kogo to obchodzi!? 28.11.09, 15:33
        fajnie, a gdzie w alpach jest tak tanio (wlczając transport)?
        • senny Re: A kogo to obchodzi!? 28.11.09, 15:41
          Wszędzie. Za 4000 PLN/tydzień mam transport, spanie, wyżywienie, ski-pass dla 2 osób. Mieszkam w apartamencie 2 osobowym, 50 m2, a nie w klitce, jak w Zakopku. Jeżdżę dziennie 70-80 km, a w Zakopku zrobienie 20 km graniczy z cudem.
          • alexpark nie pitol 28.11.09, 16:03
            tanio? za 4000 PLN to ja mam 4 tygodnie w Zakopie. Chyba ci sie we lbie
            przewrocilo z dobrobytu. Albo z Warszawy jestes, co na jedno wychodzi.
            • senny Na nartach wszyscy jeździć nie muszą. 28.11.09, 16:23
              Są tańsze sposoby spędzania wolnego czasu. Jak cię nie stać, graj w brydża.
              • mlasskacz Re: Na nartach wszyscy jeździć nie muszą. 28.11.09, 17:32
                Tydzień w Zakopanem to przesada, wtedy lepiej w Dolomity. Dobrze było wyskoczyć
                na 2-3 dni w tygodniu a teraz to ich chromolę.
              • alexpark Re: Na nartach wszyscy jeździć nie muszą. 28.11.09, 18:38
                Sa tez sposoby zeby pojezdzic a nie dac sie calkiem oskubac. Jak jestes frajerem
                to niech cie dalej gola.
            • lukaszngw Re: nie pitol 28.11.09, 17:31
              ja do Włoch i Austrii jeżdżę za ok. 3000zł (tydzień). W tym liczę:
              1. paliwo ok. 500zł
              2. domek ok. 900zł
              3. skipass ok. 750zł