Dodaj do ulubionych

Problem z wysyłką z programów pocztowych

15.12.15, 15:20
Nasz dostawca poczty, ma włączone blokady antyspamowe - w tym blokadę serwera wychodzącego (SMTP)
Po wykryciu podejrzanej aktywności na tym serwerze możliwość wysyłania poczty z programu pocztowego zostaje tymczasowo zablokowana.
W takiej sytuacji powinna się pojawić informacja o powodzie blokady. Jeżeli takiej wiadomości nie otrzymaliście - prosimy o sprawdzenie ustawień konta serwera wychodzącego, powinno być:
serwer smtp.gazeta.pl
port 465
szyfrowanie ssl/tsl

Żeby zdjąć tę blokadę należy:

- Przeskanuj swój komputer programem antywirusowym. Niezbędne oprogramowanie znajdziesz na stronie www.sciagnij.pl/programy/f/k-Programy+antywirusowe/1
- Zmień hasło do konta pocztowego na stronie konto.gazeta.pl. Po zalogowaniu wybierz opcję "Zmiana hasła". Pamiętaj, aby Twoje hasło było bezpieczne powinno zawierać przynajmniej 8 znaków, wielkie i małe litery i znaki specjalne. Nie używaj tego samego hasła w wielu systemach oraz nie udostępniaj go nikomu.
- Po zmianie hasła wyloguj się i zaloguj ponownie na poczta.gazeta.pl. Po wysłaniu pierwszego e-maila z poziomu poczta.gazeta.pl, Twoja skrzynka zostanie odblokowana.

Prosimy o wykonanie wymienionych czynności, w przeciwnym wypadku mogą nadal występować problemy z wysyłką wiadomości.
Obserwuj wątek

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka