Dodaj do ulubionych

jak się zabrać za Torrenta?

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.03.05, 22:55
Dobry wieczór.
Jestem początkujący, a słyszałem, że za pomocą internetu można korzystać z
czegoś takiego jak Torrent. jednak jestem kompletnym laikiem w tych sprawach i
chciałbym się dowiedzieć co i jak oraz do czego? Wiem, że trzeba ściągnąć
jakiegoś klienta a później wstawiać linki, ale nie bardzo wiem jak to zrobić w
praktyce. Bardzo proszę o małą instrukcję co powinienem zrobić i z góry dziękuję.
Obserwuj wątek
    • neder Re: jak się zabrać za Torrenta? 23.03.05, 23:00
      o sieci Bittorent i spis klientów (polecam ABC)
      p2p.info.pl/index.php?module=subjects&func=listpages&subid=5

opis korzystania (mam nadziję, żeś nie korek)
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=37&w=21933675&v=2&s=0
      • Gość: piecyk gazowy Re: jak się zabrać za Torrenta? IP: *.tpnet.pl / *.tpnet.pl 23.03.05, 23:09
        neder napisała:

> o sieci Bittorent i spis klientów (polecam ABC)

A ja BitComet: download.bitcomet.com/bitcomet/bitcomet.exe
        Mały i skuteczny.
        • m.gregor Re: jak się zabrać za Torrenta? 24.03.05, 11:46
          A ja po przetestowaniu wiekszosci wrocilem do Azureusa:
          azureus.sourceforge.net/
          Osiagam na nim najwieksze transfery, jest po polsku, ma wbudowany tracker i umie
          tworzyc torrent'y. Nic dodac nic ujac.
          • neder Re: jak się zabrać za Torrenta? 24.03.05, 12:26
            ale w porównaniu do innych jest cholernie zasobożerny i zamnula- p;rzynajmniej
            u mnie...

PS. w ABC też możesz stworzyć torrent ;p
            • Gość: Dyzio Re: jak się zabrać za Torrenta? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.03.05, 12:52
              Dziękuję wszystkim za informacje i podpowiedzi. Chciałbym jeszcze zapytać w jaki
              sposób mam skonfigurować Torrenta, albo moze firewalla (Kerio), jeśli mam
              wewnętrzny numer IP i jestem za NAT-em?