cera

(128 wyników)
  • 3 miesiace temu odstawiłam tab. antykoncepcyjne, to co teraz dzieje sie ze mną a blizej z moja skórą to tragedia.Mam strasznie tłusta cerę, włosy musze myć codziennie bo tak mi sie przetłuszczają, dodatkowo zaczęły wychodzić mi krostki na dekolcie i twarzy. Może któraś z Was miała podobne problemy i wie jakie np toniki sa dobre do przemywania takiej twarzy.W przyszłym tyg. ide do kosmetyczki na oczyszczanie twarzy, ale do tego czasu chciałabym sama cos zaradzić.
  • Zaczelam brac diane35 na trądzik. Skóra na twarzy mi się bardzo poprawiła. Po chyba siedmiu opakowaniach przestałam brać tabletki. I na szczescie trądzik nie wrócił, ale skóra mi sie przetluszcza o wiele mocniej niz przed rozpoczeciem kuracji. Teraz juz po godzinie mi sie swieci. Przed diane35 moglam cały dzien nie myc twarzy i nie swiecila mi sie. Czy myslicie ze powinnam znowu brac jakies tabletki, zeby zachamowac przetluszczanie sie? Bo wydaje mi sie ze to wina hormonow, skor...
  • mam 44 lata i wciąż kłopoty z cerą. Do tego uwielbiam wyduszać sobie wszystkie zmiany. Może ktoś poradzi mi co zrobić aby lepiej wyglądać?
  • Mam pewien problem z moją cerą. Próbowałam naprawdę wielu sposobów, ale nadal nic, ciągle mam tłustą skórę. Tzn. po umyciu twarzy przez jakieś 3 godziny mam w miarę normalną, ale potem... Używam kremu matującego, specjalnego żelu do mycia i używam szczoteczki do twarzy, jeżli to jest sam żel, a nie peeling. Może Wy macie jakieś wypróbowane sposoby?
  • Witajcie, Wiem, wiem ten temat powraca jak bumerang, ale moze ktos mi doradzi co zrobic. Mam juz 27 lat, a ciagle moja cera wyglada jak u nastolatki. Czy naprawde jedynym sposobem pozbycia sie tradziku jest zazywanie Diane 35 albo innych tabletek antykoncepcyjnych? W zasadzie nic oprocz Diane (zadne masci, pilingi czy inne preparaty) mi nie pomagalo, ale przestalam juz dawno temu je brac, bo balam sie nastepstw i miewalam coraz czestsze bole zoladka. Ale znowu zle wygladam i musi...
  • Jestem juz po 4 opakowaniach diane, wszystko byłoby w porządku, gdyby nie paskudny nastrój pojawiający się od czasu od czasu. Dzisiaj dostałam od lekarza receptę na pigułki yasmin. Mam pytanie do dziewczyn, które taką zmianę mają już za sobą: czy pogarsza się po niej stan cery? Pigułki biorę ze względu na PCO i trądzik. Pozdrawiam wszystkie forumowiczki, życzę Wam dużo zdrówka:)
  • Mam prośbę do Was dziewczyny! Moja cera sprawia mi mnóstwo kłopoty, jest tłusta i z wypryskami. Teraz mamy lato i mogłabym kontynuować nakładanie tak zwanej tapety na twarz ale jest ciepło i cały makijaż i tak spływa. Znacie jakieś dobre kosmetyki, kuracje, leki, cokolwiek, co mi pomoże? Z góry dziękuję za informacje!
  • W związku z wtórnym brakiem miesiączki [odstawienie tabletek po dobrych kilku latach] dostałam w końcu Cyclo-progynovę- miałam nadzieje, że po estrogenach cera raczej sie poprawi, tymczasem póki co jest coraz gorzej :( czy to normalne? - wzięłam juz 16 tabletek z 21 w opakowaniu, pani gin zapowiedziała, że "leczenie" potrwa ok 6-9 miesiecy... Nie wiem, czy czekac, czy może umawiać sie na JUZ do dermatologa? :(
  • Bardzo proszę o poradę. 8 miesięcy temu urodziłam dziecko. Cierpialam wcześniej na policytsyczne jajniki. Obecnie plamię w środku cyklu ( po 2-3 dni z przerwami na2-3 dni), . Ginekolog nie znalazł przyczyny plamienia, brak jest cyst, torbieli, generalnie USG i badanie ginekologiczne ok. Popsuła mi się cera, mam rumień na twarzy, pryszcze, matowe włosy, suchą skórę... Wczoraj zrobiłam hormony: prolaktyna, testosteron, DHEAS, TSH, ft3,ft4 (mam leczoną niedoczynność), które ku memu...
  • Mam 28 latek i chyba cos jest nie tak bo: - wlosy sa matowe, wypadaja -skora glowy swedzi chodz nie mam lupiezu!! -cera sie pogorszyla:czolo przesuszone, blyszczy sie -male pryszczyki wyskakuja a to 1 faza cyklu - okres skapy help!
  • Jakie tabletki antykoncepcyjne wpłyną pozytywnie na cerę-utrzymają efekt leczniczy diany 35.Stosuje ją od roku, czuje sie bardzo dobrze,ale czas ją zmienić...
  • już nie wiem co mam zrobić, żeby moja cera była promienna i wyglądała na świeżą - teraz wygląda strasznie, jest przesuszona i szara po zimie, a żadne maseczki nie pomagają. macie jakieś sprawdzone sposoby na poprawę stanu cery?
  • Witam, Jaki hormon szwankuje!Oto objawy: -wlosy sie przetluszczaja -cera jest tlusta -powstaje lekki tradzik - rosna male czarne wloski na brodzie Robilam testosteron, ale jest ok, prolaktyna jest lekko zawyzona-ale czy to od tego? Mam dosc ,gdyz mam 28 lat i mam juz dos takiego stanu Moze ktos mi cos doradzi?
  • lekarz przepisał mi diane(od kilku lat bezskutecznie walczę z trądzikiem, mam też nadmierne owłosienie), obawiam się powrotu i nasilenia trądziku przy przerwie w stosowaniu tego leku - czy słusznie? kochane forumowiczki, podzielcie się, proszę, swoimi doświadczeniami, pozdrawiam serdecznie:) dodam jeszcze, że mam 21 lat, a diane to pierwszy lek hormonalny, który miałabym stosować
  • Ale to już jest tak tłusta, że się świeci! Można zebrać wacikiem i wysmarować patelnie do smażenia:( Stosowałam już tyle rzeczy, tonik i żel do mycia twarzy garniera, maseczki i kremy z sephory (drogie były:() Czy ktoś ma jakiś sekretny sposób? Praktycznie za każdym razem przed wyjściem z domu muszę posmarować twarz spirytusem salicylowym bo inaczej nie idzie, a i tak nie jest to jakiś super sposób bo działa tylko parę godzin:( RATUNKU
  • Biorę od tygodnia pigułki Milvane i od kilku dni skóra na twarzy zaczęła mi się błyszczeć. Poza tym zaczęły mi się robić pryszcze. Moje pytanie brzmi czy powinnam dalej przyjmować te tabletki czy przeczekać ten okres(może wyregulują się hormony). Dodam, że innych skutków ubocznych na razie nie mam.
  • Od jakiegoś czasu zaczęły mi strasznie wypadać włosy i cera zrobiła sie bardzo tłusta.Czy to moze byc spowodowane podwyższonym testosteronem?
  • mam cere trądzikową i mimo 25 lat nie znika :( lekarz chcial mi dac tabletki anty ale ja nie chciałam hormonów. Powiedział ze po urodzeniu dziecka i w ciazy wszystko sie unormuje, ze tradzik zniknie. Czy to prawda?? czy komus treguła sie sprawdziła?? Jeli tak to jak bedzie po porodzie. Znow powróci?
  • Mam podwyzszona prolaktyne - 36 ng/ml(norma do 25) I mam problemy z cera, mimo ze zaden lekarz u ktorego bylam nie pomyslal ze to moze byc przez prolaktyne. Sama zaczelam szperac w necie i znalazlam ze moze byc to spowodowane podwyzszona prolaktyna wiec zrobilam badania krwi i wyszlo. Od niedawna biore Castagnus( bez recepty) bo nieco obawiam sie Bromergonu(slyszalam wiele negatywnych opini) Czy ktoras z Was brala Castagnus? ( i czy pomogl?) albo Perionorm? ( to tez bez recepty j...
  • W którym dniu cyklu występuje największe pogorszenie stanu cery (mam na myśli nasilenie trądziku, mocniejsze przetłuszczanie)?

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się